quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De truck is btw een Hino uit Japan, de truckafdeling van Toyota
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De truck is btw een Hino uit Japan, de truckafdeling van Toyota
Idd, die enorme rookwolk en opspattend waterquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
die lui sporen echt niet![]()
laatste stukje is mooi als die omhoog trekt ineens![]()
Van wie ben jij nu weer een kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Sjoewe, jij bent echt te sneu voor woordenRobbie zijn tattoo afzeiken, maar zelf wil je een vis op je rug
![]()
Kankerkloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Sjoewe, jij bent echt te sneu voor woordenRobbie zijn tattoo afzeiken, maar zelf wil je een vis op je rug
![]()
Al zie je het zusje van Fwnk dan niet, wel die van mijquote:
bedoel je dat kleine zwarte dingetje op die ava?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
![]()
Ik heb net Bridget Jones gekekenquote:Op zondag 25 december 2005 00:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
bedoel je dat kleine zwarte dingetje op die ava?
ghihihi ik heb net veel te veel gegetenquote:
Ik ook, het is tenslotte kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi ik heb net veel te veel gegeten
Al dat gekloon is slecht voor jequote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut, dat is wat ik ben vergeten
Ik ben goddome vergeten te eten
das mooi kut....
dat is zoooo niet kerstachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |