abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zondag 25 december 2005 @ 11:32:22 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_33390914
Ik begrijp er helemaal niets van. Afgelopen vrijdag zijn we voor het eerst samen uit geweest. We zijn weze poolen (kan ze vast wennen aan een lange harde stok, whehe).
Nou, alles leuk en aardig. Gezoend ook enzo (zonder tong). Toen vroeg ik dus of ze vandaag met mij en m'n familie kerst wilde viere en samen met mij naar de kerk wilde vanmorgen want dat leek me haske leuk maar ze wil niet. Toen ik vroeg waarom niet wist ze er weinig op te zeggen dus ik had zoiets van ze wilt gewoon niet of ze durfd niet.
Maar goed nu is het dus kerst en nu voel ik me echt alleen en ik heb der opgebeld of ze dan alsnog wilde kome maar ze zij dat ze bij haar familie was (zo vroeg al?!??). Nu denk ik dat ze gewoon niet meer verliefd op me is. Hoe kom ik daarachter??! Het is toch juist leuk om samen dingen te doen in een verse relatie en juist met kerstmis. Ik snap er weinig van...kutkerst.

Kerstgroetjes,

Krea.
pi_33390963

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33390988
[H6]Jij zit daar heel alleen kerstfeest te vieren[/H6]
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33390995
Hahaha wat ben jij een figuur zeg, haha

Je hebt gekust, zonder tong. Je bent net weggeweest en direct verwacht je een relatie en dat je met kerst verschillende dingen met elkaar gaat doen? Jij bent echt gek. Tering zeg wat ben ik blij dat ik met wat meer verstand geboren ben.
  zondag 25 december 2005 @ 11:39:25 #5
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_33391000
Je bent 1 keer met r op stap geweest, je hebt 1 zoentje [zonder tong] gehad en je hebt t al over "mn relatie"?!?!

Niet zo gek dat ze geen kerst met je wil vieren....
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  zondag 25 december 2005 @ 11:39:26 #6
81237 releaze
best of both worlds
pi_33391001
Ik zou ook liever kerst willen vieren met mensen die kunnen spellen, hoor.
  Official ESF Kreviewer zondag 25 december 2005 @ 11:40:50 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_33391020
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:38 schreef Chewbacca het volgende:
Hahaha wat ben jij een figuur zeg, haha

Je hebt gekust, zonder tong. Je bent net weggeweest en direct verwacht je een relatie en dat je met kerst verschillende dingen met elkaar gaat doen? Jij bent echt gek. Tering zeg wat ben ik blij dat ik met wat meer verstand geboren ben.
Wat is er nou weer mis met mijn? Jezus, heb es wat respekt voor me.

Nou het is toch wel normaal om een relatie te hebben of niet soms?!>! Ik vin gewoon dat als je gezoend hebt dat je er dan voor mekaar bent. Dan heb je een relatie en juist in deze tijde moet je dan naar elkaar toe groeien zodat je straks een goede basis hebt voor het samenwonen.
pi_33391021
Ik voel met je mee Krea
pi_33391033
Misschien moet je gewoon nog een keer bellen ! Ik denk dat ze je aan het testen is.
pi_33391039
Krea,

Ik wil wel kerst met je vieren hoor, maar dan moet je mijn piek niet weer uitlachen.

Groetjes,
BS.

PS. Ik heb ook nog een kratje Grolsch.
  Official ESF Kreviewer zondag 25 december 2005 @ 11:42:00 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_33391041
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:39 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Je bent 1 keer met r op stap geweest, je hebt 1 zoentje [zonder tong] gehad en je hebt t al over "mn relatie"?!?!
Stel jij hebt gezoent met de meid van je drome en vervolgens zegt ze de volgende dag dat ze ook met 10 andere had gezoent, dan ben je tog ook niet blij! nou dan snap je mijn toch ook of niet.
pi_33391051
is dit serieus?
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  zondag 25 december 2005 @ 11:42:42 #13
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_33391055
Weet je soms ook al hoeveel kinderen je wil en hoe je ze gaat noemen??

Het is zeker normaal om een relatie te hebben, maar niet om t zo te noemen na 1 avondje poolen en n zoentje op de wang. Tenzij je 11 bent en hand in hand naar t gymlokaal lopen al n relatie noemt...
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  Official ESF Kreviewer zondag 25 december 2005 @ 11:43:47 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_33391065
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:41 schreef Technicolor het volgende:
Krea,

Ik wil wel kerst met je vieren hoor, maar dan moet je mijn piek niet weer uitlachen.

Groetjes,
BS.

PS. Ik heb ook nog een kratje Grolsch.
Hoi lieve BS,

Ik heb nog een sixpack (blikjes, geen buikje). Grolsch.

Kerstgroetjes,

Krea.
pi_33391072
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou het is toch wel normaal om een relatie te hebben of niet soms?!>! Ik vin gewoon dat als je gezoend hebt dat je er dan voor mekaar bent. Dan heb je een relatie en juist in deze tijde moet je dan naar elkaar toe groeien zodat je straks een goede basis hebt voor het samenwonen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2005 11:44:35 ]
  Official ESF Kreviewer zondag 25 december 2005 @ 11:44:44 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_33391084
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef electricity het volgende:
is dit serieus?
Wat denk jij anders dan dat ik hier voor mijn lol ga posten over m'n relaties ofzo. zeker zo op eerste kestdag had ik me wel een fijnere dag voorgestelt.
pi_33391090
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je zo een vrouw gaat benaderen dan wordt het nooit wat. Je moet haar meer ruimte geven en niet direct verongelijkt zijn als ze niet kerst met je wil vieren als je elkaar nog maar een paar dagen kent. Het is volkomen logisch van haar en ik denk zelfs dat je inmiddels al je glazen heb ingegooid met je claimerige gedrag. Jammer voor je, maar wat je doet zal je niks brengen
pi_33391097
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoi lieve BS,

Ik heb nog een sixpack (blikjes, geen buikje). Grolsch.

Kerstgroetjes,

Krea.
Hoi poppedeintje Krea,

Neem maar mee, misschien kunnen we die domme crackhoer nog laten zien hoe mannelijk (whehehe) we zijn.

Kusjes,

BS.
  Official ESF Kreviewer zondag 25 december 2005 @ 11:46:04 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_33391106
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Het is zeker normaal om een relatie te hebben, maar niet om t zo te noemen na 1 avondje poolen en n zoentje op de wang. Tenzij je 11 bent en hand in hand naar t gymlokaal lopen al n relatie noemt...
Ik ben 26 (woensdag wordt ik 27). Zei is 19. Dan is het toch normaal om over een relatie te spreken...of moet ik het dan maar gewoon weer verkering nomen ik ben toch geen 13 meer.
pi_33391111
Klote man, het is wat die maatschappij van tegenwoordig.
  zondag 25 december 2005 @ 11:46:32 #21
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33391117
Kreator, zoiets moet groeien. Een relatie is niet iets dat je met een knopje aan of uit zet.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33391124
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Als je zo een vrouw gaat benaderen dan wordt het nooit wat. Je moet haar meer ruimte geven en niet direct verongelijkt zijn als ze niet kerst met je wil vieren als je elkaar nog maar een paar dagen kent. Het is volkomen logisch van haar en ik denk zelfs dat je inmiddels al je glazen heb ingegooid met je claimerige gedrag. Jammer voor je, maar wat je doet zal je niks brengen
Wat weet jij er nou van ? Ik snap Kreator wel, zo'n meisje wekt toch wel de verwachting dat het serieus is. Of zoen jij zomaar met iedereen ?
pi_33391126
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:46 schreef ChantalC het volgende:
Kreator, zoiets moet groeien.
Dat vind ik nou flauw he.
pi_33391129
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat denk jij anders dan dat ik hier voor mijn lol ga posten over m'n relaties ofzo. zeker zo op eerste kestdag had ik me wel een fijnere dag voorgestelt.
ok het komt zo wereldvreemd op me over, dat ik daaraan begon te twijfelen. ik zou ook niet na 1 avondje stappen en een kusje direct bij de familie van mijn 'vriendin' de kerst door willen brengen. de reden is dat je dat geen relatie kunt noemen, maar dat het gewoon helemaal niets voorstelt in dit stadium. dat zegt niet dat het niets kan worden, maar dat je gewoon veel te vroeg dit soort dingen wilt. en bovendien kun je mensen ook afschrikken met het verhaal dat je naar de kerk wilt gaan.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33391133
|-|3ß Jü|-| dÜr \/\/3L gU|-|-$/\/\$Dt ?¿?¿
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')