abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33860127
ik vond het vorige seizoen van een veel hoger niveau
pi_33862951
Een van de mooiste delen vond ik dat er gespeeld werd dat Ruben v/d Meer op tv was. Weer die maxima scene
pi_33863147
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
Een van de mooiste delen vond ik dat er gespeeld werd dat Ruben v/d Meer op tv was. Weer die maxima scene
"He! Kijk Ruben op tv!"
pi_33864535
ja Sarah sucks on tv
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik de enige die Sara wel leuk vind? .
pi_33864730
Tis net als Kopspijkers, als je dat eenmaal een paar jaar gewend bent wil je meer, terwijl het niveau hetzelfde blijft. En dan gaat het niveau voor je gevoel achteruit.
pi_33867639
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik de enige die Sara wel leuk vind? .
Soms moet ik wel eens om haar lachen.
pi_33872132
Ik vind Sara ook niks, de enige keer dat ik haar goed vond was met die bubbelbad-sketch toen.
Tijl is mijn favoriet
pi_33872277
Ruben van der Meer vind ik ook wat te plat.

Andere Ruben was daarentegen zaterdag echt subliem! Vooral het levend-mikado stukje vond ik super! 214 KILO..

Ja, ik heb weer hardop zitten bulderen in m'n eentje
I'm Not A Golddigger...I Just Dig Your Money..:)
pi_33875923
Vanavond:
quote:
Je zal het maar hebben (BNN)
21:45 - 22:25 Informatief

Afl: 't Komt me de strot uit.

Licht medisch programma. Afl.: 't Komt me de strot uit. Normaal gesproken gaat je eten via je keel naar de maag. Maar wat nou als dat niet normaal gaat? De gasten in deze aflevering kunnen daarover meepraten. Bij Martin blijft het eten bijvoorbeeld in zijn keel hangen. Bij Yvonne gaat het eten wel degelijk naar haar maag, maar zij is juist bang dat het er via de keel weer uitkomt. En Dick liet überhaupt geen eten door zijn keel komen. -Yvonne (20) - Emetofobie. Yvonne heeft emetofobie: ze is als de dood om te braken. Yvonne is vooral bang om te braken waar anderen bij zijn. Plaatsen waar veel mensen komen, dáár zul je haar niet vinden. Drie jaar geleden zag ze zelfs niemand meer. Ze sloot zich op in huis. Nu komt ze de deur weer uit, al zijn er nog steeds plekken waar ze niet naar toe durft, bijvoorbeeld het café of de bus. Ruben is toch wel benieuwd waar Yvonne nou precies zo bang voor is. Samen maken ze het uitgaansleven van Den Bosch onveilig. En ook de buschauffeur van lijn 63 krijgt met het tweetal te maken. -Martin (22) - Achalasie/Dumping Syndroom. Martin, 22 jaar, had tot een jaar geleden achalasie, een bewegingsstoornis van de slokdarm. Jarenlang bleven de boterhammen, spaghettislierten, aardappels etc. in zijn slokdarm staan. Dit deed zo'n pijn, dat eten niet bepaald Martins favoriete bezigheid was. Een jaar geleden moest hij noodgedwongen geopereerd worden. Zijn slokdarm is eruit gehaald en zijn keel is nu direct aangesloten op zijn dunne darm. Eten kan hij nu wel weer, maar dan in kleine proporties. Aan een kindermenuutje heeft Marcel dus al genoeg. -Dick (31) - Anorexia. Dick heeft anorexia ontwikkeld toen hij in de bouw werkte. Hij had al sinds zijn puberteit met overgewicht te kampen. Erg trots was hij niet op zijn lichaam, maar een echte afkeer kreeg hij toen hij door een steiger zakte en iemand hem erop wees dat dat kwam omdat hij veel te dik was. De knop ging om en Dick ging op een streng dieet: iedere dag één Kit Kat en een watersoepje. Een bouwvakker met anorexia was het resultaat. Presentatie: Ruben Nicolaï.
Het zag er echt niet uit in die voorstukje, je denkt de hele tijd dat ie iets grappigs gaat zeggen !
pi_33876336
och jeej dat wordt wat!!

vond de afgelope aflevering van de lama's wel lache.... ruben & ruben samen.....geweldig!
  maandag 9 januari 2006 @ 19:41:16 #186
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_33876480
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef XQZ-me het volgende:
och jeej dat wordt wat!!

vond de afgelope aflevering van de lama's wel lache.... ruben & ruben samen.....geweldig!
jouw naam lijkt veel op die van een andere user zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33876772
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

jouw naam lijkt veel op die van een andere user zeg
huh? welke bedoel je dan? (ik weet van niks )
pi_33876865
ik ben t vergeten maar wat was nou de laatste grap die tijl maakte tijdens het begrafenis ondernemers stukje? ik vond het meesterlijk maar ben t helemaal kwijt!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  maandag 9 januari 2006 @ 19:52:18 #189
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_33876940
was het die van 'welkom bij begrafenis onderneming ludiek.. de overledene wil nog wat zeggen...'
en dan likt hij zijn arm af, doet alsof hij hem in de kont van de overledene steekt en gaat poppenspel spelen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33876944
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben t vergeten maar wat was nou de laatste grap die tijl maakte tijdens het begrafenis ondernemers stukje? ik vond het meesterlijk maar ben t helemaal kwijt!
kijk op de lama site...kun je de hele aflevering nog es terug zijn!
pi_33877101
kweetet maar ik hoef m echt niet voor de 3e keer te zien, wilde alleen weten wat die grap ookalweer was, bedankt missymirjam
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  Moderator maandag 9 januari 2006 @ 20:06:29 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33877545
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
was het die van 'welkom bij begrafenis onderneming ludiek.. de overledene wil nog wat zeggen...'
en dan likt hij zijn arm af, doet alsof hij hem in de kont van de overledene steekt en gaat poppenspel spelen.
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:34:50 #193
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_33894500
Familie, vrienden, andere bekenden van de overledene;

'er komt een man bij de dokter'

whahahahahaha
There's no point in living if you can't feel alive
pi_33899097
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:34 schreef bravo het volgende:
Familie, vrienden, andere bekenden van de overledene;

'er komt een man bij de dokter'
pi_33926806
Jaaah! Die vond ik ook briljant! *wacht in spanning op aflevering 4*
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:50:55 #196
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_33983173
Idd, heerlijk!

Trouwens, Sarah is helemaal niet grappig, de domme muts
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_33983544
Moet em nog steeds kijken, hij staat op de video .
  FOK!Fotograaf donderdag 12 januari 2006 @ 19:12:55 #198
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_33984046
vandaag 't voorstukje gezien voor zaterdag... zag er erg grappig uit al
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:17:16 #199
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_33984257
Welke gast-Lama is er zaterdag? En waar heb je het voorstukje gezien?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_33984820
http://www.bnn.nl/bnn.jsp Effe naar onder scrollen...En dan zie je op een gegeven moment Sarah's hoofd (=STOP) Klik op *sneak* en tadaaaaaaa daar heb je je promofilmpje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')