niet 'in love'quote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een 15-jarige puber 'in love'. Da's niet representatief.
Zoals helaas de meeste vrouwen in de caberet-wereld...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef pberends het volgende:
Sara kan alleen maar grappen maken over haar vrouw-zijn en seks.
Ik heb Ruben Nicolaii altijd al de beste gevonden, al heeft hij soms een matige show. Sara moeten ze er uit schoppen, maar dat weet iedereen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef DonStefano het volgende:
Ruben Nicolaii wordt met de week beter, leuk om die progressie te zienen wat was dat vrouwtje godsgruwelijk irritant
naast dat ze totaal niet grappig is, schatert ze als een bakvis bij matige grappen van anderenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik heb Ruben Nicolaii altijd al de beste gevonden, al heeft hij soms een matige show. Sara moeten ze er uit schoppen, maar dat weet iedereen.
ben bang van welquote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik de enige die Sara wel leuk vind?.
"He! Kijk Ruben op tv!"quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
Een van de mooiste delen vond ik dat er gespeeld werd dat Ruben v/d Meer op tv was. Weer die maxima scene
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Soms moet ik wel eens om haar lachen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Het zag er echt niet uit in die voorstukje, je denkt de hele tijd dat ie iets grappigs gaat zeggenquote:Je zal het maar hebben (BNN)
21:45 - 22:25 Informatief
Afl: 't Komt me de strot uit.
Licht medisch programma. Afl.: 't Komt me de strot uit. Normaal gesproken gaat je eten via je keel naar de maag. Maar wat nou als dat niet normaal gaat? De gasten in deze aflevering kunnen daarover meepraten. Bij Martin blijft het eten bijvoorbeeld in zijn keel hangen. Bij Yvonne gaat het eten wel degelijk naar haar maag, maar zij is juist bang dat het er via de keel weer uitkomt. En Dick liet überhaupt geen eten door zijn keel komen. -Yvonne (20) - Emetofobie. Yvonne heeft emetofobie: ze is als de dood om te braken. Yvonne is vooral bang om te braken waar anderen bij zijn. Plaatsen waar veel mensen komen, dáár zul je haar niet vinden. Drie jaar geleden zag ze zelfs niemand meer. Ze sloot zich op in huis. Nu komt ze de deur weer uit, al zijn er nog steeds plekken waar ze niet naar toe durft, bijvoorbeeld het café of de bus. Ruben is toch wel benieuwd waar Yvonne nou precies zo bang voor is. Samen maken ze het uitgaansleven van Den Bosch onveilig. En ook de buschauffeur van lijn 63 krijgt met het tweetal te maken. -Martin (22) - Achalasie/Dumping Syndroom. Martin, 22 jaar, had tot een jaar geleden achalasie, een bewegingsstoornis van de slokdarm. Jarenlang bleven de boterhammen, spaghettislierten, aardappels etc. in zijn slokdarm staan. Dit deed zo'n pijn, dat eten niet bepaald Martins favoriete bezigheid was. Een jaar geleden moest hij noodgedwongen geopereerd worden. Zijn slokdarm is eruit gehaald en zijn keel is nu direct aangesloten op zijn dunne darm. Eten kan hij nu wel weer, maar dan in kleine proporties. Aan een kindermenuutje heeft Marcel dus al genoeg. -Dick (31) - Anorexia. Dick heeft anorexia ontwikkeld toen hij in de bouw werkte. Hij had al sinds zijn puberteit met overgewicht te kampen. Erg trots was hij niet op zijn lichaam, maar een echte afkeer kreeg hij toen hij door een steiger zakte en iemand hem erop wees dat dat kwam omdat hij veel te dik was. De knop ging om en Dick ging op een streng dieet: iedere dag één Kit Kat en een watersoepje. Een bouwvakker met anorexia was het resultaat. Presentatie: Ruben Nicolaï.
jouw naam lijkt veel op die van een andere user zegquote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef XQZ-me het volgende:
och jeej dat wordt wat!!
vond de afgelope aflevering van de lama's wel lache....ruben & ruben samen.....geweldig!
huh?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jouw naam lijkt veel op die van een andere user zeg
kijk op de lama site...kun je de hele aflevering nog es terug zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben t vergeten maar wat was nou de laatste grap die tijl maakte tijdens het begrafenis ondernemers stukje? ik vond het meesterlijk maar ben t helemaal kwijt!
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
was het die van 'welkom bij begrafenis onderneming ludiek.. de overledene wil nog wat zeggen...'
en dan likt hij zijn arm af, doet alsof hij hem in de kont van de overledene steekt en gaat poppenspel spelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:34 schreef bravo het volgende:
Familie, vrienden, andere bekenden van de overledene;
'er komt een man bij de dokter'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |