Cijfer raadsels ben ik nooit zo goed inquote:Op zondag 25 december 2005 21:18 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik vond het 't makkelijkste om gewoon een woord in één van de zinnen te raden/proberen (bv de 2e) en vandaaruit verder te puzzelen/proberen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken hoor...quote:Op zondag 25 december 2005 20:41 schreef kwintenstraler het volgende:
Nou, als je nog een hintje hebt voor (het eerste deel van) de rebus bij hut 13..![]()
Check je PM op Puzzelkolder eensquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef kwintenstraler het volgende:
lovebear, die nummers daar zijn tamelijk willekeurig. Elke letter heeft wel zijn vaste nummer, maar andersom is het (bijna) niet op te lossen. Dus als je eerst een woord hebt, en dan de letters omzet in cijfers, en daarmee verder gaat proberen of je het goede woord genomen hebt....
(ik vertel het wat lastig, maar het werkt toch zo)
Tnx ik heb mquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef kwintenstraler het volgende:
lovebear, die nummers daar zijn tamelijk willekeurig. Elke letter heeft wel zijn vaste nummer, maar andersom is het (bijna) niet op te lossen. Dus als je eerst een woord hebt, en dan de letters omzet in cijfers, en daarmee verder gaat proberen of je het goede woord genomen hebt....
(ik vertel het wat lastig, maar het werkt toch zo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar is nog niet goed![]()
Maar kom er wel![]()
Hoe kom ik nou bij die 2de dat klopt toch niet vaag
[ Bericht 10% gewijzigd door lovebear op 25-12-2005 23:00:01 ]
Ik vind zomers altijdquote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef kwintenstraler het volgende:
Het 1e vindt bijma iedereen lekker! (vooral 's-zomers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heerlijk![]()
Ik wel met uitjesquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef kwintenstraler het volgende:
Nou, ik houd absoluuuuut niet van haring![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook met die 3 bezig alleen met KTW zit ik ff vastquote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, een soort .....(met een link naar het 1e woord)
Ben nu bij Traverse 3, alleen morgen visite
en dan de rest van de week ook weinig tijd
![]()
Waarom brengen ze ook allemaal puzzels tegelijk uitIk kan toch niet en de KWT doen en de dr Denker en Mzteriax tegelijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef kwintenstraler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik zeg nog 3 dingen en dan ga ik
Ahh tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder kom ik niet
quote:Op maandag 26 december 2005 13:54 schreef lovebear het volgende:
Kom niet uit hut 1.5![]()
de enigste stroom die ik er uit haal isGeen bijbel bij de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder kom ik niet
quote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik zeg nog 3 dingen en dan ga ik
Ik denk hem te weten maar doe vast iets fout met invullen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de komma tussen de antwoorden neer gezetquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik denk hem te weten maar doe vast iets fout met invullen...
Ja...quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je de komma tussen de antwoorden neer gezet![]()
na de komma geen spatie zettenquote:
Dan zal ik wel iets fout doen. Maar als ik naar de hints kijk ben ik warm...quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
na de komma geen spatie zetten![]()
Als je dat ook goed heb dan heb je waarschijnlijk een antwoord fout
Die groente soort is redelijk hard en heeft een bittere smaak.quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets fout doen. Maar als ik naar de hints kijk ben ik warm...
Ah, thnx!!! Zie je wel dat ik warm was...quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die groente soort is redelijk hard en heeft een bittere smaak.
en het woord van antwoord 1 zit erin![]()
Mooi, is t nu geluktquote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ah, thnx!!! Zie je wel dat ik warm was...
Kom nog steeds niet uit hut 5 vraag 1.6 dusquote:
Zo ver ben ik nog nietquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kom nog steeds niet uit hut 5 vraag 1.6 dus![]()
die is echt moeilijk die nu komen zijn wel makkelijk als je goed leest
hehe, is goed...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wil je dan een gil geven als je er bent en m snap![]()
Same here...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen morgen weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |