Zitten wij nu niet naast Bojo op de bank dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet wel meer niet van memaar volgens mij is de afstand die wij van elkaar zitten te ver om iemands gedachten te lezen
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] schuift peu naar voren[/me]
[me=Alfisti is weer aanvulling aan het maken voor op het buzzy-bee forum
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet wel meer niet van memaar volgens mij is de afstand die wij van elkaar zitten te ver om iemands gedachten te lezen
![]()
Ik niet, en BoJo zit ook niet op de bank volgens mij, maar aan tafel te etenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zitten wij nu niet naast Bojo op de bank dan?
Een wit logo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vandaag in het wit
Je bent wel eigenwijs voor een kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, en BoJo zit ook niet op de bank volgens mij, maar aan tafel te eten![]()
Dat boeit me echt helemaal niks hequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
dan maar zonder zin zou m'n moeder zeggen.doe 's gezond man.
Omdat ie een pleister over z'n oog heeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
HAHAHHAHAHA ik lach me kapot om die gast
ja doen we, maar maak er ook een: Ik haat mijn kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik open wel een paar bagger topics ok?En dan jij lekker meerellen
![]()
deal?
Ik bepaal zelf of ik iets zinnigs heb te zeggen of niet. En ik zat toch echt niet in je hoofd, sorryquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
punt 1: er is ook een optie om je mond te houden, als je nisk zinnigs te zeggen hebt.
punt 2: in iemands hoofd wrotten (zo noem ik het liever als 'gedachten lezen') is niet aan afstand gebonden
Nee, jij zit in mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf of ik iets zinnigs heb te zeggen of niet. En ik zat toch echt niet in je hoofd, sorry![]()
[PTA SC] Unimog 701quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx waar blijven je baggertopics?
Ga jij nou maar naar tweakersquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx waar blijven je baggertopics?
Ook niet die van jou, ik heb wel wat beters te doenquote:
Ik haat mn kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja doen we, maar maak er ook een: Ik haat mijn kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |