AVG, is een aanrader voor oude pc'squote:Op zaterdag 24 december 2005 18:17 schreef Yildiz het volgende:
Ja, ik heb ook norton, maar het moet op een windows 98 systeem ook.
T is een beetje een zakelijke PC...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
AVG, is een aanrader voor oude pc's
Kaspersky ook wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
AVG, is een aanrader voor oude pc's
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
Amerikaan mag als Jesus Christ door het leven
quote:zou Adolf Hitler ook mogen?
lijkt me net zo beladen
Geert Weelders, Wéélders!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:33 schreef Sidekick het volgende:
Wat zou Geert Wilders van dat soort nihilistisch cultuurrelativisme zeggen?
Ja dusz?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
T is een beetje een zakelijke PC...
Kweunie.quote:
Ik bezit deze:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb ik ook 2 keer gedaan
1e keer kon ik mijn toetsenbord redden
2e keer moest ik na 5 jaar trouwe dienst afstand van m doen.![]()
Ik zet 'm ook aanquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
W00!!!!!! Najib Amhali vanaaf op TV. Om 19:30 NL 3
Moet ik daar de illigaliteit voor ingaan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
George_Butters, probeer Blender maar eens, als je 3D leuk vindt.
780 euries voor het wildpissen..quote:
Ik heb het geinstalleerd, ziet er goed uit. Maar tering wel lastig!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
George_Butters, probeer Blender maar eens, als je 3D leuk vindt.
http://www.elysiun.com/quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het geinstalleerd, ziet er goed uit. Maar tering wel lastig!
George!!quote:
Ik wens ook jou spoedig terugkeer van het licht!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
een gezegend kerstfeest mopje!
Dat zou erg prettig zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wens ook jou spoedig terugkeer van het licht!
Wat is er op wat ik niet kan missen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
Zaterdagavond op de Duitse tv.
Kijk nou maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is er op wat ik niet kan missen?
Ik zap per ongeluk langs RTL 4, met daarop idols, word ik bijna gedwongen om dat te kijkenquote:
Een 4x4; Daihatsu Feroza.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat zou erg prettig zijn.
Ik las laatst dat je een auto gekocht hebt. Wat voor eentje?
Dat kan ik niet ontvangen. Wat voor marathon is het?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga dalijk lekker een Two pints of lager... marathonnetje kijken op BBC 36 afleveringen achter elkaar
![]()
Waar ga je m voor gebruiken? Is het 1e auto of 2e auto? Elke ochtend je auto aanduwen lijkt me niet optimaal...quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Een 4x4; Daihatsu Feroza.
Zoiets: [TK] Daihatsu Feroza
Leuk hoor
Alleen heeft 'ie een beetje een los contactje ergens in de buurt van de startmotor dus start 'ie nu niet.Staat tegenover dat het een benzinemotor is en dus aan te duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |