nee ty-quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef Fugie het volgende:
wtf praten jullie
superzaad hequote:
Nou, in dat geval... zo nodig hoef ik er ook weer niet inquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat je mag kiezen tussen anaal en oraal
Hij riep iets met hoerenstervenskanker700enunimogs ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Meteen ook de lelijkset Unimog aller tijden
door een kuil rijdenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:38 schreef Fugie het volgende:
wat doet die unimog in het 3de plaatje, hydraulische pimp vering ofzo
Hebben wij een unimog?quote:
Neuhquote:
pimp hier met je sc?quote:
fettuh cabrio man!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Unimog het volgende:
[afbeelding]
En dat ben ik, met de snor!
Kut, met mn kloon in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
Randy Katana - Play It Loud whooohooo
dus ook_gek is een namaakfries!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, met mn kloon in het verkeerde topic![]()
Dat moest natuurlijk het wat luister je nu topic oude stijl zijn, want ook_gek is mn postopkrikkloon
Lastig he, al die klonen. Ik vergeet ook altijd als ik met peurac post dat dit je SC is en niet een van de PIMP hier met je ... topicsquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, met mn kloon in het verkeerde topic![]()
Dat moest natuurlijk het wat luister je nu topic oude stijl zijn, want ook_gek is mn postopkrikkloon
ik ben de laatste tijd zo druk dat ik mijn ThaFreak account (met bijbehorende lease-italiaan) helemaal niet gebruiken kan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lastig he, al die klonen. Ik vergeet ook altijd als ik met peurac post dat dit je SC is en niet een van de PIMP hier met je ... topics
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lastig he, al die klonen. Ik vergeet ook altijd als ik met peurac post dat dit je SC is en niet een van de PIMP hier met je ... topics
ik heb nog niks om uit te kakken aangezien ik hier zit te verhongerenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef Alfisti het volgende:
Hmm..... ik kon nogal moeilijk schijten vandaag maar na het zien van die Unimogs lukt het prima!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:Ik zou Fwnk als Neovriendje instellen.. krijg ik de volgende foutmelding:
Sorry, je kunt deze persoon niet als Neovriend toevoegen omdat ze geen compleet ouderlijk toestemmingsformulier hebben.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:Ik zou Fwnk als Neovriendje instellen.. krijg ik de volgende foutmelding:
Sorry, je kunt deze persoon niet als Neovriend toevoegen omdat ze geen compleet ouderlijk toestemmingsformulier hebben.
Ik heb ten minste geen toestemming van mn ouders nodigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:09 schreef Fwnk het volgende:
alexxxxx5 has accepted your request to become a NeoFriend
Loser
Stuur je me eerst even een formulier waarin je ouders toestemming geven je Evil Bow te verkopen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef Fwnk het volgende:
Alexxx koop die Evil Bow es van me, ik wil em kwijt en ik heb geld nodig
Ik weet niet waarom je die melding krijgtquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ten minste geen toestemming van mn ouders nodig
http://www.neopets.comquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
neopets, alleen als ik dat hoor denk ik gelijk aan van die kansloze mensen en nu blijkt dat dat nog waarheid is ook
Tis best geinigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
neopets, alleen als ik dat hoor denk ik gelijk aan van die kansloze mensen en nu blijkt dat dat nog waarheid is ook
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
als je dan toch je best doet om bij een kliekje te horen, waarom dan in 's hemelsnaam met Fugie aanpappen?quote:
ja tief ff lekker op, geen ruimte voor van die bwaap apenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je dan toch je best doet om bij een kliekje te horen, waarom dan in 's hemelsnaam met Fugie aanpappen?
Ik ben in 2001 lid gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
ik wil volgens mij niet weten wat neopets is![]()
dat komt mooi uit, wint ik wil niet dat jij weet wat neopets isquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
ik wil volgens mij niet weten wat neopets is![]()
bwaap apen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja tief ff lekker op, geen ruimte voor van die bwaap apen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja tief ff lekker op, geen ruimte voor van die bwaap apen
ik ook bijna zie ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
aan gaat kleden en voorbereiden op een enorme schranspartij
schrans zequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
aan gaat kleden en voorbereiden op een enorme schranspartij
avond winkel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef Fugie het volgende:
ik moet gaan pokeren, maar er is geen drank en er is ook niets meer open![]()
ohquote:
Je moeder aan het bellen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog niet, belde een familie lid net
![]()
Opel had vroeger ook een Record optiequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:26 schreef ook_gek het volgende:
dit is leuk voor iedereen.
www.xstreamradio.nl is een progje waar mee je op genre kan ziek qua internet radio muziek.
Zeker de dance zenders in engeland zijn werkelijk meesterlijk![]()
En het leuke is dat er ook een record optie op zit. Kan je gewoon zonder problemen opnemn![]()
jij kijkt ook nooit tv he? die is er al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
LOL, net de nieuwe Rabobank reclame gezien over Zweden![]()
Joh, die waren al weggerot voor de eerste beurtquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opel had vroeger ook een Record optienu niet meer.
Ik kijk wel tv, geen reclame, dan zap ik altijd weg (met het risico een stukje van het programma/film/oid te missen wat ik eigenlijk kijk).quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:29 schreef M5 het volgende:
[..]
jij kijkt ook nooit tv he? die is er al een tijdje hoor.
en niet eens grappig.:{ wel lekker wijf
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moeder aan het bellen?eerst nog maar naar de snackbar ff dan
![]()
dat doe ik dus niet vaak, dan blijf ik altijd ergens hangen en mis ik wat ik eigenlijk wilde zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk wel tv, geen reclame, dan zap ik altijd weg (met het risico een stukje van het programma/film/oid te missen wat ik eigenlijk kijk).
die zo stom dronken was dat zelfs de politie haar niet mee wilde nemen ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik had gister ook wel een leuk meisje ontmoet
Jij zit ook hard op je eerste beurt te wachten ehquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, die waren al weggerot voor de eerste beurt![]()
Nee die nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zo stom dronken was dat zelfs de politie haar niet mee wilde nemen ?
"leuk" meisje ja![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij zit ook hard op je eerste beurt te wachten eh
Tot na de kerstquote:
Wanneer ontmoeten wij jou zusje eens dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Jij nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ontmoeten wij jou zusje eens dan?
fijne kerstquote:
. sociopathdnb AIM sociopathdnb (Bassdrive - Music Beyond - 24/7 Drum and Bass Jungle Radio Featuring Live Shows)quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: 3 Doors Down - Going Down In Flames @ 192kbps - 38s of 3m28s (100/3856)
Best leuk nummer
Ik heb je adresquote:
SSSSSSTTTTTT!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef Fwnk het volgende:
Alfisti, jij zit op tweakers.net?nooit geweten
!
Hugo en ik willen je wel komen beschermenquote:
Ik heb een auto van een merk wat nog wel bestaat en waar nog onderdelen voor te krijgen zijn (voor zover nodig)quote:
dat was geen zweedse blondina die zwoel vraagt of je mee gaat naar de saunaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Dan mag je haar ook wel effe aanrakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, dan wil ik haar niet alleen ontmoeten........
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een auto van een merk wat nog wel bestaat en waar nog onderdelen voor te krijgen zijn (voor zover nodig)
Hugster denk ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hugo en ik willen je wel komen beschermen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een auto van een merk wat nog wel bestaat en waar nog onderdelen voor te krijgen zijn (voor zover nodig)
mja, dan mag jij even mijn GTV aanrakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan mag je haar ook wel effe aanraken
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SSSSSSTTTTTT!!!!![]()
( eh, al een tijdje jaAlfa topic in themaforum vervoer is gewoon gaaf! )
Onderdelenvoorziening in handen van Caterpillar, het meest betrouwbare bedrijf op dat gebiedquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, Rover is zo betrouwbaar dat dat niet nodig is
Echniequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fugie het volgende:
zij is echt lelijk en kankerdik ouwe
DIt is een van de zeldzame momenten dat ik het met Alexxxx eens ben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Een gouden ketting
Joyce
lelijke titen
pot
Hoezo hugo nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hugster denk ik niet
Maar jij bent welkom hoor
Ja okquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DIt is een van de zeldzame momenten dat ik het met Alexxxx eens ben.
Ik ben ooit eens verliefd geweest op een Joyce![]()
(basisschool tijd), nu is het echt een slet
![]()
mn schoonmoeder is lesbisch. ik hoef haar niet met haar vriendin bezig te zien, en heb ook geen behoefte met een trio aan haarquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Fugie het volgende:
he maar alexx, pot als in trio is nix mis mee hoor
Hugo "mag mij niet zo"quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo hugo nietWij FBG's zijn zes handen in één maagd
Jij rijdt in een auto met onderdelen die bij Honda zijn weggegooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, Rover is zo betrouwbaar dat dat niet nodig is
als je met een breezerslet zoent, ben je een breezerslet. (of een pedo)quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja okdie ketting is fout maar t gaat om haar vriendin ffs
Ik ook niet, maar peu mag ik minderquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je met een breezerslet zoent, ben je een breezerslet. (of een pedo)
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar peu mag ik minder
En jij bent verliefd geweest op een Joycequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij rijdt in een auto met onderdelen die bij Honda zijn weggegooit![]()
![]()
Ik kwam gister weer een bekend zipje tegenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, ijsmeis mag m geloof ik wel.. maar dat zal ze wel faken omdat ze PUB mod is of zo.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze ius een breezerslet, dus ranzog
veel plezier met je SOA
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb trouwens WEL een kloon, maar niet op FokZe is wel op een paar andere fora lid.
Mijn kloon peurac is het product van een moeilijke periode in mn leven nu wil ik van 'm af, maar hij blijft me achtervolgenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:46 schreef Fugie het volgende:
alexx, go get em tiger
eh sjoewe, mag jij je eigen kloon niet
kut.... Nou ja, het is de moeite waard daar even een fake accountje aan te makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggen
was wel een HELE moeilijke periode danquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kloon peurac is het product van een moeilijke periode in mn leven nu wil ik van 'm af, maar hij blijft me achtervolgen
Gooi em door de passwordshredder ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kloon peurac is het product van een moeilijke periode in mn leven nu wil ik van 'm af, maar hij blijft me achtervolgen
laat hem aborterenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
was wel een HELE moeilijke periode dan
Ik heb al een ban voor 'm aangevraagdquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat hem aborterenhet is toch één grote leugen
Het is kerstavond, ik wil lief zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk dat je bijl van alex ff moet lenen
Wees subtiel, gebruik een scheermesje ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is kerstavond, ik wil lief zijn
kappers auto? Je bent volgens mij in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij bent verliefd geweest op een Joyce
Plus dat je ook nog eens in een kappersauto rijdt![]()
Niet te grappig proberen te doen nieuwtje, suicidale humor doe je maar met je vriendjes op tweakersquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wees subtiel, gebruik een scheermesje ofzo
ik weet niet dat lijkt me toch minder lief dan een bijl in iemand schedel hakken. Maar misschien komt dat omdat ik een bepaald intelect heb waarover jij nooit zal beschikken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wees subtiel, gebruik een scheermesje ofzo
AAAAAAH MAKE HIM GO AWAY!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kappers auto? Je bent volgens mij in de war met iemand andersen die verliefdheid was zo'n 9 jaar geleden
Geheel terecht lijkt mequote:
Ik denk dat ik jou meer zeer kan doen met een scheermesje dan met een bijl...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet dat lijkt me toch minder lief dan een bijl in iemand schedel hakken. Maar misschien komt dat omdat ik een bepaald intelect heb waarover jij nooit zal beschikken.
Je bent een lekker wijf!quote:
Als de hanteerder niet met bijlen om kan gaan wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou meer zeer kan doen met een scheermesje dan met een bijl...
Als is het maar omdat je met die bijl in 1 klap nokkie bent
Dream onquote:
Dat kan maar 1 keerquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de hanteerder niet met bijlen om kan gaan wel ja
Voorhuidhakken is OK
Dude...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou meer zeer kan doen met een scheermesje dan met een bijl...
Als is het maar omdat je met die bijl in 1 klap nokkie bent
Zien jullie hem ook?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neej, das Sandra, die leent mn bijl soms. Ik heb de foto gemaakt
Ow ik dacht zeker weer te moeilijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef Fugie het volgende:
die fwnk snapt mijn hele opmerking niet
geweldig
de to do list voor als je in een dwaze bui een Jeep kooptquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet vast een streepje onder sjoewe
Gaan we galgje doen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet vast een streepje onder sjoewe
* Alfisti is BoJo nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de to do list voor als je in een dwaze bui een Jeep koopt
Een gast die in de SC post. Hij heeft net boven jou gepost hoe ie zichzelf insmeert met frituurolie en in het celofaan wikkeld en zich vervolgens aftrekt op de mattenset in z'n alfa.quote:
Daarom ook dwaze bui, Bo koopt het met z'n volle (quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef M5 het volgende:
* is douchen, dan stappen.. en ook nog BOB
Wist ze niet waar je woonde?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waarom MutZ haar eten nog niet op heeft:
[afbeelding]
Toch jammer dat je het niet recht in mn gezicht durfde te zeggen, lekker laf zo vanachter de pcquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gast die in de SC post. Hij heeft net boven jou gepost hoe ie zichzelf insmeert met frituurolie en in het celofaan wikkeld en zich vervolgens aftrekt op de mattenset in z'n alfa.
Ik vind het nu heel beanstigend wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het niet recht in mn gezicht durfde te zeggen, lekker laf zo vanachter de pc![]()
Misschien is Peu je buurman welquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het nu heel beanstigend worden
ja.. wat minder cola.. meer bacardi.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe een beetje rustig met de cola dan maar eh
Hey, tof, nooit geweten dat je paranormaal was. Wil je nu weer uit mn gedachten gaan? Het is zelfs voor mediums erg not done om zonder toestemming in iemands gedachten te wrotten. Dank u.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook dwaze bui, Bo koopt het met z'n volle () verstand
![]()
De hoeren groeten terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Fugie het volgende:
kankerhoeren, ik ben pleitte, naar de pokertafel
vergeet de kachel niet aan te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Fugie het volgende:
kankerhoeren, ik ben pleitte, naar de pokertafel
Nu zie jij hem ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, tof, nooit geweten dat je paranormaal was. Wil je nu weer uit mn gedachten gaan? Het is zelfs voor mediums erg not done om zonder toestemming in iemands gedachten te wrotten. Dank u.
Wat een creativiteit zo op de vroege avondquote:
ja, er zat iemand in mn hoofd, nu ben ik afgestomptquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een creativiteit zo op de vroege avond
* Alfisti schuift peu naar vorenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben in een beledig bui, vanavond, wie stelt zich vrijwillig als pispaal?
je weet wel meer niet van mequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, tof, nooit geweten dat je paranormaal was. Wil je nu weer uit mn gedachten gaan? Het is zelfs voor mediums erg not done om zonder toestemming in iemands gedachten te wrotten. Dank u.
Jammer, ik ga ff naar de snackbar, heb alweer honger maar geen zin om wat te makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] schuift peu naar voren[/me]
[me=Alfisti is weer aanvulling aan het maken voor op het buzzy-bee forum
heel apartquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vandaag in het wit
dan maar zonder zin zou m'n moeder zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ik ga ff naar de snackbar, heb alweer honger maar geen zin om wat te maken![]()
Zitten wij nu niet naast Bojo op de bank dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet wel meer niet van memaar volgens mij is de afstand die wij van elkaar zitten te ver om iemands gedachten te lezen
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] schuift peu naar voren[/me]
[me=Alfisti is weer aanvulling aan het maken voor op het buzzy-bee forum
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet wel meer niet van memaar volgens mij is de afstand die wij van elkaar zitten te ver om iemands gedachten te lezen
![]()
Ik niet, en BoJo zit ook niet op de bank volgens mij, maar aan tafel te etenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zitten wij nu niet naast Bojo op de bank dan?
Een wit logo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vandaag in het wit
Je bent wel eigenwijs voor een kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, en BoJo zit ook niet op de bank volgens mij, maar aan tafel te eten![]()
Dat boeit me echt helemaal niks hequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
dan maar zonder zin zou m'n moeder zeggen.doe 's gezond man.
Omdat ie een pleister over z'n oog heeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
HAHAHHAHAHA ik lach me kapot om die gast
ja doen we, maar maak er ook een: Ik haat mijn kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik open wel een paar bagger topics ok?En dan jij lekker meerellen
![]()
deal?
Ik bepaal zelf of ik iets zinnigs heb te zeggen of niet. En ik zat toch echt niet in je hoofd, sorryquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
punt 1: er is ook een optie om je mond te houden, als je nisk zinnigs te zeggen hebt.
punt 2: in iemands hoofd wrotten (zo noem ik het liever als 'gedachten lezen') is niet aan afstand gebonden
Nee, jij zit in mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf of ik iets zinnigs heb te zeggen of niet. En ik zat toch echt niet in je hoofd, sorry![]()
[PTA SC] Unimog 701quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx waar blijven je baggertopics?
Ga jij nou maar naar tweakersquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx waar blijven je baggertopics?
Ook niet die van jou, ik heb wel wat beters te doenquote:
Ik haat mn kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja doen we, maar maak er ook een: Ik haat mijn kloon
Je wordt zelfstandigquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet die van jou, ik heb wel wat beters te doen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:19 schreef Alfisti het volgende:
zow dan, weer drie foto;s op het buzzy bee forum
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef Fwnk het volgende:
Ej Alexxx als ik die GMC Safari weer zie maak ik een foto en post em op buzzybee ok?
Nh, teveel uitzoekwerkquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maak jij m dan maar(als je het over deel 701 hebt)
Jammer dat hij niet ver daarvoor een Gallardo in de muur had geparkeerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:31 schreef Alfisti het volgende:
ook maar ff hier patsen
[afbeelding]
Merk en type: Lamborghini Murcielago
Land van herkomst: Italie
Datum: 17-06-2005
Bijzonderheden: achter het stuur de testrijder van Lamborghini Valentino Balboni.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
te grof
voor iets wat in de pta sc staatquote:
ja hey straks gaat Peu die doodsbedreiging naar een admin mailen of zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor iets wat in de pta sc staat![]()
Waar zat de bijl nu weer inquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
maar volgesn mij kunnen jullie wel raden wat er stond
Ik vat em alquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hey straks gaat Peu die doodsbedreiging naar een admin mailen of zo
eeeuh en dat zal peu ook wel zeker doen hequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hey straks gaat Peu die doodsbedreiging naar een admin mailen of zo![]()
edit: ik bedoel: je weet maar nooit
Lekker potje klikkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eeeuh en dat zal peu ook wel zeker doen he![]()
misschien wel, misshcien niet. ik vond m bij nader inzien gewoon te grofquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eeeuh en dat zal peu ook wel zeker doen he![]()
Slinger je MSN eens aan danquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
misschien wel, misshcien niet. ik vond m bij nader inzien gewoon te grof
WATJEquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
misschien wel, misshcien niet. ik vond m bij nader inzien gewoon te grof
Zo dat was ff schrikkenquote:
Lachen om nazi-propagandaquote:
je hebt Peu te vaak in het echt gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef BoJo het volgende:
Ik ben in Barcelona met school een ochtend wakker geworden met een Joyce met dikke tieten, zij was wel lekker kon me alleen weinig meer herinneren![]()
Plus dat we wakker gemaakt werden door een leraar omdat m'n kamergenoten de deur niet dicht getrokken hadden en zelf ergens anders hebben geslapen![]()
ik pats niet, ik vertel mijn ervaring met een Joycequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt Peu te vaak in het echt gezien
Ik wil geen ervaring met joyce, GEEN ENKELEquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik pats niet, ik vertel mijn ervaring met een Joyce![]()
ja die ik kende ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil geen ervaring met joyce, GEEN ENKELE
HET ZIJN ALLEMAAL TERINGHOEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |