abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32992427
Ik weet ik niet wat te doen ik en mij vriendin zijn al een tijd gelukig samen en dat merken we allebei heel erg en we voelen ons goed daarbij de liefde maakt ons gelukig maar nu is er een probleem.kijk van af het begin heb ik gezegd van Dit ben ik Zo zit ik in elkaar en dit is de man waar jij moet leven ik hoop dat dat duidelijk is voor jouw En ze zij toen van Rob luister ik doe alles voor je als je dat maar weet en de man die jij bent daarom ben jij juist die ene waarom ik daar van hou........

WEe hebben dus goede afspraken gemaakt dat zij de dingen waar onze relatie van aan elkaar hangt en dat maakt ons gelukig zo was er dus ook de afspraak dat zij op MSN mag en ze mag chatten met al haar vriendinnen MAAR dat ik er wel op let dat ze dat goed doet en niet iondertussen met andere mannen gaat op MSN dat lijkt mij een goede afspraak en ook eentje waar dr goed over is na gedacht door ons toen ik het zei was haar reactie ook van Maar natuurlijk en Jij bent de enigste geen andere man hoeft voor mij als ik bij jouw in je huis mag wonen en toen hebben we dat dus gedaan ik zei nog Moon als je me dat beloofd dan vertouw ik jou voor 300 procent
En dat was dus ook zo tot gisteren ik heb de computer van ons die staat in de woonkamer dat is gezellig want dan kun je ook nog met elkaar praten als er 1 aan de computer zit en de andere tv kijkt of iets anders doet zij ging dus even naar de wc en ik ging net cola halen toen zag ik op dr scherm dat ze aan de onderkant zon blauwe knipperend balk had van de MSN. ik doe zelf niet aan MSN maar ik heb t wel is gedaan en dat betken dat er iemand tegen je praat dus ik kijken wie het is en wat zie ik dat het dr vader is waar ze mee aan MSN zit............
godver en nu weet ik dus niet wat ik tegen haar moet zeggen moet ik net doen alsof het niet is want het is toch maar dr vader en het is juist goed dat ze met haar vader MSN want ze hebben lange tijd ruzie gehad en dat ze praten is ook wel goed maar ik voel mij klote nu en ik ontwijk haar ook bijna al de hele dag want zij heeft niet gedaan wat wij afgesproken hebben aan t begin en dat doet me pijn . ik ben een man van afsrpaken en goede regels en als je daar aan komt dan kom je aan mij dus mijn vertrouwen in haar is nu helemaal kapot maar ik wil haar ook niet kwijt en geen problemen want ik hou nog wel veel van R
pi_32992444
Maak er eens een leesbaar verhaal van.
pi_32992500
Leestekens en soms eens een entertoets zouden al veel helpen.

Anyway, je had met je vriendin afgesproken dat ze niet met mannen zou msn'en en je hebt haar betrapt msn'end met haar vader.

Ze houdt zich niet aan de afspraak. Dumpen dus. Ze is duidelijk niet de juiste voor je.

Je contract topic was beter.
pi_32992519
jij bent boos omdat ze met een man haar vader typt.? zij is jou niet waard flikker op man
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_32992520
Oh mên Robbie, wat heb ik jóu gemist zeg .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 11 december 2005 @ 17:52:55 #6
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_32992524
Seriously, wtf. Get a life.
power to the people
pi_32992536
Robbie ben jij moslim geworden?
  zondag 11 december 2005 @ 17:53:50 #8
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_32992543
Hmm, als je je leven wilt laten leiden door regeltjes en afspraken......

Vindt het maar een raar verhaal.

Het is dr vader, geen kansloze rukker met een webcam van de TMF chat.
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_32992583
1/Wat een kutverhaal, leer eens focking Nederlands man.
2/Jij bent echt een nerd, trip 'm niet zo man. Je hebt afgesproken dat je vriendin niet op MSN met mannen mag praten? Vind ik zoiezo al de grootste bullshit. En nu ze met haar vader praat op MSN word je boos? Mafkees ben jij zeg. Denk je dat d'r vader vreemdgaat met 'r ofzo?

Echt een rare.. jij was zeker ook die gast die dat meisje samen met d'r kind leerde kennen en een week later haar liet intrekken? Gaat goed he?
  zondag 11 december 2005 @ 17:55:49 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32992587
OMG! Dit is triest.. intriest.
pi_32992588
quote:
en wat zie ik dat het dr vader is waar ze mee aan MSN zit............
uahaahahahahahah
  Moderator zondag 11 december 2005 @ 17:55:56 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_32992593
Ze mag niet met haar vader MSN'en? Zielig hoor, omdat hij een man is? Doe even normaal zeg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 11 december 2005 @ 17:56:12 #13
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_32992600
Wat een drama .
want de klop doet het niet.
  zondag 11 december 2005 @ 17:57:02 #14
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_32992611
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef beestjuh het volgende:
Seriously, wtf. Get a life.
pi_32992618
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef johnplayer het volgende:
Hmm, als je je leven wilt laten leiden door regeltjes en afspraken......

Vindt het maar een raar verhaal.

Het is dr vader, geen kansloze rukker met een webcam van de TMF chat.
dat snap ik ook wel en daarom heb ik t dr nog niet vertelt want zelf is het ook best kinderachtig maar wat ook belangrijk is het gevoel en het gevoel dat zij me nu belazert en ook al wil ik wel niets zeggen tegen haar de andere kant van mij wil ook vragen waarom ze dat doet zonder mij toestemming ze had het toch kunnen vragen???
pi_32992637
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

dat snap ik ook wel en daarom heb ik t dr nog niet vertelt want zelf is het ook best kinderachtig maar wat ook belangrijk is het gevoel en het gevoel dat zij me nu belazert en ook al wil ik wel niets zeggen tegen haar de andere kant van mij wil ook vragen waarom ze dat doet zonder mij toestemming ze had het toch kunnen vragen???
Lol.
  zondag 11 december 2005 @ 17:58:24 #17
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_32992646
Muggenzifterij.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  zondag 11 december 2005 @ 17:58:45 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32992655
Hehe, daar gaan we weer!
Dumpen, die trol. Een griet die met haar vader praat terwijl ze een vriend heeft is gewoon een greppelslet. Dat weet iedereen.
pi_32992664
Dumpen! De hoer.. hoe durft ze!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_32992675
"Mag ik alsjeblieft met mijn papa MSN'en? Ja? Word je dan niet boos? OK!"

OMG

Er bestaan nog freaks op deze wereld.
pi_32992684
quote:
Je contract topic was beter.
pi_32992687
.
pi_32992688
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef Dementor het volgende:
Robbie ben jij moslim geworden?
Waar slaat dit op ik mag ze niet eens en aub ik vraag om normale reacties als jij dit geen probleem vind dan is dat prima maar help mij alleen als je me kunt helpen
pi_32992701
Naja, hij heeft natuurlijk wel een punt; misschien heeft ze wel een incest verleden...
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 11 december 2005 @ 18:00:48 #25
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_32992705
Waarom mag ze trouwens niet met mannen chatten?
want de klop doet het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')