dat snap ik ook wel en daarom heb ik t dr nog niet vertelt want zelf is het ook best kinderachtig maar wat ook belangrijk is het gevoel en het gevoel dat zij me nu belazert en ook al wil ik wel niets zeggen tegen haar de andere kant van mij wil ook vragen waarom ze dat doet zonder mij toestemming ze had het toch kunnen vragen???quote:Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef johnplayer het volgende:
Hmm, als je je leven wilt laten leiden door regeltjes en afspraken......
Vindt het maar een raar verhaal.
Het is dr vader, geen kansloze rukker met een webcam van de TMF chat.
Lol.quote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel en daarom heb ik t dr nog niet vertelt want zelf is het ook best kinderachtig maar wat ook belangrijk is het gevoel en het gevoel dat zij me nu belazert en ook al wil ik wel niets zeggen tegen haar de andere kant van mij wil ook vragen waarom ze dat doet zonder mij toestemming ze had het toch kunnen vragen???
Waar slaat dit op ik mag ze niet eens en aub ik vraag om normale reacties als jij dit geen probleem vind dan is dat prima maar help mij alleen als je me kunt helpenquote:Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef Dementor het volgende:
Robbie ben jij moslim geworden?
Dat dus.quote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef RobbieRicardo het volgende:
het is juist goed dat ze met haar vader MSN want ze hebben lange tijd ruzie gehad en dat ze praten is ook wel goed
quote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef RobbieRicardo het volgende:
waarom ze dat doet zonder mij toestemming ze had het toch kunnen vragen???
WUHAHAHAAHAquote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef illusions het volgende:
Nee maar ff serieus, ik zou MSN van je computer trekken want dat zorgt alleen maar voor ellende. Hoe kan je nou iemand vertrouwen die ook op MSN zit? Dat je het nog probeert vind ik al knap. Stel je voor dat iemand haar toevoegt, binnen een uur zit ze natuurlijk te neuken met diegene.
Ik zou d'r eerst een paar klappen voor d'r bek geven en dan met spullen en al uit de deur trappen.
Wat er staat klopt: het is juist goed dat ze met haar vader praat.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef dit topic nog even... denk ik.
ik weet dat hem niet altijd kan vertrouwen ookal is het dr vaderquote:Op zondag 11 december 2005 18:09 schreef Copycat het volgende:
HET IS HAAR VADER!
Je hebt helemaal gelijk man.quote:Op zondag 11 december 2005 18:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
ze mag gewoon niks met een andere man van mij dat is toch een goede afspraak ze weet hoe ik ben en ze weet dat ik de enigste man ben voor haar? verder mag ze doen wat ze wil dus wat jullie zeggen is onzin alleen met mannen moet ze van mij voorzichtig zijn ik ben zelf een man en ik weet hoe mannen kunnen zijn als ze met ene vrouw er bij zijn
ik hou van dr en ikwil gewoon dat ze voorzichtig is
Zegt dus genoeg over jou. Schande dat jij haar iets verbied.quote:Op zondag 11 december 2005 18:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik ben zelf een man en ik weet hoe mannen kunnen zijn als ze met ene vrouw er bij zijn
En zoveel mensen die serieus reageren.quote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef illusions het volgende:
Verbaast me dat dit topic nog open is... de nepheid druipt er echt vanaf.
Hier ben ik maar gestopt.quote:Ik weet ik niet wat te doen ik en mij vriendin zijn al een tijd gelukig samen en dat merken we allebei heel erg en we voelen ons goed daarbij de liefde maakt ons gelukig maar nu is er een probleem.kijk van af het begin heb ik gezegd van Dit ben ik Zo zit ik in elkaar en dit is de man waar jij moet leven ik hoop dat dat duidelijk is voor jouw En ze zij toen van Rob luister ik doe alles voor je als je dat maar weet en de man die jij bent daarom ben jij juist die ene waarom ik daar van hou........
WEe hebben dus goede afspraken gemaakt dat zij de dingen waar onze relatie van aan elkaar hangt en dat maakt ons gelukig zo was er dus ook de afspraak dat zij op MSN mag en ze mag chatten met al haar vriendinnen MAAR dat ik er wel op let dat ze dat goed doet en niet iondertussen met andere mannen gaat
Maar als zij niet met andere mannen mag praten, dan jij ook niet met andere vrouwen.quote:Op zondag 11 december 2005 18:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
ze mag gewoon niks met een andere man van mij dat is toch een goede afspraak ze weet hoe ik ben en ze weet dat ik de enigste man ben voor haar? verder mag ze doen wat ze wil dus wat jullie zeggen is onzin alleen met mannen moet ze van mij voorzichtig zijn ik ben zelf een man en ik weet hoe mannen kunnen zijn als ze met ene vrouw er bij zijn
ik hou van dr en ikwil gewoon dat ze voorzichtig is
Haha ja.quote:Op zondag 11 december 2005 18:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
En zoveel mensen die serieus reageren.![]()
Doe toch even normaal!quote:Op zondag 11 december 2005 18:11 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik weet dat hem niet altijd kan vertrouwen ookal is het dr vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |