Tijl is een van de grote mannen achter het programma, dus dat gebeurd niet denk ikquote:Op zondag 1 januari 2006 22:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Tijl beckand mag er van mij part er uit gebonjourd worden... hij is zo niet grappig![]()
Toen die Annette Barlo daar met die koptelefoon stond te swingen bij het Moordspel, zag je die hand van Sara naar beneden gaan, in een reflex tikte Sara haar toch wel op de schouders, maar ze wilde toch ergens anders 'tikken' geloof ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tijl is een van de grote mannen achter het programma, dus dat gebeurd niet denk ik
Sara Kroos moet eruitTotaal niet grappig en laat altijd zo blijken dat ze een vrouwelijke gast wel erg leuk vind
Nou, ik zat toevallig naar een aflvering te kijken van een paar weken geleden, en daar was Tijl echt goed bezig ! dus het ligt er maar aan, maar af en toe komt hij echt slecht over, en Sara kroos heeft ook wel zo de'r momentenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tijl is een van de grote mannen achter het programma, dus dat gebeurd niet denk ik
Sara Kroos moet eruitTotaal niet grappig en laat altijd zo blijken dat ze een vrouwelijke gast wel erg leuk vind
Toen waren ze nog fris en fruitig en enthousiast? Valt nu een beetje tegen. Gok ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:56 schreef greatgonzo het volgende:
Als het net zo erg als de afgelopen twee afleveringen is, mis ik niets..
Hoe komt het dat het vorig jaar leuker was???
Jeuh! (Zonder Kroos mag ik hopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond 21.05 weer een nieuwe aflevering.
Ze doet zo overdreven, van "kijk mij eens leuk zijn"...quote:
Dat is ze wel ja... En continue trots rondlopen omdat ze borsten heeft, echt heel vervelend!quote:
Toen ze haar gingen nadoen, omdat ze de moord had gepleegd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is ze wel ja... En continue trots rondlopen omdat ze borsten heeft, echt heel vervelend!![]()
Kan je dat weten dan? Misschien op het forum van BNN over de lama's, dat wordt erg druk bezocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
Weet iemand al wie de gast is en wie de 4 lama's zijn?
Milfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef Elvi het volgende:
Gast:Antionette van Hertsenberg
Arie doet niet mee.
geil man!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is ze wel ja... En continue trots rondlopen omdat ze borsten heeft, echt heel vervelend!![]()
nou... het is echt een irritante pot...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |