Geen letter noemen is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Mikkie het volgende:
Die roetsjbaan wordt oud... er zijn geen vernieuwende emoties meer helaas. En dat met die songteksten vind ik ook niet geweldig eerlijk gezegd. Het moordspel daarentegen... en dat personen raden... da's cool
ja apart figuur, moet je hem is zien als hij applaudiseertquote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Rebbedebje het volgende:
O ja, ik vind dat gelach van die presentator er steeds doorheen super irritant.
Uberhaupt die hele man vind ik irritant.![]()
misschien nemen ze er meerdere per dag op?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef Rebbedebje het volgende:
Vond het wel een beetje een zwakke aflevering, niemand had inspiratie leek het wel. Alleen het einde was leuk idd, dat ze Ruben N. na moesten doen. En waarom hij er was? Workaholic misschien? Haha.
(van de site) Hij deed ook mee aan de warming-up. En die vliegtuigjes ronde met Arie en Sara was eigenlijk ook wel leuk. Alleen stopt mijn media player erg vaak en dan gaat het geluid bv wel verder of alles stopt en dan gaat hij wel verder, zodat je een stuk mist en weer "terug moet spoelen."
(en er was een fooutje dat 2 x hetzelfde erop stond)
Amalia! Hoe ze die mbv Alex en Maxima uitbeeldden.
Smart Smeetsquote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef MrManiak het volgende:
IDD, hij was erg vet
Trouwens, vinden jullie allemaal de "Slechte Slogan"-ronde ook zo tegenvallen?
22.12 en ze lullen nog over voetbalquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
What the hell? Het is 22.12 en de reclame moet nog beginnen.
"Jeroen Pauw??"quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
Jan Joost vindt zichzelf nogal grappig geloof ik. Knetterkneus.
Tijl Beckand is toch die John Travolta?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef Toad het volgende:
Iemand die Tijl Beckand & Sara Kroos wel leuk vind?
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijl Beckand is toch die John Travolta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |