Had je niet 12 minuteren eerder kunnen waarschuwen?quote:
Ow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
Hoezo? Tis net begonnen (3 min ofzo)
Dat is een vriendin van mij en als jij dé Pberends bent: Jouw zus is dikkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Die dikke trol in het publiek met Vodafuck tshirt![]()
![]()
.
nou aan zn fotoboek te zien issie zelf ook mister-maatje-34quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is een vriendin van mij en als jij dé Pberends bent: Jouw zus is dikker![]()
Die kwam regelrecht uit Whose Line Is It Anyway.quote:
graag ja, liefst ipv sara natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef einfach_mich het volgende:
Heb me weer vermaakt
Maaruh ze mogen idd Arie wel weer eens oproepen
"Ik heb het accent nogsteeds"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
graag ja, liefst ipv sara natuurlijk
Ja morgenavond. De tijd moet je ff checken, dat weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef carmiie het volgende:
wordt de lama's eigenlijk herhaald?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja morgenavond. De tijd moet je ff checken, dat weet ik zo niet.
WEL!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Hapertje het volgende:
Ik snap het niet... het programma is toch totaal niet grappig...?
Je moet maar net die humor hebben...en dat is voor iedereen verschillend idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Hapertje het volgende:
Ik snap het niet... het programma is toch totaal niet grappig...?
Was die geniaal te noemen?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef Mikkie het volgende:
En ik wacht nog steeds op mijn aflevering, waarvan ik de opnames heb bijgewoond. Gasten: Lange Frans en Baas B.
1-0 voor jouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef swentibold het volgende:
[..]
nou aan zn fotoboek te zien issie zelf ook mister-maatje-34, als je dr shirt leuk/ om te huilen vond okee.. maar om t meteen een trol te noemen..
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik tijdens de opnames regelmatig plat heb gelegen van het lachen, d'r zaten echt supermooie stukken bijOok een aantal mindere stukken natuurlijk
Ik ben wel benieuwd wat ze uitzenden, sommige dingen gingen waren echt lomp hard, maar wel humor.
Overigens is die Baas B. maar een slome zak.
hij had vast een slechte dag.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's echt een loser. Hield de hele tijd z'n bek dicht en zat alleen wat sloom voor zich uit te kijken. Alleen bij dat rijmspelletje was hij goed (maar da's logisch...). Lange Frans daarentegen zat tenminste nog een beetje te ouwehoeren en te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |