quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lastig he, al die klonen. Ik vergeet ook altijd als ik met peurac post dat dit je SC is en niet een van de PIMP hier met je ... topics
ik heb nog niks om uit te kakken aangezien ik hier zit te verhongerenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef Alfisti het volgende:
Hmm..... ik kon nogal moeilijk schijten vandaag maar na het zien van die Unimogs lukt het prima!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:Ik zou Fwnk als Neovriendje instellen.. krijg ik de volgende foutmelding:
Sorry, je kunt deze persoon niet als Neovriend toevoegen omdat ze geen compleet ouderlijk toestemmingsformulier hebben.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:Ik zou Fwnk als Neovriendje instellen.. krijg ik de volgende foutmelding:
Sorry, je kunt deze persoon niet als Neovriend toevoegen omdat ze geen compleet ouderlijk toestemmingsformulier hebben.
Ik heb ten minste geen toestemming van mn ouders nodigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:09 schreef Fwnk het volgende:
alexxxxx5 has accepted your request to become a NeoFriend
Loser
Stuur je me eerst even een formulier waarin je ouders toestemming geven je Evil Bow te verkopen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef Fwnk het volgende:
Alexxx koop die Evil Bow es van me, ik wil em kwijt en ik heb geld nodig
Ik weet niet waarom je die melding krijgtquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ten minste geen toestemming van mn ouders nodig
http://www.neopets.comquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
neopets, alleen als ik dat hoor denk ik gelijk aan van die kansloze mensen en nu blijkt dat dat nog waarheid is ook
Tis best geinigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
neopets, alleen als ik dat hoor denk ik gelijk aan van die kansloze mensen en nu blijkt dat dat nog waarheid is ook
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
als je dan toch je best doet om bij een kliekje te horen, waarom dan in 's hemelsnaam met Fugie aanpappen?quote:
ja tief ff lekker op, geen ruimte voor van die bwaap apenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je dan toch je best doet om bij een kliekje te horen, waarom dan in 's hemelsnaam met Fugie aanpappen?
Ik ben in 2001 lid gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
ik wil volgens mij niet weten wat neopets is![]()
dat komt mooi uit, wint ik wil niet dat jij weet wat neopets isquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
ik wil volgens mij niet weten wat neopets is![]()
bwaap apen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja tief ff lekker op, geen ruimte voor van die bwaap apen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |