U heet niet voor niets Coen Flinkquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Eindelijk begint het beter te worden.
Die opalullen grappen.
Die's toch doodquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
U heet niet voor niets Coen Flink
quote:
Topicdeel 6.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:34 schreef MrManiak het volgende:
Wacht even, deel 6? Deel 3 toch?
Deel 5 hebben we net afgesloten, tenzij ik te veel heb gezopen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:34 schreef MrManiak het volgende:
Wacht even, deel 6? Deel 3 toch?
Haha, okquote:
Eens.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
Matige uitzending hoor, een 4,5.
Rubenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:07 schreef Jay_Snake het volgende:
Robin vond die "lapdance" van Annete wel leuk
Tijl Beckhand...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:41 schreef Triangeljosti het volgende:
sara kroos is niet leuk
maar die Tijl Bekrand ook niet...
(...)
Anette...quote:
Woeps... naja, het is kerst... (rotexcuusquote:
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat zometeen om half 10 een herhaling van gisteren dan.
De Citroën-verkoper.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef pberends het volgende:
Die gast, die ik totaal niet ken, deed goed mee inderdaad.
Sara moet opzouten.quote:Verder een redelijke uitzending, 6,5. Zonder Sara Kroos is een verlichting.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:12 schreef chibibo het volgende:
Ik verwachtte van de gast eigenlijk weinig leuks (ik heb hem eerder in een ander programma te gast gezien, waar hij erg flauw was), maar hij deed het erg goed. De doventolk was geniaal; het hoogtepunt van de uitzending.
Tijl is een van de grote mannen achter het programma, dus dat gebeurd niet denk ikquote:Op zondag 1 januari 2006 22:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Tijl beckand mag er van mij part er uit gebonjourd worden... hij is zo niet grappig![]()
Toen die Annette Barlo daar met die koptelefoon stond te swingen bij het Moordspel, zag je die hand van Sara naar beneden gaan, in een reflex tikte Sara haar toch wel op de schouders, maar ze wilde toch ergens anders 'tikken' geloof ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tijl is een van de grote mannen achter het programma, dus dat gebeurd niet denk ik
Sara Kroos moet eruitTotaal niet grappig en laat altijd zo blijken dat ze een vrouwelijke gast wel erg leuk vind
Nou, ik zat toevallig naar een aflvering te kijken van een paar weken geleden, en daar was Tijl echt goed bezig ! dus het ligt er maar aan, maar af en toe komt hij echt slecht over, en Sara kroos heeft ook wel zo de'r momentenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tijl is een van de grote mannen achter het programma, dus dat gebeurd niet denk ik
Sara Kroos moet eruitTotaal niet grappig en laat altijd zo blijken dat ze een vrouwelijke gast wel erg leuk vind
Toen waren ze nog fris en fruitig en enthousiast? Valt nu een beetje tegen. Gok ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:56 schreef greatgonzo het volgende:
Als het net zo erg als de afgelopen twee afleveringen is, mis ik niets..
Hoe komt het dat het vorig jaar leuker was???
Jeuh! (Zonder Kroos mag ik hopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond 21.05 weer een nieuwe aflevering.
Ze doet zo overdreven, van "kijk mij eens leuk zijn"...quote:
Dat is ze wel ja... En continue trots rondlopen omdat ze borsten heeft, echt heel vervelend!quote:
Toen ze haar gingen nadoen, omdat ze de moord had gepleegd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is ze wel ja... En continue trots rondlopen omdat ze borsten heeft, echt heel vervelend!![]()
Kan je dat weten dan? Misschien op het forum van BNN over de lama's, dat wordt erg druk bezocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
Weet iemand al wie de gast is en wie de 4 lama's zijn?
Milfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef Elvi het volgende:
Gast:Antionette van Hertsenberg
Arie doet niet mee.
geil man!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is ze wel ja... En continue trots rondlopen omdat ze borsten heeft, echt heel vervelend!![]()
nou... het is echt een irritante pot...quote:
Had je niet 12 minuteren eerder kunnen waarschuwen?quote:
Ow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
Hoezo? Tis net begonnen (3 min ofzo)
Dat is een vriendin van mij en als jij dé Pberends bent: Jouw zus is dikkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Die dikke trol in het publiek met Vodafuck tshirt![]()
![]()
.
nou aan zn fotoboek te zien issie zelf ook mister-maatje-34quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is een vriendin van mij en als jij dé Pberends bent: Jouw zus is dikker![]()
Die kwam regelrecht uit Whose Line Is It Anyway.quote:
graag ja, liefst ipv sara natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef einfach_mich het volgende:
Heb me weer vermaakt
Maaruh ze mogen idd Arie wel weer eens oproepen
"Ik heb het accent nogsteeds"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
graag ja, liefst ipv sara natuurlijk
Ja morgenavond. De tijd moet je ff checken, dat weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef carmiie het volgende:
wordt de lama's eigenlijk herhaald?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja morgenavond. De tijd moet je ff checken, dat weet ik zo niet.
WEL!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Hapertje het volgende:
Ik snap het niet... het programma is toch totaal niet grappig...?
Je moet maar net die humor hebben...en dat is voor iedereen verschillend idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Hapertje het volgende:
Ik snap het niet... het programma is toch totaal niet grappig...?
Was die geniaal te noemen?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef Mikkie het volgende:
En ik wacht nog steeds op mijn aflevering, waarvan ik de opnames heb bijgewoond. Gasten: Lange Frans en Baas B.
1-0 voor jouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef swentibold het volgende:
[..]
nou aan zn fotoboek te zien issie zelf ook mister-maatje-34, als je dr shirt leuk/ om te huilen vond okee.. maar om t meteen een trol te noemen..
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik tijdens de opnames regelmatig plat heb gelegen van het lachen, d'r zaten echt supermooie stukken bijOok een aantal mindere stukken natuurlijk
Ik ben wel benieuwd wat ze uitzenden, sommige dingen gingen waren echt lomp hard, maar wel humor.
Overigens is die Baas B. maar een slome zak.
hij had vast een slechte dag.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's echt een loser. Hield de hele tijd z'n bek dicht en zat alleen wat sloom voor zich uit te kijken. Alleen bij dat rijmspelletje was hij goed (maar da's logisch...). Lange Frans daarentegen zat tenminste nog een beetje te ouwehoeren en te lachen.
niet 'in love'quote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een 15-jarige puber 'in love'. Da's niet representatief.
Zoals helaas de meeste vrouwen in de caberet-wereld...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef pberends het volgende:
Sara kan alleen maar grappen maken over haar vrouw-zijn en seks.
Ik heb Ruben Nicolaii altijd al de beste gevonden, al heeft hij soms een matige show. Sara moeten ze er uit schoppen, maar dat weet iedereen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef DonStefano het volgende:
Ruben Nicolaii wordt met de week beter, leuk om die progressie te zienen wat was dat vrouwtje godsgruwelijk irritant
naast dat ze totaal niet grappig is, schatert ze als een bakvis bij matige grappen van anderenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik heb Ruben Nicolaii altijd al de beste gevonden, al heeft hij soms een matige show. Sara moeten ze er uit schoppen, maar dat weet iedereen.
ben bang van welquote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik de enige die Sara wel leuk vind?.
"He! Kijk Ruben op tv!"quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
Een van de mooiste delen vond ik dat er gespeeld werd dat Ruben v/d Meer op tv was. Weer die maxima scene
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Soms moet ik wel eens om haar lachen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Het zag er echt niet uit in die voorstukje, je denkt de hele tijd dat ie iets grappigs gaat zeggenquote:Je zal het maar hebben (BNN)
21:45 - 22:25 Informatief
Afl: 't Komt me de strot uit.
Licht medisch programma. Afl.: 't Komt me de strot uit. Normaal gesproken gaat je eten via je keel naar de maag. Maar wat nou als dat niet normaal gaat? De gasten in deze aflevering kunnen daarover meepraten. Bij Martin blijft het eten bijvoorbeeld in zijn keel hangen. Bij Yvonne gaat het eten wel degelijk naar haar maag, maar zij is juist bang dat het er via de keel weer uitkomt. En Dick liet überhaupt geen eten door zijn keel komen. -Yvonne (20) - Emetofobie. Yvonne heeft emetofobie: ze is als de dood om te braken. Yvonne is vooral bang om te braken waar anderen bij zijn. Plaatsen waar veel mensen komen, dáár zul je haar niet vinden. Drie jaar geleden zag ze zelfs niemand meer. Ze sloot zich op in huis. Nu komt ze de deur weer uit, al zijn er nog steeds plekken waar ze niet naar toe durft, bijvoorbeeld het café of de bus. Ruben is toch wel benieuwd waar Yvonne nou precies zo bang voor is. Samen maken ze het uitgaansleven van Den Bosch onveilig. En ook de buschauffeur van lijn 63 krijgt met het tweetal te maken. -Martin (22) - Achalasie/Dumping Syndroom. Martin, 22 jaar, had tot een jaar geleden achalasie, een bewegingsstoornis van de slokdarm. Jarenlang bleven de boterhammen, spaghettislierten, aardappels etc. in zijn slokdarm staan. Dit deed zo'n pijn, dat eten niet bepaald Martins favoriete bezigheid was. Een jaar geleden moest hij noodgedwongen geopereerd worden. Zijn slokdarm is eruit gehaald en zijn keel is nu direct aangesloten op zijn dunne darm. Eten kan hij nu wel weer, maar dan in kleine proporties. Aan een kindermenuutje heeft Marcel dus al genoeg. -Dick (31) - Anorexia. Dick heeft anorexia ontwikkeld toen hij in de bouw werkte. Hij had al sinds zijn puberteit met overgewicht te kampen. Erg trots was hij niet op zijn lichaam, maar een echte afkeer kreeg hij toen hij door een steiger zakte en iemand hem erop wees dat dat kwam omdat hij veel te dik was. De knop ging om en Dick ging op een streng dieet: iedere dag één Kit Kat en een watersoepje. Een bouwvakker met anorexia was het resultaat. Presentatie: Ruben Nicolaï.
jouw naam lijkt veel op die van een andere user zegquote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef XQZ-me het volgende:
och jeej dat wordt wat!!
vond de afgelope aflevering van de lama's wel lache....ruben & ruben samen.....geweldig!
huh?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jouw naam lijkt veel op die van een andere user zeg
kijk op de lama site...kun je de hele aflevering nog es terug zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben t vergeten maar wat was nou de laatste grap die tijl maakte tijdens het begrafenis ondernemers stukje? ik vond het meesterlijk maar ben t helemaal kwijt!
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
was het die van 'welkom bij begrafenis onderneming ludiek.. de overledene wil nog wat zeggen...'
en dan likt hij zijn arm af, doet alsof hij hem in de kont van de overledene steekt en gaat poppenspel spelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:34 schreef bravo het volgende:
Familie, vrienden, andere bekenden van de overledene;
'er komt een man bij de dokter'
Link werkt bij mij niet?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef Misha... het volgende:
http://www.bnn.nl/bnn.jsp Effe naar onder scrollen...En dan zie je op een gegeven moment Sarah's hoofd (=STOP) Klik op *sneak* en tadaaaaaaa daar heb je je promofilmpje
jaa had ze gister al gekeken! ook de warming-ups staan er tegenwoordig bij! erug leuk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef seeya_40 het volgende:
Extra scene's van vanavond staan al op www.delamas.nl!!!
Briljant plaatje icm je avatar!quote:
Vond de extra's matig. Voorwerpen ronde was totaal niet leuk en vond de rest ook niet geweldig. Alleen de warming-up vond ik halirisch... Ook jammer dat Ruben N niet mee deed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef MrManiak het volgende:
Ik hou me in met de extra's...
Wel balen dar Nicolai er niet is man
Hij is gewoon de grappigste van de lama's ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:07 schreef DonStefano het volgende:
Waarom hebben alle meisjes 'n crush op Ruben Nicolai?! Zelfs mn nichtje van 10 stalkt em met liefdesbrieven...![]()
Not here...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef Misha... het volgende:
http://www.bnn.nl/bnn.jsp Effe naar onder scrollen...En dan zie je op een gegeven moment Sarah's hoofd (=STOP) Klik op *sneak* en tadaaaaaaa daar heb je je promofilmpje
Nicolai is altijd beter...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk is Arie weer een beetje scherp vandaag, vind hem dit seizoen nog niet bijster sterk namelijk. Wat dat betreft doet Ruben N. het veel beter momenteel.
sarah drbij... neeeeeequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorstukje was leuk
Of kwam dat door Koppensnellers er voor gezien te hebben?
dat kan ik wel gebruiken na koppensnellersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Xilantof het volgende:
nu komt 't
eindelijk
ik wacht er al de hele avond op
menschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Diana_Piper het volgende:
God wat ontzettend niet grappig vandaag...
Geen letter noemen is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Mikkie het volgende:
Die roetsjbaan wordt oud... er zijn geen vernieuwende emoties meer helaas. En dat met die songteksten vind ik ook niet geweldig eerlijk gezegd. Het moordspel daarentegen... en dat personen raden... da's cool
ja apart figuur, moet je hem is zien als hij applaudiseertquote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Rebbedebje het volgende:
O ja, ik vind dat gelach van die presentator er steeds doorheen super irritant.
Uberhaupt die hele man vind ik irritant.![]()
misschien nemen ze er meerdere per dag op?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef Rebbedebje het volgende:
Vond het wel een beetje een zwakke aflevering, niemand had inspiratie leek het wel. Alleen het einde was leuk idd, dat ze Ruben N. na moesten doen. En waarom hij er was? Workaholic misschien? Haha.
(van de site) Hij deed ook mee aan de warming-up. En die vliegtuigjes ronde met Arie en Sara was eigenlijk ook wel leuk. Alleen stopt mijn media player erg vaak en dan gaat het geluid bv wel verder of alles stopt en dan gaat hij wel verder, zodat je een stuk mist en weer "terug moet spoelen."
(en er was een fooutje dat 2 x hetzelfde erop stond)
Amalia! Hoe ze die mbv Alex en Maxima uitbeeldden.
Smart Smeetsquote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef MrManiak het volgende:
IDD, hij was erg vet
Trouwens, vinden jullie allemaal de "Slechte Slogan"-ronde ook zo tegenvallen?
22.12 en ze lullen nog over voetbalquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
What the hell? Het is 22.12 en de reclame moet nog beginnen.
"Jeroen Pauw??"quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
Jan Joost vindt zichzelf nogal grappig geloof ik. Knetterkneus.
Tijl Beckand is toch die John Travolta?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef Toad het volgende:
Iemand die Tijl Beckand & Sara Kroos wel leuk vind?
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijl Beckand is toch die John Travolta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |