Ik zie dat je ook geurineerd hebtquote:
Ja het was een authentieke shit-pissquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook geurineerd hebtHeb je eerst gepoept, en ben je daarna opgestaan om over de drol heen te pissen?
Dat ruikt altijd zo lekkerIk kan me helemaal in die geur onderdompelen
Mwa die viel mee...quote:
Echt wat voor alexxxquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwa die viel mee...
Deze was pas echt klote
[afbeelding]
Lekker joh, poep-kwatetten met de FBG-kliek. ELk op een hoek van de pot zitten, en dan een wedstrijdje wie de langste draait. De dagen ervoor niet geschetenquote:
Altijd gezellig hequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker joh, poep-kwatetten met de FBG-kliek. ELk op een hoek van de pot zitten, en dan een wedstrijdje wie de langste draait. De dagen ervoor niet gescheten
Wij hebben geen toiletquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Altijd gezellig heVolgende keer bij jou thuis?
Lekker op de emmer manquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij hebben geen toiletje meot nu toch bijna weten dat ik in Fryslân woon
We schelden graag kutnoobs uitquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef r8ality het volgende:
Wat doet dat topic hier? Hop terug, naar jullie eigen hoek.
OOOH kom rellen dan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef r8ality het volgende:
Wat doet dat topic hier? Hop terug, naar jullie eigen hoek.
in jullie hoek zijn dr alleen nerds.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We schelden graag kutnoobs uitEn er zijn meer kutnoobs in onz dan in PTA
maar wel met een bijlquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
in jullie hoek zijn dr alleen nerds.
Daarom komen we ook hier, nerdsquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
in jullie hoek zijn dr alleen nerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |