Een gast die in de SC post. Hij heeft net boven jou gepost hoe ie zichzelf insmeert met frituurolie en in het celofaan wikkeld en zich vervolgens aftrekt op de mattenset in z'n alfa.quote:
Daarom ook dwaze bui, Bo koopt het met z'n volle (quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef M5 het volgende:
* is douchen, dan stappen.. en ook nog BOB
Wist ze niet waar je woonde?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waarom MutZ haar eten nog niet op heeft:
[afbeelding]
Toch jammer dat je het niet recht in mn gezicht durfde te zeggen, lekker laf zo vanachter de pcquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gast die in de SC post. Hij heeft net boven jou gepost hoe ie zichzelf insmeert met frituurolie en in het celofaan wikkeld en zich vervolgens aftrekt op de mattenset in z'n alfa.
Ik vind het nu heel beanstigend wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het niet recht in mn gezicht durfde te zeggen, lekker laf zo vanachter de pc![]()
Misschien is Peu je buurman welquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het nu heel beanstigend worden
ja.. wat minder cola.. meer bacardi.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe een beetje rustig met de cola dan maar eh
Hey, tof, nooit geweten dat je paranormaal was. Wil je nu weer uit mn gedachten gaan? Het is zelfs voor mediums erg not done om zonder toestemming in iemands gedachten te wrotten. Dank u.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook dwaze bui, Bo koopt het met z'n volle () verstand
![]()
De hoeren groeten terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Fugie het volgende:
kankerhoeren, ik ben pleitte, naar de pokertafel
vergeet de kachel niet aan te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Fugie het volgende:
kankerhoeren, ik ben pleitte, naar de pokertafel
Nu zie jij hem ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, tof, nooit geweten dat je paranormaal was. Wil je nu weer uit mn gedachten gaan? Het is zelfs voor mediums erg not done om zonder toestemming in iemands gedachten te wrotten. Dank u.
Wat een creativiteit zo op de vroege avondquote:
ja, er zat iemand in mn hoofd, nu ben ik afgestomptquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een creativiteit zo op de vroege avond
* Alfisti schuift peu naar vorenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben in een beledig bui, vanavond, wie stelt zich vrijwillig als pispaal?
je weet wel meer niet van mequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, tof, nooit geweten dat je paranormaal was. Wil je nu weer uit mn gedachten gaan? Het is zelfs voor mediums erg not done om zonder toestemming in iemands gedachten te wrotten. Dank u.
Jammer, ik ga ff naar de snackbar, heb alweer honger maar geen zin om wat te makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] schuift peu naar voren[/me]
[me=Alfisti is weer aanvulling aan het maken voor op het buzzy-bee forum
heel apartquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vandaag in het wit
dan maar zonder zin zou m'n moeder zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ik ga ff naar de snackbar, heb alweer honger maar geen zin om wat te maken![]()
Zitten wij nu niet naast Bojo op de bank dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet wel meer niet van memaar volgens mij is de afstand die wij van elkaar zitten te ver om iemands gedachten te lezen
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] schuift peu naar voren[/me]
[me=Alfisti is weer aanvulling aan het maken voor op het buzzy-bee forum
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet wel meer niet van memaar volgens mij is de afstand die wij van elkaar zitten te ver om iemands gedachten te lezen
![]()
Ik niet, en BoJo zit ook niet op de bank volgens mij, maar aan tafel te etenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zitten wij nu niet naast Bojo op de bank dan?
Een wit logo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vandaag in het wit
Je bent wel eigenwijs voor een kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, en BoJo zit ook niet op de bank volgens mij, maar aan tafel te eten![]()
Dat boeit me echt helemaal niks hequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
dan maar zonder zin zou m'n moeder zeggen.doe 's gezond man.
Omdat ie een pleister over z'n oog heeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
HAHAHHAHAHA ik lach me kapot om die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |