Ik bedoel: heb je dat nummer dat ik linkte al binnen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:30 schreef Drugshond het volgende:
ff wachten hij is binnen. de link komt over 2 minuten
Ik luister...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef sigme het volgende:
Ik bedoel: heb je dat nummer dat ik linkte al binnen?
Mijn enige voornemen vorig jaar was om níet die show te kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef pberends het volgende:
Gaat iemand die presentator van die wetenschapsquiz nog voor z'n flikker schieten onder het mom van de wetenschap? Wat een saaie kutmastodont.
Jezus, wat een kut programma dit jaar! Hebben ze die doos van Sixpack ook nog eens ingehuurt onder het mom van "Sex sells". Ik had nog liever Kelly van BB gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn enige voornemen vorig jaar was om níet die show te kijken.
*afvinkt
Dit zijn van die delfts-blauw-tegel-momenten met de tekst 'waar gaat het heen met Nederland?'quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, wat een kut programma dit jaar! Hebben ze die doos van Sixpack ook nog eens ingehuurt onder het mom van "Sex sells". Ik had nog liever Kelly van BB gezien.
Die Van der Ploeg heeft geeneens chemie met zichzelfquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit zijn van die delfts-blauw-tegel-momenten met de tekst 'waar gaat het heen met Nederland?'
daar horen we morgen ( ? ) Beatrix over. <3
Dan maak ik zo m'n link onbruikbaar.quote:
Nopez, maar wel leuk voor een aantal digi-kaarten met zelf gekozen muziek.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
Dan maak ik zo m'n link onbruikbaar.
Als je het een leuk nummer vindt, verspreidt het dan verder, via jouw, veel betere manier.
Leuk nummer he? Ken je het?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:35 schreef Drugshond het volgende:
hahahhahahah... Just a little Christmax blowjob.
Ja dat zal wel dit komt gewoon door de drank vrees ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Life ain't easy for a boy named Blue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |