quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De truck is btw een Hino uit Japan, de truckafdeling van Toyota
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De truck is btw een Hino uit Japan, de truckafdeling van Toyota
Idd, die enorme rookwolk en opspattend waterquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
die lui sporen echt niet![]()
laatste stukje is mooi als die omhoog trekt ineens![]()
Van wie ben jij nu weer een kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Sjoewe, jij bent echt te sneu voor woordenRobbie zijn tattoo afzeiken, maar zelf wil je een vis op je rug
![]()
Kankerkloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Sjoewe, jij bent echt te sneu voor woordenRobbie zijn tattoo afzeiken, maar zelf wil je een vis op je rug
![]()
Al zie je het zusje van Fwnk dan niet, wel die van mijquote:
bedoel je dat kleine zwarte dingetje op die ava?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
![]()
Ik heb net Bridget Jones gekekenquote:Op zondag 25 december 2005 00:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
bedoel je dat kleine zwarte dingetje op die ava?
ghihihi ik heb net veel te veel gegetenquote:
Ik ook, het is tenslotte kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi ik heb net veel te veel gegeten
Al dat gekloon is slecht voor jequote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut, dat is wat ik ben vergeten
Ik ben goddome vergeten te eten
das mooi kut....
dat is zoooo niet kerstachtigquote:
Waarom doen jullie niet aan Kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is er welMaar aan kerst doen we niet. En gewoon glad de tijd vergeten
Geen tijdsbesef hebben is soms best ok. soms ook niet
Dat is onze tattoo jaquote:Op zondag 25 december 2005 00:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
bedoel je dat kleine zwarte dingetje op die ava?
is dat jouw arm ?quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Dat is onze tattoo jaRobbie en ik hebben dezelfde
Samen laten zetten.
respectquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef Mukie het volgende:
oe gisteren op het feest van mn pa...
Ik vertelde aan wat vrienden van hem wat ik tegenwoordig deed als werk. Zijn bek viel op, Volgens mij was dit de eerste keer dat ie begreep wat ik nu deed
heb je een grotere ervan?quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Samen laten zetten.
niet iedereen laat z'n hele rug vol kliederen hequote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je een grotere ervan?
ik zie alleen maar iets kleins en zieligs
was onbewustquote:
jama dat van mij zie je zelfs nog verkleind goedquote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet iedereen laat z'n hele rug vol kliederen he![]()
Maar vertel waarom een boksbeugel en een scheermes?quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Samen laten zetten.
nee de vraag is waarom "Friens"quote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar vertel waarom een boksbeugel en een scheermes?
dus wel gezelli saampjesquote:Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is er welMaar aan kerst doen we niet. En gewoon glad de tijd vergeten
Geen tijdsbesef hebben is soms best ok. soms ook niet
I'll make it up to youquote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
was onbewust
Damned alexxxx en Sjoewe
Wij vieren Yule (het feest wat door de christenen omgevormd is tot kerst). En dat was 21 december al.quote:
In mn profiel, en in het tattoo topicquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je een grotere ervan?
ik zie alleen maar iets kleins en zieligs
Ik vier ook het Orthodoxe kerst op 7 januariquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij vieren Yule (het feest wat door de christenen omgevormd is tot kerst). En dat was 21 december al.
Tattoo topic deel 15quote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
In mn profiel, en in het tattoo topic
quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef RamonaRicardo het volgende:
En Friens is Engels voor vrienden.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef RamonaRicardo het volgende:
En we hebben een hele moeilijke relatie gehad en sow. Laatst werd ie nog kei boos omdat ik met mn vader op MSN zat
Ja dat kloptquote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef RamonaRicardo het volgende:
En we hebben een hele moeilijke relatie gehad en sow. Laatst werd ie nog kei boos omdat ik met mn vader op MSN zat
quote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
In mn profiel, en in het tattoo topic
ik vinnum niet echt bijsterend, maar het zijn wel strakke lijnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef RobbieRicardo het volgende:
voor mijn vriendin laten zetten
[afbeelding]
is je geraden ookquote:
dat denk ik elke keer weer als ie een topic opent of een comment in mn fobo plaatstquote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef BoJo het volgende:
[..]je moet wel een kloon zijn, het zou zo verschrikkelijk zijn als het niet zo is
![]()
slaap lekkerquote:
Je hebt het nu over PeuRac?quote:Op zondag 25 december 2005 00:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat denk ik elke keer weer als ie een topic opent of een comment in mn fobo plaatst
Ja en Robbiericardoquote:
peu heb ik volgens mij er niet instaanquote:
Poppetjequote:Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
peu heb ik volgens mij er niet instaan
wel unrealjz met "onze muuk"
ken die hele gozer niet![]()
Nogmaals voor RamonaRicardoquote:Op zondag 25 december 2005 00:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
ik vinnum niet echt bijsterend, maar het zijn wel strakke lijnen.
Weet ie trouwens dat in pta alleen mannen over het algemeen posten?
En jij dus in strijd bent met zn regels?![]()
ik ben heul fragiel jaquote:
Ja, maar ik zag in Sjoewe zn posthistorie dat hij hier vaak komt, dus kon ik het hier het beste tegen hem zeggen, dat hij zelf een kei stomme lul is met zn vis.quote:
volgens mij leg je me zo neerquote:
Sjoewe heeft een vis op zn lul getatoeerd?quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag in Sjoewe zn posthistorie dat hij hier vaak komt, dus kon ik het hier het beste tegen hem zeggen, dat hij zelf een kei stomme lul is met zn vis.
precies maar ik laat het nog veranderen in een goudvisquote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag in Sjoewe zn posthistorie dat hij hier vaak komt, dus kon ik het hier het beste tegen hem zeggen, dat hij zelf een kei stomme lul is met zn vis.
Jama nu krijg je straks wel weer ruzie hequote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Ja, twee palingenquote:Op zondag 25 december 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe heeft een vis op zn lul getatoeerd?
niet in een koi?quote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
precies maar ik laat het nog veranderen in een goudvis
we gaan het niet, ik herhaal, niet uitproberenquote:
Haha, Robbie doet zich hier wat groter voor dan in het echt. Ikzelf ben vrij forsquote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jama nu krijg je straks wel weer ruzie he![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet in een koi?
Die kan nl groeien naarmate zijn omgeving dit toelaat
erm... in zijn verhalen ben je een tenger ietsquote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Haha, Robbie doet zich hier wat groter voor dan in het echt. Ikzelf ben vrij forsDus hij doet me niet zo snel iets.
Hij zegt ook dat die tattoo een verrassing voor mij wasquote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm... in zijn verhalen ben je een tenger iets
volgens mij moeten de kloontjes ff met elkaar overleggen voordat er wat gepost wordt
hij zegt wel vaker rare dingenquote:Op zondag 25 december 2005 01:10 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat die tattoo een verrassing voor mij wasterwijl we samen hem hebben laten zetten
Beide dezelfde. Ik weet niet waarom hij dat zegt.
dat is fins met een extra e als toevoeging.quote:Op zondag 25 december 2005 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
Mja iemand die denkt dat Friens een woord is
Sorry ik was in verwarringquote:Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is fins met een extra e als toevoeging.
das hip mên![]()
en ik ben ouder en ik weet het nogquote:
Je bent wijsquote:
nee ben gewoon oudquote:
Tja ehm leeftijd is ook maar een getalquote:
dat wassetquote:Op zondag 25 december 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm leeftijd is ook maar een getal
Ze ligt nu in bedquote:Op zondag 25 december 2005 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Is t gezellig op MSN, sjoewe en Mukie?
Ja een film te kijkenquote:
Forse unit danquote:Op zondag 25 december 2005 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
containers verschepen is ok
heb ooit een veertigvoerten met een anderhalftonnertej verplaatst, was wel leuk
Misschien toch maar beter om Engels achterwege te laten?quote:Op zondag 25 december 2005 01:38 schreef RamonaRicardo het volgende:
you better go swim with the fisies
nietusquote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef BoJo het volgende:
goeiemorguh, kerstman is weer langs geweest![]()
ik heb weer zooi geurwater uitgedeeld en ontvangenquote:Op zondag 25 december 2005 11:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus
Hier ligt niets en ik moest veelal kado's voor anderen kopen![]()
Waarom ben ik volwassen geworden, dan kon ik er nog in geloven
wij doen niet aan familie hierquote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Moguh![]()
Nog een half uurtje en de familie staat op de stoep
En ben nog steeds zo gaar als watKut koorts enzo
Normaal is dat bij oma enzo maar aangezien we 9 labradors hebben + 9 puppy labjes kunnen wij niet wegquote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij doen niet aan familie hier![]()
wel vreten zo![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Normaal is dat bij oma enzo maar aangezien we 9 labradors hebben + 9 puppy labjes kunnen wij niet wegDus komen ze maar naar ons
quote:Op zondag 25 december 2005 11:18 schreef BoJo het volgende:
Heb je ook een kleurenfoto van je rug Murielle?![]()
Eensch.quote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi![]()
ook al heb ik helemaal niks met tattoo's, blijft een kunstwerkje
Why thank youquote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi![]()
ook al heb ik helemaal niks met tattoo's, blijft een kunstwerkje
Dat fugie, noemen ze in de grotemensenwereld een rugquote:
Neeeeeeequote:Op zondag 25 december 2005 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat fugie, noemen ze in de grotemensenwereld een rug
quote:Op zondag 25 december 2005 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat fugie, noemen ze in de grotemensenwereld een rug
Huh wie? Ik heb 'm gisteren avond weg gegeven, het is nu de kloon van iemand andersquote:Op zondag 25 december 2005 11:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
he pas je op, strax komt je peurac kloon ook weer
rielekst, mooi kerstcadeauquote:Op zondag 25 december 2005 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huh wie? Ik heb 'm gisteren avond weg gegeven, het is nu de kloon van iemand anders
ff het verhaaltje zoeken wat erbij hoortquote:Op zondag 25 december 2005 11:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn hoofd draait nog en dan krijg je zoiets voor je neus
nee maar het is wel een mooie tattooNooit iets wat ik zou doen, maar als jij er maar gelukkig mee bent
Oja wat is het precies ? Budha ofzo ?
niet van mij iig, hij ligt niet onder de boomquote:Op zondag 25 december 2005 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huh wie? Ik heb 'm gisteren avond weg gegeven, het is nu de kloon van iemand anders
* Probeert mental image weg te krijgenquote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet van mij iig, hij ligt niet onder de boom
het zeeuwse wapen op mijn borst daar waar het har zitquote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Probeert mental image weg te krijgen*
Ik ga toch maar weer eens achter het ontwerpje voor mn eigen tattoo aanzitten![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
het zeeuwse wapen op mijn borst daar waar het har zit![]()
ik neem nooit een tattoo, ik weet nu al dat ik er na een jaar alweer spijt van hebquote:Op zondag 25 december 2005 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik kies toch maar voor mn 'goudvis'
jij zou met de fisies slapnquote:Op zondag 25 december 2005 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik kies toch maar voor mn 'goudvis'
Ach, ik denk er nu al zo lang concreet over, plus dat het iets is dat ik mooi vind en waarvan het me geen kont kan schelen wat anderen ervan vinden. Nu nog een keer de piekies sparenquote:Op zondag 25 december 2005 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik neem nooit een tattoo, ik weet nu al dat ik er na een jaar alweer spijt van heb
quote:Op zondag 25 december 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij zou met de fisies slapn![]()
hoop echt voor je dat ze fishes bedoelde ipv feaces
dan zou ik die zweverige schildpadden doen dudequote:Op zondag 25 december 2005 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Mja het ging over de broer van Finding Nemo die ik op mn arm wilde
Disney Tattoo'squote:Op zondag 25 december 2005 11:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan zou ik die zweverige schildpadden doen dude![]()
En dan ben je niet aardig en beschaafd meer?quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef zappa29 het volgende:
Ik dacht dat Mukie een aardig beschaafd meisje was, zie ik zo'n enorme tatoo op haar rug![]()
als er nou zo logo van de hells angels zou staan...quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef zappa29 het volgende:
Ik dacht dat Mukie een aardig beschaafd meisje was, zie ik zo'n enorme tatoo op haar rug![]()
Zeg dat danquote:Op zondag 25 december 2005 12:16 schreef zappa29 het volgende:
Ik ben er niet zo dol op, en zeker niet als je je hele rug en armen vol laat zetten
ik zou het ook niet doen nee, maar ik kan deze tattoo opzich wel waarderen vanwege de diepgang.quote:Op zondag 25 december 2005 12:16 schreef zappa29 het volgende:
Ik ben er niet zo dol op, en zeker niet als je je hele rug en armen vol laat zetten
jij hebt je ook volgestopt?quote:
Wat is er mis met lekker generaliseren ?quote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg dat danIk vind het kortzichtig om begrippen als aardig en beschaafd aan tattoo's te koppelen.
![]()
ik zat nog vol van gisteravond maar toch net weer aso zitten schranzenquote:
HOKJESquote:Op zondag 25 december 2005 12:23 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Wat is er mis met lekker generaliseren ?![]()
In je roest Opelquote:Op zondag 25 december 2005 12:23 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Wat is er mis met lekker generaliseren ?![]()
Minstens een hoofdstuk van mn paper schrijvenquote:Op zondag 25 december 2005 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat nog vol van gisteravond maar toch net weer aso zitten schranzen
aangezien we niet naar familie gaan en geen familie hier heen komt en het voor me gevoel ongepast is om voorderest van de dag pleite te gaan blijf ik me thuis maar vervelen denk ik, wat zijn jullie plannen?
![]()
ook leuk met kerstquote:Op zondag 25 december 2005 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Minstens een hoofdstuk van mn paper schrijven
Ik ga zo in mijn oude roest Opel een stukje rijden en wat familiebezoek afleggenquote:Op zondag 25 december 2005 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat nog vol van gisteravond maar toch net weer aso zitten schranzen
aangezien we niet naar familie gaan en geen familie hier heen komt en het voor me gevoel ongepast is om voorderest van de dag pleite te gaan blijf ik me thuis maar vervelen denk ik, wat zijn jullie plannen?
![]()
Jaquote:
ja ik ben ook blij dat we niet hoevenquote:Op zondag 25 december 2005 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JaBeter dan quasi-geinteresseerd op familie bezoek moeten
Pookjequote:Op zondag 25 december 2005 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik ben ook blij dat we niet hoeven![]()
![]()
ik ga denk ik mijn nieuwe pookje installeren, want dan krijg ik 4653573pk bij zeker en vast![]()
Had je toch je DTM wisser moeten laten staanquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef BoJo het volgende:
ik wil juist af van dat lelijke tjoeningspookje en zocht iets in compleet leder zonder bling bling. Krijg je nog zulke reacties![]()
Ik vind dit ook mooier hoorquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef BoJo het volgende:
ik wil juist af van dat lelijke tjoeningspookje en zocht iets in compleet leder zonder bling bling. Krijg je nog zulke reacties![]()
lol hoezo kortzichtig een stempel ergens op drukkenquote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef zappa29 het volgende:
mjah eigenlijk welquote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had je toch je DTM wisser moeten laten staan
ach mensen die iets niet kennen koppelen het direct aan dingen waarvan ik zoiets heb: "waar de neuk heb je het over?"quote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg dat danIk vind het kortzichtig om begrippen als aardig en beschaafd aan tattoo's te koppelen.
![]()
plus dat de pook zak nog over de onderkant van het pookje word geschoven en je dus dat zilvere niet zietquote:
ik ga in geen hokje met jouquote:
Ik vond je bij onze meet ook al bijzonder onaardig en onbeschaafd bedenk ik me netquote:Op zondag 25 december 2005 12:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
lol hoezo kortzichtig een stempel ergens op drukken
leerquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef BoJo het volgende:
wanna be onbeschaafde vlerkquote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vond je bij onze meet ook al bijzonder onaardig en onbeschaafd bedenk ik me net
quote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
plus dat de pook zak nog over de onderkant van het pookje word geschoven en je dus dat zilvere niet ziet![]()
![]()
The spirit of Christmasquote:Op zondag 25 december 2005 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Minstens een hoofdstuk van mn paper schrijven
nietus...mamaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 december 2005 12:42 schreef Fugie het volgende:
mijn sparco pook ownt jouwes toch !
heel engquote:Op zondag 25 december 2005 12:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook niet met jou, enge vrouw met je tattoo's![]()
ok dat gaat me te verquote:
Ok ok, ik zal deze keer niet in een clownspak komenquote:
niet?quote:Op zondag 25 december 2005 12:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal deze keer niet in een clownspak komen![]()
Ik heb geoefend, ik kan nu peurac maken met balondierenquote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef Mukie het volgende:
en ik had nog gezegd dat je ook weer ballondieren zou maken
scherpquote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij snijd af over stoepranden, das niet eerlijk![]()
die van mij zijn nu mn kerstboom aant slopenquote:
Die van mij heeft nat de kattebak gekraaktquote:
ieuw dat laat je maar mooi achterwegequote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb geoefend, ik kan nu peurac maken met balondieren
Batch maken?quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef zappa29 het volgende:
Leuk werk, 100+ foto's op maat snijden![]()
gister liep in zon cafe ook een kerstman zonder baard rond nadat hij langs ons kwamquote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
die van mij zijn nu mn kerstboom aant slopen
1 bal al kapot![]()
en een kerstman nu zonder baard
Nouhouhouquote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
ieuw dat laat je maar mooi achterwege![]()
inc zijn pats porsches enzoquote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb geoefend, ik kan nu peurac maken met balondieren
ook katten?quote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
gister liep in zon cafe ook een kerstman zonder baard rond nadat hij langs ons kwam
standaardquote:
Ja en een mattensetquote:
ok die moet ik wel zienquote:
Mja je hebt bewezen dat photoshop wat te hoog voor je gegrepen wasquote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
irfanview vind ik altijd lekker makkelijk daarvoor![]()
nee wij confisqeren zulke attributen altijd als vriendengroep, dan doen wij er even 5 minuten lollig mee en tieven het dan tegen 1 of andere turk aanquote:
ik ben echt gewoon alles kwijtquote:Op zondag 25 december 2005 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je hebt bewezen dat photoshop wat te hoog voor je gegrepen was
Ik bedoelde uitgeprinte foto's op maat snijdenquote:Op zondag 25 december 2005 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je hebt bewezen dat photoshop wat te hoog voor je gegrepen was
dat is kut werkquote:Op zondag 25 december 2005 12:52 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde uitgeprinte foto's op maat snijden
Mja dat gaat niet bet photoshopquote:Op zondag 25 december 2005 12:52 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde uitgeprinte foto's op maat snijden
Ik had de foto's op A5 formaat uitgeprint, dus 't is telkens een A4tje door midden snijden.quote:
tilburgersquote:
Wannabee Turkenquote:
Pubersquote:
Je voelt je niet aangesproken?quote:
U2quote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef Mukie het volgende:
klaar en gaat kerst vieren
amuseer jullie vandaag
Ineens snap ik waarom je een Volvo hebtquote:Op zondag 25 december 2005 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Normaal is dat bij oma enzo maar aangezien we 9 labradors hebben + 9 puppy labjes kunnen wij niet wegDus komen ze maar naar ons
quote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ineens snap ik waarom je een Volvo hebt
Mogge
quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet van mij iig, hij ligt niet onder de boom
quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik zag in mn hoofd PeuRac in een tijgerstring onder een kerstboom liggen
ieuw.quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik zag in mn hoofd PeuRac in een tijgerstring onder een kerstboom liggen
Die van mij heeft net een spermavlek op Sandra haar kussen gedeponeerdquote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die van mij heeft nat de kattebak gekraakt![]()
Totaal gebrek aan zelfreflectie is okay.quote:
Heb jij Peu in een visnetje gezien?quote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef BoJo het volgende:
willen jullie ophouden, ik heb 3 weken met hem op vakantie doorgebracht en ken hem te goed voor die voorstellingen![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb jij Peu in een visnetje gezien?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb jij Peu in een visnetje gezien?![]()
gaat die knop nou eens monteren!quote:Op zondag 25 december 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:
ik ga Peu plaatjes posten als jullie niet kappen![]()
http://forum.fok.nl/user/history/52677quote:Op zondag 25 december 2005 13:29 schreef Xtreem het volgende:
n00b vraagje: vanwaar deze reeks Peu visualisaties?! en waar is Peu?
AARGHHH!!! MIJN OGEN!!!!quote:Op zondag 25 december 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben er nog over na aan het denken
[afbeelding]
Ennequote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/52677
Hey, ik wist niet dat er foto's waren gemaakt bij het weiland waar de mensen die waren afgewezen bij de Josti-band-audities werden gedumptquote:Op zondag 25 december 2005 13:33 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
ik zal jullie krijgen met die visualisaties
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti voelt aan zijn water dat er iemand een ban gaat krijgen op het 155 forum
Op borsthaar staat een ban?quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti voelt aan zijn water dat er iemand een ban gaat krijgen op het 155 forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |