Moet ik daar de illigaliteit voor ingaan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
George_Butters, probeer Blender maar eens, als je 3D leuk vindt.
780 euries voor het wildpissen..quote:
Ik heb het geinstalleerd, ziet er goed uit. Maar tering wel lastig!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
George_Butters, probeer Blender maar eens, als je 3D leuk vindt.
http://www.elysiun.com/quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het geinstalleerd, ziet er goed uit. Maar tering wel lastig!
George!!quote:
Ik wens ook jou spoedig terugkeer van het licht!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
een gezegend kerstfeest mopje!
Dat zou erg prettig zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wens ook jou spoedig terugkeer van het licht!
Wat is er op wat ik niet kan missen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
Zaterdagavond op de Duitse tv.
Kijk nou maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is er op wat ik niet kan missen?
Ik zap per ongeluk langs RTL 4, met daarop idols, word ik bijna gedwongen om dat te kijkenquote:
Een 4x4; Daihatsu Feroza.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat zou erg prettig zijn.
Ik las laatst dat je een auto gekocht hebt. Wat voor eentje?
Dat kan ik niet ontvangen. Wat voor marathon is het?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga dalijk lekker een Two pints of lager... marathonnetje kijken op BBC 36 afleveringen achter elkaar
![]()
Waar ga je m voor gebruiken? Is het 1e auto of 2e auto? Elke ochtend je auto aanduwen lijkt me niet optimaal...quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Een 4x4; Daihatsu Feroza.
Zoiets: [TK] Daihatsu Feroza
Leuk hoor
Alleen heeft 'ie een beetje een los contactje ergens in de buurt van de startmotor dus start 'ie nu niet.Staat tegenover dat het een benzinemotor is en dus aan te duwen.
Marathon kijken is vermoeiend. En er is geen hol op tv.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontvangen. Wat voor marathon is het?
Dat vraag ik toch niet, lambal? Ga Australie kijken ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Marathon kijken is vermoeiend. En er is geen hol op tv.
Marokko; 2e; contactje herstellenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar ga je m voor gebruiken? Is het 1e auto of 2e auto? Elke ochtend je auto aanduwen lijkt me niet optimaal...
Heb je al iets gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:30 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Home Alone.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Marathon kijken is vermoeiend. En er is geen hol op tv.
Het zijn al deze afleveringenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontvangen. Wat voor marathon is het?
Aha. Ik dacht dat je lager ging zuipen, maar het is natuurlijk een serie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het zijn al deze afleveringen![]()
Dit maakt echt de kosten van UPC Digital meer dan waard.
Vooral als je het uitzendschema bekijk van beeb 3
Lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
Ik zou jullie nog vermoeien met mijn favoriete kerstliedje.
Hierbij !
Neem een lief meisje naar keuze in gedachten..
Dat hoort er natuurlijk ook bij, de kratten Grolsch waren in de aanbieding bij de C1000. Helaas pijpjes, maar twee in een Pintglas flikkeren en het kantelt wel lekker wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht dat je lager ging zuipen, maar het is natuurlijk een serie.
Done ... nu maar hopen dat ze belt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
Neem een lief meisje naar keuze in gedachten..
quote:
quote:nu maar hopen dat ze belt.
Denk het wel, in de queste wie is nu eigenlijk wie aan het versieren,.
Erg grappig vandaag.quote:
Moet je EHV niet affakkelen ?! (als een soort van Nero).quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:23 schreef RichardQuest het volgende:
Lul jij nou weer?
Goeie meid!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Erg grappig vandaag.
Ik sta bij de kassa... krijg gelijk 2 vragen.
Ga je iets leuks doen met kerst.. en wat ga je doen met oud en nieuw.
Ghe. Goeie meid..!quote:Damn... mijn hele plan van aanpak (offensief) in 0,3 ms afgeschoten.
Maar goed na een minuut had ik weer het initiatief (weer een beetje) in handen.
Succesquote:2006 wordt een goed oogstjaar.![]()
Ik bedoel: heb je dat nummer dat ik linkte al binnen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:30 schreef Drugshond het volgende:
ff wachten hij is binnen. de link komt over 2 minuten
Ik luister...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef sigme het volgende:
Ik bedoel: heb je dat nummer dat ik linkte al binnen?
Mijn enige voornemen vorig jaar was om níet die show te kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef pberends het volgende:
Gaat iemand die presentator van die wetenschapsquiz nog voor z'n flikker schieten onder het mom van de wetenschap? Wat een saaie kutmastodont.
Jezus, wat een kut programma dit jaar! Hebben ze die doos van Sixpack ook nog eens ingehuurt onder het mom van "Sex sells". Ik had nog liever Kelly van BB gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn enige voornemen vorig jaar was om níet die show te kijken.
*afvinkt
Dit zijn van die delfts-blauw-tegel-momenten met de tekst 'waar gaat het heen met Nederland?'quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, wat een kut programma dit jaar! Hebben ze die doos van Sixpack ook nog eens ingehuurt onder het mom van "Sex sells". Ik had nog liever Kelly van BB gezien.
Die Van der Ploeg heeft geeneens chemie met zichzelfquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit zijn van die delfts-blauw-tegel-momenten met de tekst 'waar gaat het heen met Nederland?'
daar horen we morgen ( ? ) Beatrix over. <3
Dan maak ik zo m'n link onbruikbaar.quote:
Nopez, maar wel leuk voor een aantal digi-kaarten met zelf gekozen muziek.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
Dan maak ik zo m'n link onbruikbaar.
Als je het een leuk nummer vindt, verspreidt het dan verder, via jouw, veel betere manier.
Leuk nummer he? Ken je het?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:35 schreef Drugshond het volgende:
hahahhahahah... Just a little Christmax blowjob.
Ja dat zal wel dit komt gewoon door de drank vrees ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Life ain't easy for a boy named Blue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |