eeeuh en dat zal peu ook wel zeker doen hequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hey straks gaat Peu die doodsbedreiging naar een admin mailen of zo![]()
edit: ik bedoel: je weet maar nooit
Lekker potje klikkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eeeuh en dat zal peu ook wel zeker doen he![]()
misschien wel, misshcien niet. ik vond m bij nader inzien gewoon te grofquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eeeuh en dat zal peu ook wel zeker doen he![]()
Slinger je MSN eens aan danquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
misschien wel, misshcien niet. ik vond m bij nader inzien gewoon te grof
WATJEquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
misschien wel, misshcien niet. ik vond m bij nader inzien gewoon te grof
Zo dat was ff schrikkenquote:
Lachen om nazi-propagandaquote:
je hebt Peu te vaak in het echt gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef BoJo het volgende:
Ik ben in Barcelona met school een ochtend wakker geworden met een Joyce met dikke tieten, zij was wel lekker kon me alleen weinig meer herinneren![]()
Plus dat we wakker gemaakt werden door een leraar omdat m'n kamergenoten de deur niet dicht getrokken hadden en zelf ergens anders hebben geslapen![]()
ik pats niet, ik vertel mijn ervaring met een Joycequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt Peu te vaak in het echt gezien
Ik wil geen ervaring met joyce, GEEN ENKELEquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik pats niet, ik vertel mijn ervaring met een Joyce![]()
ja die ik kende ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil geen ervaring met joyce, GEEN ENKELE
HET ZIJN ALLEMAAL TERINGHOEREN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |