Wat is er nou weer mis met mijn? Jezus, heb es wat respekt voor me.quote:Op zondag 25 december 2005 11:38 schreef Chewbacca het volgende:
Hahaha wat ben jij een figuur zeg, haha
Je hebt gekust, zonder tong. Je bent net weggeweest en direct verwacht je een relatie en dat je met kerst verschillende dingen met elkaar gaat doen? Jij bent echt gek. Tering zeg wat ben ik blij dat ik met wat meer verstand geboren ben.
Stel jij hebt gezoent met de meid van je drome en vervolgens zegt ze de volgende dag dat ze ook met 10 andere had gezoent, dan ben je tog ook niet blij! nou dan snap je mijn toch ook of niet.quote:Op zondag 25 december 2005 11:39 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Je bent 1 keer met r op stap geweest, je hebt 1 zoentje [zonder tong] gehad en je hebt t al over "mn relatie"?!?!![]()
Hoi lieve BS,quote:Op zondag 25 december 2005 11:41 schreef Technicolor het volgende:
Krea,
Ik wil wel kerst met je vieren hoor, maar dan moet je mijn piek niet weer uitlachen.
Groetjes,
BS.
PS. Ik heb ook nog een kratje Grolsch.
quote:Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn? Jezus, heb es wat respekt voor me.
Nou het is toch wel normaal om een relatie te hebben of niet soms?!>! Ik vin gewoon dat als je gezoend hebt dat je er dan voor mekaar bent. Dan heb je een relatie en juist in deze tijde moet je dan naar elkaar toe groeien zodat je straks een goede basis hebt voor het samenwonen.
Wat denk jij anders dan dat ik hier voor mijn lol ga posten over m'n relaties ofzo. zeker zo op eerste kestdag had ik me wel een fijnere dag voorgestelt.quote:
Als je zo een vrouw gaat benaderen dan wordt het nooit wat. Je moet haar meer ruimte geven en niet direct verongelijkt zijn als ze niet kerst met je wil vieren als je elkaar nog maar een paar dagen kent. Het is volkomen logisch van haar en ik denk zelfs dat je inmiddels al je glazen heb ingegooid met je claimerige gedrag. Jammer voor je, maar wat je doet zal je niks brengenquote:Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn? Jezus, heb es wat respekt voor me.
Nou het is toch wel normaal om een relatie te hebben of niet soms?!>! Ik vin gewoon dat als je gezoend hebt dat je er dan voor mekaar bent. Dan heb je een relatie en juist in deze tijde moet je dan naar elkaar toe groeien zodat je straks een goede basis hebt voor het samenwonen.
Hoi poppedeintje Krea,quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi lieve BS,
Ik heb nog een sixpack (blikjes, geen buikje). Grolsch.
Kerstgroetjes,
Krea.
Ik ben 26 (woensdag wordt ik 27). Zei is 19. Dan is het toch normaal om over een relatie te spreken...of moet ik het dan maar gewoon weer verkering nomen ik ben toch geen 13 meer.quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Het is zeker normaal om een relatie te hebben, maar niet om t zo te noemen na 1 avondje poolen en n zoentje op de wang. Tenzij je 11 bent en hand in hand naar t gymlokaal lopen al n relatie noemt...
Wat weet jij er nou van ? Ik snap Kreator wel, zo'n meisje wekt toch wel de verwachting dat het serieus is. Of zoen jij zomaar met iedereen ?quote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je zo een vrouw gaat benaderen dan wordt het nooit wat. Je moet haar meer ruimte geven en niet direct verongelijkt zijn als ze niet kerst met je wil vieren als je elkaar nog maar een paar dagen kent. Het is volkomen logisch van haar en ik denk zelfs dat je inmiddels al je glazen heb ingegooid met je claimerige gedrag. Jammer voor je, maar wat je doet zal je niks brengen
Dat vind ik nou flauw he.quote:Op zondag 25 december 2005 11:46 schreef ChantalC het volgende:
Kreator, zoiets moet groeien.
okquote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat denk jij anders dan dat ik hier voor mijn lol ga posten over m'n relaties ofzo. zeker zo op eerste kestdag had ik me wel een fijnere dag voorgestelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |