quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:33 schreef I_doubt het volgende:
Hier dan maar want het is WA!
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij hebt hier vast de hele dag rondgehangen en ik kwam er pas om kwart over acht of zo inEn dan sta ik nog in de toptien
![]()
Trusten Bartoliquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen nu
welterusten allemaal
Ik voel me niets vergeten lieverd, het liep alleen allemaal anders dan ik dacht. Fijne bijkomstigheid is dat ik jou tegen het bevallige lichaam aanliep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh jee Versabommie die zich vergeten voeltEr is enorm veel gepost in de SC topics en nog meer (onzin) en de SERvival game waar ik op een gegeven moment mee stopte. Jammer dat heel veel olbies de newbies (groot verloop van forumgasten en nieuw volk) helaas de kans niet geeft om tussen het groffe Fok!ker volk te komen, want ja dat moet je leren om onbeschoft, bot, recht voor zijn raap en aan niemand denkend te zijn, en soms heeel soms kan je er tussen komen door gewoon ja simpelweg gewoon jezelf te zijn
![]()
Waarom moet ik tussen al die mensen net onder hem eindigenquote:023. 105 American_Nightmare
024. 093 F4iTH
absoluut een topprestatiequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Manu82 het volgende:
Moet btw wel zeggen dat ik wel respect heb voor Cuall ze heeft niet alleen topic 1000 geopend maar heeft ook de meeste posts!! HULDE
Topwijfquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Manu82 het volgende:
Moet btw wel zeggen dat ik wel respect heb voor Cuall ze heeft niet alleen topic 1000 geopend maar heeft ook de meeste posts!! HULDE
Echte liefdequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Waarom moet ik tussen al die mensen net onder hem eindigen
Waar kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Vind je em niet aardig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
hierquote:
Zooooo even testen of ik ook alleen kan posten, ik ben dus het vrouwelijk deel van M-en Aquote:
Wordt tijd dat je iets met bloemen gaat doen, dan wordt je net zo mooi, lief, aardig en leuk als ik benquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik rammelde het zomaar mijn keyboard uit
En nee, nooit met bloemen gewerkt.
Ja, die is lekker enthousiast bezig geweest (gisteren)quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zooooo even testen of ik ook alleen kan posten, ik ben dus het vrouwelijk deel van M-en A
Oefff... zijn we nu gescheiden danquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zooooo even testen of ik ook alleen kan posten, ik ben dus het vrouwelijk deel van M-en A
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je iets met bloemen gaat doen, dan wordt je net zo mooi, lief, aardig en leuk als ik ben![]()
Baai Baai zwaai zwaai en Welterustenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen nu
welterusten allemaal
Laat ik het maar gezellig houden he: Ojawel hoor, hij is aardig, overal waar hij komt wordt het opeens gezelligquote:
Hallo vrouwelijk deelquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef Manu82 het volgende:
zie vorige SC daar vroeg ik het ook, ik ben nr 3 sjalalalala
Dat dacht ik ook totdat ik met bloemen ging werkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik werk met woorden en dat bevalt uitstekend![]()
Moet een hoogtepunt zijn in je levenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef Manu82 het volgende:
zie vorige SC daar vroeg ik het ook, ik ben nr 3 sjalalalala
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de liefhebbers: █Fuck the Roels!█![]()
EDIT: geef het even de tijd en je gaat LOSSSS!![]()
![]()
ja, als ik vanmorgen niet in slaap was gevallen had ik het gehaaldquote:
dank je, streamverslagen hoeven niet meer nu dus ik heb mijn eigen roosje maar geplukt, en zo weten jullie ook wie de grote verslagen zat te tikken, ik beperk me tot een paar zinnen en de caps.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, als ik vanmorgen niet in slaap was gevallen had ik het gehaald
T knalt wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat luister ik morgen nog maar eens.. mijn buren vinden dit niet cool
Het staat nu op, begint vrij heftig!!! Was dit niet eentje van mijn aangeschoten nacht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de liefhebbers: █Fuck the Roels!█![]()
EDIT: geef het even de tijd en je gaat LOSSSS!![]()
![]()
Neeee, maar ze kunnen beter reagerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oefff... zijn we nu gescheiden dan![]()
Weet je toch? Nee, kwam gewoon omdat het vannacht gezellig was op het SC en we Cuall natuurlijk moesten steunen, mja daar was je zelf ook bij lambal of lag je toen al te snurkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet een hoogtepunt zijn in je leven![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het staat nu op, begint vrij heftig!!! Was dit niet eentje van mijn aangeschoten nacht?![]()
oja, vrouwenlogica natuurlijk, dat ik daar niet eerder op gekomen benquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Neeee, maar ze kunnen beter reageren![]()
die streamverslagen betreft [ ik wilde bijna hulde roepen] dank dank dankquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:39 schreef A-en-M het volgende:
dank je, streamverslagen hoeven niet meer nu dus ik heb mijn eigen roosje maar geplukt, en zo weten jullie ook wie de grote verslagen zat te tikken, ik beperk me tot een paar zinnen en de caps.
Heeeeeeeeel graag gedaan, het was/werd een verslaving, en we deden het samen...... is ook leuk he, een gedeelde hobbyquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef melke het volgende:
De mensen die de streamverslagen hebben geschreven vind ik helemaal top! Ik heb ze iedere dag na gelezen en ze brachten me goed op de hoogte. Erg bedank hiervoor!!
graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef melke het volgende:
De mensen die de streamverslagen hebben geschreven vind ik helemaal top! Ik heb ze iedere dag na gelezen en ze brachten me goed op de hoogte. Erg bedank hiervoor!!
Hej Wupperdewup!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
die streamverslagen betreft [ ik wilde bijna hulde roepen] dank dank dank
ps: ik heb nooit begrepen waar buswatcher gebleven is
Owwww!!!!!! Ik krijg een kusje van Buswatcher, want ik heb tijden geleden voorspeld dat Joost zou gaan winnen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Tot 12jan, dan begint VIPS incl streams dus duurt niet langquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
graag gedaan hoor.![]()
Maar nu zijn we (tijdelijk????) in het rusthuis voor streamverslagschrijvers gestopt![]()
Ik denk dat ze de juiste keuze gemaakt heeft... Ze lag in die tussenstand al veel te ver achter op josti...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Morwen het volgende:
En toch had Ing moeten winnen![]()
Doos ook, maar wel begrijpelijk![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
Ik ga ook slapen...... Ik hoop tot morgen ergens hier?
![]()
![]()
Een week dacht ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het blijft hier nog even open, heb ik begrepen.
hai bongquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Wupperdewup!
Ineens ben je er
Nee snap ik ook niet, hij was idd ineens weg heel vreemd
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Durf 't niet te zeggen, het was allemaal wat wazig ja, en bovendien had ik 't te druk met rennen tussen pc en tvquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
Hadden eigenlijk meer mensen het gevoel dat de finale weinig momentum had?
Ze hadden het echt langer dan een dik anderhalf uurtje moeten laten duren.
Nu was het praatje/tussenstand/reclame/exit/praatje/tussenstand/reclame/exit enz.
Niet tijd om erin te komen of mee te leven qua spanning. Het was voorbij voordat ik er erg in had.
Truste Sjetquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
![]()
Dat wist ze niet, maar ik had juist haar die hele pot geguntquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de juiste keuze gemaakt heeft... Ze lag in die tussenstand al veel te ver achter op josti...
Jammer, was best de moeite waard an sich, moest je werken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
[..]
hai bong
ik heb de finale gemist en dus is de uitslag uit tweede hand [ lees fok;)] tot mij gekomen
da's toch anders qua beleving
Ik zou het niet weten, we hebben wel verslagen gelezen van hem en ook van Sanne, dat vonden we dus ook wel leuk om te doen, want als newbie op Fok, moet je echt wel ff wennen, en is een streamverslag wel veilig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar wat een klusje zeg. Kijken, luisteren en schrijven te gelijk, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel graag gedaan, het was/werd een verslaving, en we deden het samen...... is ook leuk he, een gedeelde hobby
met [gratis] streams??? of is dat een bonggeintje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tot 12jan, dan begint VIPS incl streams dus duurt niet lang
Ik had haar graag zien winnen, maar Joost had ze nooit kunnen verslaan. Dan is ze toch nog spekkoper, met 37.500 euro.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wist ze niet, maar ik had juist haar die hele pot geguntHet is niet anders, helaas...
Klopt, wij mogen al weer 2 dagen eerder beginnen dan de kickoff op tvquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot 12jan, dan begint VIPS incl streams dus duurt niet lang
GRATIS streams, no joking nowquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
met [gratis] streams??? of is dat een bonggeintje?
van de talpa-site:quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Vanaf dat moment kan je op internet via de streams en een speciale website 24 uur per dag hun activiteiten volgen.
M-en-A A-en-M,quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
graag gedaan hoor.![]()
Maar nu zijn we (tijdelijk????) in het rusthuis voor streamverslagschrijvers gestopt![]()
Dat gevoel heb ik dus eigenlijk ook, zat tv en streams te kijken, maar heb er toch een beetje het gevoel over gehouden dat het vanavond niet helemaal is afgrond op een manier die ik me er eigenlijk bij had voorgesteld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
Hadden eigenlijk meer mensen het gevoel dat de finale weinig momentum had?
Ze hadden het echt langer dan een dik anderhalf uurtje moeten laten duren.
Nu was het praatje/tussenstand/reclame/exit/praatje/tussenstand/reclame/exit enz.
Niet tijd om erin te komen of mee te leven qua spanning. Het was voorbij voordat ik er erg in had.
Is je vrouw A-en-M? Ik haalde jullie door elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, wij mogen al weer 2 dagen eerder beginnen dan de kickoff op tv![]()
Sjet, dat is geen optie, jij gaat niet slapen, geen discussie over mogelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ben ik erg de weg kwijt als ik denk: leuk, laat maar komen
We zijn allemaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
onverwachte omstandigheden, ik heb het wel opgenomen maar fok is onweerstaanbaarder;)quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
Jammer, was best de moeite waard an sich, moest je werken?
Hoe kan je nou de FINALE missen?![]()
![]()
een aantal "daaiharts" hebben nog steeds de snelheid van het 1000-topic-spel. De gemiddelde typesnelheid is door BB op slinkse wijze opgevoerd zonder dat ze het wistenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:45 schreef PC eend het volgende:
Elke keer als ik f5 is het topic alweer dicht
Zij jullie nou zo snel of ben ik zo langzaam
Het lijkt wel finale avond ofzo![]()
Ik weet het niet, Ing profileerde zich prima de afgelopen weken en ze stond samen met Joost en Roel hoog. Nouja, daar baal ik best van, ik had het juist haar zo gegundquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had haar graag zien winnen, maar Joost had ze nooit kunnen verslaan. Dan is ze toch nog spekkoper, met 37.500 euro.
Nee hoor, als ik tijd heb ga ik zeker kijken of het weer zo leuk is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de juiste keuze gemaakt heeft... Ze lag in die tussenstand al veel te ver achter op josti...
Het is een complot van Menno en Hummiequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een aantal "daaiharts" hebben nog steeds de snelheid van het 1000-topic-spel. De gemiddelde typesnelheid is door BB op slinkse wijze opgevoerd zonder dat ze het wisten![]()
Even is zo relatief.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Klopt... ze heeft nu haar eigen bloempjequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is je vrouw A-en-M? Ik haalde jullie door elkaar![]()
Het was allemaal zo klein en nietszeggend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus eigenlijk ook, zat tv en streams te kijken, maar heb er toch een beetje het gevoel over gehouden dat het vanavond niet helemaal is afgrond op een manier die ik me er eigenlijk bij had voorgesteld.
Dit jaar iets andere opzet:quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:51 schreef Wup het volgende:
even over die VIPS versie
er staat me weinig meer van bij
is dat ook met nomineren en wegstemmen?
quote:Hotel Big Brother wordt gerund door zeven Bekende Nederlanders en een bekende Big Boss. Dat zijn acht eigenzinnige BN’ers. Hun opdracht is zoveel mogelijk geld te verdienen. Niet voor henzelf, maar voor een goed doel: een nieuw Mappa Mondo Huis van het Rode Kruis, dat het geld heel hard nodig heeft. Lukt het hen om goed samen te werken en er acht weken lang keihard tegenaan te gaan?
Elke week vindt er in het Hotel een groot diner plaats waarvan de zitplaatsen worden geveild. Hiernaast zal het Hotel-team allerlei spraakmakende evenementen organiseren om het totaal opgehaalde bedrag zo hoog mogelijk te krijgen. Alles hangt daarbij af van de inzet en creativiteit van de Bekende Nederlanders.
Niet elk personeelslid heeft de eer zijn functie tot het einde te mogen volbrengen. Iedere vrijdag stemt de staf op het beste personeelslid van die week. Van de BN’ers die deze titel niet hebben gekregen, zullen er twee worden genomineerd die kans hebben te moeten vertrekken. De kijker mag uiteindelijk bepalen wie er moet uitchecken…
Op 12 januari krijgen de Bekende Nederlanders de sleutel van Hotel Big Brother. Vanaf dat moment kan je op internet via de streams en een speciale website 24 uur per dag hun activiteiten volgen. Op zaterdag 14 januari zal bij Talpa in een speciale kick-off uitzending het officiële startsein worden gegeven voor het programma.
Daarna kan je op werkdagen van 18:30 uur tot 18.55 uur genieten van alle belevenissen in Hotel Big Brother. Maar dat is nog niet alles: elke vrijdag kan je live meekijken in het Hotel en elke maandag is er op primetime een speciale uitzending van vijftig minuten. Kijken dus naar het enige hotel van Nederland waar niets geheim blijft: Hotel Big Brother.
Talpa had een internet tv verbinding voor BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Durf 't niet te zeggen, het was allemaal wat wazig ja, en bovendien had ik 't te druk met rennen tussen pc en tv![]()
wederom gratis....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
Het is wennen, ik tik niet zo snel, dus meestal deed ik de caps, en al A iets neer zetten wat niet helemaal klopten, kon ik het verbeteren, vandaar ook dat we een inlognaam hebben/hadden dus nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar wat een klusje zeg. Kijken, luisteren en schrijven te gelijk, niet mijn ding.for you!
Behalve als de alcohol rijkelijk gaat vloeien, zoals nu bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een aantal "daaiharts" hebben nog steeds de snelheid van het 1000-topic-spel. De gemiddelde typesnelheid is door BB op slinkse wijze opgevoerd zonder dat ze het wisten![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef White_Pearl het volgende:
Zow iedereen is de deur uit, en kom hier nog even kijken![]()
![]()
Omdat er een notaris zat gingen de tussenstanden minder te keer dan bij "gewone"exits, dus had Ing niet gewonnen, ben blij dat ze met geld de deur uit is gestapt, had ik hier ook al voorspeld dat Ing geld zou pakken en weggaan. Ben blij voor haar, had het Lies minder gegund. Dus vond ik het een top avond tot dat Roel er zo bescheten bij zat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Ing profileerde zich prima de afgelopen weken en ze stond samen met Joost en Roel hoog. Nouja, daar baal ik best van, ik had het juist haar zo gegund![]()
Ow en de eindshow was zwaar kut, prutsers, amateurs![]()
Niet aan mij besteed, de normale streams van Talpa kreeg ik al niet aan de praatquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Talpa had een internet tv verbinding voor BB
Maar ik ben er nog en je krijgt verplicht eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn algehele sfeertekening mbt de finale en mn de afloop ervan: Vind je hier
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel me niets vergeten lieverd, het liep alleen allemaal anders dan ik dacht. Fijne bijkomstigheid is dat ik jou tegen het bevallige lichaam aanliep!
En dan gaat het rap he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behalve als de alcohol rijkelijk gaat vloeien, zoals nu bij mij![]()
Bedankt erg lief van jequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
M-en-A A-en-M,![]()
![]()
![]()
dank voor de streamverslagen!!!
Als er geld wordt ingezameld om jullie een kado te geven, ik geef!
Jullie hebben mijn BB leven makkelijker gemaakt door de streamverslagen! [Rikkert modus] HULDE![\einde Rikkert modus]
De ijskoude koude van Siberiëquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn algehele sfeertekening mbt de finale en mn de afloop ervan: Vind je hier
* BONG4002 danst met je mee en proost op de VIPS BB die gaat komenquote:
bedankt wat lief van jequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
M-en-A A-en-M,![]()
![]()
![]()
dank voor de streamverslagen!!!
Als er geld wordt ingezameld om jullie een kado te geven, ik geef!
Jullie hebben mijn BB leven makkelijker gemaakt door de streamverslagen! [Rikkert modus] HULDE![\einde Rikkert modus]
Zoals "Deepfreezer Roel"quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Af en toe te rap, maar ik blijf "koel"![]()
Ik heb daar dus helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 danst met je mee en proost op de VIPS BB die gaat komen![]()
Nah! dat vindt ik nou liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog en je krijgt verplicht een![]()
![]()
Was niet lief bedoelt, is de waarheid, zonder jullie had ik nog meer nonsens gepost dan ik al heb gedaan.quote:
Wie woont er in de omgeving van Muerte ?? sturen we in holland staat een huis er op af, is hij zeker voor 12 januari klaar om te cappenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:56 schreef Muerte het volgende:
Hmmm.. 12 januari moet kunnen dan zou ik klaar kunnen zijn met het opknappen van mijn woonkamer, mits ik meteen verder ga waar ik in september gebleven ben natuurlijk.![]()
Dat niet, maar de melancholieke sfeer van het nummer tekend het hele 'systeem' rondom BB incl. de mogelijke corruptie ed. zoals met Roel en het abrupte eindequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De ijskoude koude van Siberië
Was de finale zo'n koude bedoeling?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie woont er in de omgeving van Muerte ?? sturen we in holland staat een huis er op af, is hij zeker voor 12 januari klaar om te cappen![]()
Begrijp precies wat je bedoelt. Ook wij zaten ons behoorlijk op te vreten toen we zagen dat BB Roel eigenlijk een shit exit bezorgde. Vindt het nog steeds vervelend voor het jong...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
Ik vond de exit van Roel heel erg tegenvallen. Ik was geen fan van Roel maar had graag willen zien hoe hij bij zijn ouders, vrienden en ex-bewoners herenigd werd. Nu is het zo'n open eind. Hopelijk heeft hij alsnog een top avond gehad en heeft hij de BB periode toch met een goed gevoel kunnen afsluiten. Ik zit daar in tegen toch met een zure nasmaak..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie woont er in de omgeving van Muerte ?? sturen we in holland staat een huis er op af, is hij zeker voor 12 januari klaar om te cappen![]()
Geen zorgen, mijn vrouwtje is al helemaal "dizzy" van mequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
bedankt wat lief van je![]()
[joostmode] je krijgt eenvan me. Maar ik ben wel op A-en-M hoor
[eindejoostmode]
Aha maar ik heb een Magic Wandquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet aan mij besteed, de normale streams van Talpa kreeg ik al niet aan de praat
a. dat hoort in januari:(quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wacht wel op Wie is de mol, in februari of zo.
En als ik je nou een allerliefstequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb daar dus helemaal geen zin in![]()
en nog steeds doen die kutstreams het nietquote:
Ach 10 dagen socializen kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:
12 januari is trouwens wel een baggerdatum om te beginnen met BBH... Tot en met 2 januari red ik het nog wel, met dat feestdagen-gezeur enzo... maar dan?? 10 dagen een zwart gat
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach 10 dagen socializen kan ook geen kwaadDenk dat je tussen BB hotel en BB6 meer tijd zit (als BB6 er komt)
Ik heb de Mol idd ook liever met gewone mensen maar de vorige met BN'ers was ook super.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef Wup het volgende:
[..]
a. dat hoort in januari:(
b. en da's ook weer BN gedoe:(
Maar of dat in 2006 is, dat is nog de vraag natuurlijk, hopelijk iig gratis streams en wat meer pittige bewoners ala BB3 incl. battle systeem dan is het beterquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die komt er zeker.
Twijfel ik geen seconde aan.
Ja, gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:
12 januari is trouwens wel een baggerdatum om te beginnen met BBH... Tot en met 2 januari red ik het nog wel, met dat feestdagen-gezeur enzo... maar dan?? 10 dagen een zwart gat
Nog meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was niet lief bedoelt, is de waarheid, zonder jullie had ik nog meer nonsens gepost dan ik al heb gedaan.![]()
Niet weer die puppy-oogjes, dan ben ik weerloosquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En als ik je nou een allerliefste![]()
geef dan misschien wel? Heb er meerdere over de streep getrokken
![]()
Hier zit Roel in bad met zijn broers en Menno. Ze hebben het over hoepelen, snoephappen, kerststukjes maken en hoe het kraakpand in te richtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nog steeds doen die kutstreams het niet
Hahaha, ik probeer altijd het beste tezien in de mensen, en ik vond het lief klinkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was niet lief bedoelt, is de waarheid, zonder jullie had ik nog meer nonsens gepost dan ik al heb gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet weer die puppy-oogjes, dan ben ik weerloos![]()
hmz...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de Mol idd ook liever met gewone mensen maar de vorige met BN'ers was ook super.
Ik ben in korte tijd erg gehecht aan je geraakt, I Doubt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer![]()
Ove twee uur (ik herinner me het nog goed) is het
:" Het is GVD vier uur"
Nee, doe mij maar weer 'n groep jonge mensen in een mooi luxe huis!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar of dat in 2006 is, dat is nog de vraag natuurlijk, hopelijk iig gratis streams en wat meer pittige bewoners ala BB3 incl. battle systeem dan is het beter
He! Was de bedoeling dat je zou zeggen "viel best wel mee"quote:
Ik ben juist aan het afbouwen. En zo liederlijk dronken als gisternacht ben ik gelukkig dus nietquote:
Heb ik ook een beetje bij dr, ze is er nog maar net maartoch helemaal in de groep gekomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben in korte tijd erg gehecht aan je geraakt, I Doubt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar weer 'n groep jonge mensen in een mooi luxe huis!
Ik weet het dat is Dizzy-lizzy. Heb tussendoor wel wat in de gaten zitten houden hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn vrouwtje is al helemaal "dizzy" van me![]()
O nee, dat vond ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
ala BB3 incl. battle systeem dan is het beter
die battles waren goed voor betaalde streams maar met gratis streams zie ik toch liever de 24/7 opdrachten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Maar of dat in 2006 is, dat is nog de vraag natuurlijk, hopelijk iig gratis streams en wat meer pittige bewoners ala BB3 incl. battle systeem dan is het beter
Dit gevoel zit mij dus ook al uren dwarsquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
Ik vond de exit van Roel heel erg tegenvallen. Ik was geen fan van Roel maar had graag willen zien hoe hij bij zijn ouders, vrienden en ex-bewoners herenigd werd. Nu is het zo'n open eind. Hopelijk heeft hij alsnog een top avond gehad en heeft hij de BB periode toch met een goed gevoel kunnen afsluiten. Ik zit daar in tegen toch met een zure nasmaak..
Dat ga je niet menen, mijn onzin is niet leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahaha, ik probeer altijd het beste tezien in de mensen, en ik vond het lief klinken![]()
En kom maar op met je onzin dan![]()
Ik had roel ook graag herenigd zien worden met zijn pa en maquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Begrijp precies wat je bedoelt. Ook wij zaten ons behoorlijk op te vreten toen we zagen dat BB Roel eigenlijk een shit exit bezorgde. Vindt het nog steeds vervelend voor het jong...
Owww...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
op hem ben ik dank zij WIDM juist gigantisch afgeknapt
Ik zie op stream 3 Linda samen met Rob het washok inkruipen. Ze vraagt zich af waar zijn derde been gebleven is en Rob houdt zijn halve been gelijk omhoog.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nog steeds doen die kutstreams het niet
Bij BB5 ging het mis, doordat men persé die bevalling wilde.. Tanja werd in een uitzonderingspositie gezet waardoor BB zelf niet meer bij machte was om het originele concept te behouden.. Stemafspraken werden niet bestraft, de meest vreemde dingen werden wel toegestaan..quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
O nee, dat vond ik helemaal niets.
Als de bewoners boeiend genoeg zijn, zijn al die fratsen niet nodig.
Gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
BB1, BB2 en BB5 hadden wat mij betreft het juiste concept te pakken.
Alleen ging het bij BB5 hopeloos mis naarmate de tijd verder ging.
Je kunt natuurlijk dan ook de rest van de wondere wereld van fok gaan ontdekkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar wil ik nog helemaal niet aan denken zeg.. na BBH opeens weer de wereld in... praten met andere mensen, zonder keyboard en monitor ertussen... geen streams om je dood aan te ergeren...
the horror![]()
Niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het afbouwen. En zo liederlijk dronken als gisternacht ben ik gelukkig dus niet![]()
Dat is wederzijdsquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben in korte tijd erg gehecht aan je geraakt, I Doubt.
ik kijk af en toe voorzichtig al in KLB en ONZ.. maar dat is zo'n eng besloten clubje... daar ben ik gewoon weer een kutnewbie die ze door bushokjes gaan tiefen enzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk dan ook de rest van de wondere wereld van fok gaan ontdekken
Daar kom ik niet morgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet?Dus ik kan je ook niet verleiden om morgen langs de legmeerdijk te crossen?
Als ik iets echt nie leuk vind, reageer ik niet, ik laat ze zo maar niet weg jagenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen, mijn onzin is niet leuk![]()
Voor mij wel, maar voor de lezers niet![]()
Wil je er over praten???quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
He! Was de bedoeling dat je zou zeggen "viel best wel mee"
Maar ja, weet gelijk waar ik aan toe ben![]()
nee hoor, we gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
Zit ik trouwens na 120 dagen eindelijk in de BBSC en dan stopt het alweer
Ja maar ik heb haar ingehuurd, om mijn persoon wat minder alleen te laten lijken. (ben ik nu serieus of niet?)quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik weet het dat is Dizzy-lizzy. Heb tussendoor wel wat in de gaten zitten houden hoor.![]()
Ach ik zit overal en nergens kennen ze me echtquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kijk af en toe voorzichtig al in KLB en ONZ.. maar dat is zo'n eng besloten clubje... daar ben ik gewoon weer een kutnewbie die ze door bushokjes gaan tiefen enzo...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja maar ik heb haar ingehuurd, om mijn persoon wat minder alleen te laten lijken. (ben ik nu serieus of niet?)
Dan wordt het weer volop genietenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]precies... gewoon een goeie groep met flinke tegenstellingen en een paar opbloeiende liefdes en onbeperkt alcohol
rent-a-friend-actieweken zijn okquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja maar ik heb haar ingehuurd, om mijn persoon wat minder alleen te laten lijken. (ben ik nu serieus of niet?)
Ze zouden het subforum Big Brother 5 alvast moeten hernoemen naar Big Brother Hotel en gewoon doorgaanquote:
Gewoon even doorbijten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kijk af en toe voorzichtig al in KLB en ONZ.. maar dat is zo'n eng besloten clubje... daar ben ik gewoon weer een kutnewbie die ze door bushokjes gaan tiefen enzo...
Jij werkt toch 's nachts, dan had je toch veel eerder langs kunnen komen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
We zullen doorgaan, we zullen doorgaan.... tot de volgende BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:11 schreef teamlead het volgende:
Bij BB5 ging het mis, doordat men persé die bevalling wilde.. Tanja werd in een uitzonderingspositie gezet waardoor BB zelf niet meer bij machte was om het originele concept te behouden.. Stemafspraken werden niet bestraft, de meest vreemde dingen werden wel toegestaan..
Daarnaast natuurlijk een gruwelijke fout bij de casting.. Iemand die zo dominant is als Rob moet je bij andere dominante personen zetten, niet bij een groep veel jongere mensen..
Hij zit er nog steeds?!?!?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wil je er over praten???
Schijnt dat ze in Aalsmeer nog een student biologische psycholie hebben zitten die werk zoekt na zijn studie![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik gaen laat jullie als die hards even lekker kletsen nog,
ga even opruimen hier, nou evenen dan lekker pitten, bedankt voor
de gezellige uurtjes de afgelopen 2 wekenen tot morgen
![]()
![]()
Volgende week? (Ik lijk Roel wel die achter Dido aanrentquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar kom ik niet morgenIk moet nog precies één kerstcadeautje hebben en ik ga boodschappen doen, dan hoef ik me niet in de zaterdag-kerstgekte te storten.
Slaap z8 parel, bedankt voor de afgelopen weken en tot bb6 (of tot morgen)quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Een hele dikkequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Dat gaat wel lukken, denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgende week? (Ik lijk Roel wel die achter Dido aanrent)
Slaap lekker pareltjequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
hoelang en intensief is die selectieprocedure eigenlijk, heeft iemand daar een inschatting van?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
De casting zal op papier wel veel beter geleken hebben dan in praktijk.
De bewoners waren helemaal niet zo extreem als dat hun typecasting deed vermoeden.
Tsja had je eerder moeten komen en een ander avatar moeten kiezenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
Oke, even tussendoor, jullie gaan te snel!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Als ik iets echt nie leuk vind, reageer ik niet, ik laat ze zo maar niet weg jagen![]()
Ik denk dat het dit keer vrij snel gegaan is.. zolang zat er niet tussen de aankondiging dat Talpa BB wilde uitzenden en het binnengaan van het huis.. maandje of 3 hooguit denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hoelang en intensief is die selectieprocedure eigenlijk, heeft iemand daar een inschatting van?
Het blijft altijd moeilijk Supertje. Maar ik ben het met je eens dat de grootste toneelspeler zich met hulp van de tv-uitzendingen behoorlijk als een slang door het hele gebeuren heen heeft gemanouvreerd. Zodra hij maar het idee had dat er wel eens een moment kon zijn dat de camera zou registreren voor een uitzending zette hij zijn gemaakte smoeltje op en paste zijn stemming aan op de manier waarmee hij zieltjes dacht te kunnen winnen. Helaas heeft hem dat de overwinning gebracht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit gevoel zit mij dus ook al uren dwarsIk was in het begin een fan van Roel! Totdat hij als een puppy achter Diedje aan begon te lopen en zij samen liepen te kleffen in het huis
Zonder Died vond ik hem beter te pruimen maar geen winnaar van BB, wie dan wel van de 4???? Hmmmm wie ik het het meeste gunde was Ingrid (en oke die heeft ff lekker 80.000 gulden mee genomen en straks 50.000 euro in de Playboy
) maar de enige die ik het NIET en NOOIT gunde was die JOsti met zijn SM meesteres van net 20 jaar die samen wel 40 jaar getrouwd lijken
![]()
Brrrrr wat een nep stel en dat op 20 21 jarige leeftijd???? Maar oke jammer maar helaas die Josti band lid a.k.a. mongool a.k.a. D66, a.k.a acteur, a.k.a tranen uit perser nepper heeft BB5 gewonnen
![]()
En vooral roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:21 schreef MissHobje het volgende:
goh ik kan niet wachten tot we wat nieuwtjes horen over de bewoners enzo van het laatste uur![]()
Hoe ervaren ze alles etc.
Laat haar maar bellen met de veiling en vragen naar mij, komt alles goed. Alhoewel, ik ben maar op 1 punt goed in biologie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wil je er over praten???
Schijnt dat ze in Aalsmeer nog een student biologische psycholie hebben zitten die werk zoekt na zijn studie![]()
"Ik heb gewonnen"quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
En vooral roelIk vraag me echt af wat hij gedacht heeft toen opeens die camera-ploeg voor zijn neus zat
die 4 zullen weinig slaap krijgen vannacht jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Roel en Dido, Joost en Brenda. Paartijd!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk gesproken over een zij![]()
Truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Hou op over die klote Jostiflipquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
SUPERMOM!!!!!! ........................................JOSTIFLIP!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pub staat alweer een tijdje op laag vuurquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Jij werkt toch 's nachts, dan had je toch veel eerder langs kunnen komen?
Of was je te druk bezig in PUB?![]()
Jammer voor je maar verbouwing is uitgesteld tot na de finale van BB 9.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Muerte, ik heb me bedacht, geen in holland staat een huis voor jou! Dan kan Ik eindelijk De smoel cappen dus ga jij maar lekker behangen en schilderen tot..... je klaar bent of zo![]()
Whehe nederland neemt over wat in valkenswaard begonquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[lieskemode] Chop Chop Chop [einde lieskemode]
haar???? er staat toch student en niet studentEquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Laat haar maar bellen met de veiling en vragen naar mij, komt alles goed. Alhoewel, ik ben maar op 1 punt goed in biologie.![]()
Nu moet je oppassen!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, denk ikMail me maar.
Niets tegen mijn avatarquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tsja had je eerder moeten komen en een ander avatar moeten kiezen![]()
Ga je retro-BB-en Melke?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Kun je nog ergens de kick off zien?
Sorry, vind ik rot voor je, ik wilde je alleen maar even plagen, het was niet de bedoeling om je af te zeiken, neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pub staat alweer een tijdje op laag vuur. Werk trouwens ook
Ik heb sinds 9 september niet meer snachts gewerkt en heb sinds 5 december niet eens meer werk
.
Ja was net nog even op stream 4 te zien.quote:
Zometeen maak ik je wel wakker met een mooi nummer, maar eerst moet ik de boel decoderen met een zware key dus nu zit het nog opslotquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef Arliator het volgende:
even, ik loop achter met lezen!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja was net nog even op stream 4 te zien.![]()
Staart naar het tv-scherm. Zit links van de bank die de bouwvakkers omver gezet hadden.![]()
Als er iemand is die ik nooit zal vergeten door deze BB ben jij het! Frustratie lag hoog door jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Jammer voor je maar verbouwing is uitgesteld tot na de finale van BB 9.![]()
Erg hequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit gevoel zit mij dus ook al uren dwarsIk was in het begin een fan van Roel! Totdat hij als een puppy achter Diedje aan begon te lopen en zij samen liepen te kleffen in het huis
Zonder Died vond ik hem beter te pruimen maar geen winnaar van BB, wie dan wel van de 4???? Hmmmm wie ik het het meeste gunde was Ingrid (en oke die heeft ff lekker 80.000 gulden mee genomen en straks 50.000 euro in de Playboy
) maar de enige die ik het NIET en NOOIT gunde was die JOsti met zijn SM meesteres van net 20 jaar die samen wel 40 jaar getrouwd lijken
![]()
Brrrrr wat een nep stel en dat op 20 21 jarige leeftijd???? Maar oke jammer maar helaas die Josti band lid a.k.a. mongool a.k.a. D66, a.k.a acteur, a.k.a tranen uit perser nepper heeft BB5 gewonnen
![]()
ik weet dat het niet waar is... maar toch ff kijken voor de zekerheid ook....quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja was net nog even op stream 4 te zien.![]()
Staart naar het tv-scherm. Zit links van de bank die de bouwvakkers omver gezet hadden.![]()
Nietussss STUDENTquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk gesproken over een zij![]()
En dat bedoel ik M-en_A, zo'n neppert die met leuke toneelspelletjes en kijk mij eens leuk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het blijft altijd moeilijk Supertje. Maar ik ben het met je eens dat de grootste toneelspeler zich met hulp van de tv-uitzendingen behoorlijk als een slang door het hele gebeuren heen heeft gemanouvreerd. Zodra hij maar het idee had dat er wel eens een moment kon zijn dat de camera zou registreren voor een uitzending zette hij zijn gemaakte smoeltje op en paste zijn stemming aan op de manier waarmee hij zieltjes dacht te kunnen winnen. Helaas heeft hem dat de overwinning gebracht.![]()
aha, nou 3 maanden lijkt me meer dan genoegquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
Ik denk dat het dit keer vrij snel gegaan is.. zolang zat er niet tussen de aankondiging dat Talpa BB wilde uitzenden en het binnengaan van het huis.. maandje of 3 hooguit denk ik
Ik las op de Talpa-site dat ze een Chanelpakje van de winnaar eistequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lolita Lieske: veels te materialistisch. Die komt er wel, als styliste. Heeft het geld niet nodig.
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle interesse.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:21 schreef MissHobje het volgende:
goh ik kan niet wachten tot we wat nieuwtjes horen over de bewoners enzo van het laatste uur![]()
Hoe ervaren ze alles etc.
Kan je nagaan hoe diep het zitquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet dat het niet waar is... maar toch ff kijken voor de zekerheid ook....![]()
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, vind ik rot voor je, ik wilde je alleen maar even plagen, het was niet de bedoeling om je af te zeiken, neem me niet kwalijk.![]()
Dag Lamonquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle interesse.
Het sociologisch getinte spelletje begint en stopt in het huis wat mij betreft.
Ik heb er eigenlijk nu al niet veel meer over te zeggen.
En daarom;
Het was ondanks de matigheid van deze editie toch wel leuk met jullie allemaal, en als BB6 gewoon doorgaat, wat ik wel hoop, tot volgend jaar! (wat dit subforum betreft althans.)
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle interesse.
En daarom;
Het was ondanks de matigheid van deze editie toch wel leuk met jullie allemaal, en als BB6 gewoon doorgaat, wat ik wel hoop, tot volgend jaar! (wat dit subforum betreft althans.)
![]()
Als je aardig voor me bent kan ik je wel wat tips geven voor de volgende BB, dan starten we op gelijke voet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik nooit zal vergeten door deze BB ben jij het! Frustratie lag hoog door jou![]()
Ik zit er ook knap van te balen dat de spekgladde kameleon gewonnen heeft.......quote:
Heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, denk ikMail me maar.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef SuperMOM het volgende: en straks 50.000 euro in de Playboy)
Fiets vooral niet te hardquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga slapen. Misschien dat ik morgen hier nog even kom langsfietsen, maar daarna is het echt schluss wat mij betreft voor deze BB.
Trusten![]()
![]()
\quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe nederland neemt over wat in valkenswaard begonChop chop chop zeiden wij 5 jaar geleden al
Ja dat van die nachtdiensten wist ik, we zijn elkaar vaak genoeg tegengekomen in ONZ alleen gebruik ik daar een andere nick.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niets hoorGeef er zelf ook niet veel om
(Wilde toch al weg uit die nachtdiensten constant
ik heb 4 jaar lang alleen maar (!) nachten gedraait op gokje 100 dagen na
Absoluutquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
\
Wauw dus de rest van Nederland loopt achter?![]()
Truste, engelquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga slapen. Misschien dat ik morgen hier nog even kom langsfietsen, maar daarna is het echt schluss wat mij betreft voor deze BB.
Trusten![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Nu ben ik heel benieuwd welkequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja dat van die nachtdiensten wist ik, we zijn elkaar vaak genoeg tegengekomen in ONZ alleen gebruik ik daar een andere nick.
Zelfde tijden zelfde plaats?? tot volgende keer, zal nog eens aan je denken in me dromenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
En daarom;
![]()
Dag Lamon. En mocht je ook langskomen bij Hotel Big Brother, dan kijk ik uit naar je soms scherpe analyses.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
En daarom;
![]()
Helemaal mee eens!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
knip
Maar Roel had men op een fatsoenlijkere manier af moeten gaan.
Dit deed BB, Talpa, en John de Mol geen goed.
Slaap z8 bloemen meisje. ook jij tot volgende keer zelfde tijd zelfde plaatsquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Ik ga je overhalen om hier nog terug te komen !!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Euhquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd welkeFF hobje vragen
Shit hobje weet het nietquote:
Je steekt me aan enzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit hobje weet het niet
Muerte wie ben je nog meer op fokBen nu wel heel benieuwd
dat lijkt me sterk... sorry maar die jongen is zo ..uhm hoe zal ik het zeggen... onelegantquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
Erg he
Ik heb ook wat unheimliche gevoelens.
Josti is een gangmaker, een face lift en het is een geniale tv presentator voor bv de Tros.
Roel moest zijn bijdrage van BB hebben, zowel in positieve als negatieve zinquote:Roel: is voor mij een ordinaire alcoholist. Dat is niet goed op live televisie. Ik vond zijn bijdrage aan het groepsgebeuren, want dat is het uiteindelijk, waardeloos.
ik denk idd. dat ze meer heeft aan wat wijze lessen die ze onbewust heeft opgedaan en die later wel tot haar door zullen dringen. Het meisje heeft belachelijk weinig benul van de waarde van geld, ik heb af en toe echt met open mond zitten luisteren ... ze is notabene student..quote:Lieske: veels te materialistisch. Die komt er wel, als styliste. Heeft het geld niet nodig.
Ingrid heeft eruit gehaald wat erin zat denk ik, ze is denk ik iemand die 'rijker' het huis uit is gekomen dan ze is ingegaan.quote:Ingrid heeft mijn sympathie. Een jongevrouw die het moeilijk heeft en haar best doet er bovenop te komen. En het lukt haar. Maar oh, ik had haar wat meer gegund. (Maar dat gaat me nog wel lukken)
dat valt wel mee denk ik, alles wordt hier op fok nogal overschatquote:Maar Roel had men op een fatsoenlijkere manier af moeten gaan.
Dit deed BB, Talpa, en John de Mol geen goed.
Nou ome Muerte ik heb hier leren cappen en vond zelf dat ik het niet al te beroerd deed, en natuurlijk en vooral de Naat smoelen waren top om te cappen, maar dat weet je zelf ook. Ze zit ze praat, ze lacht en dan wachten op dat ene moment, heerlijk! maar dan zie je dat je eigen cap net niet zo goed is als die van ome Muerte, en dat is nogal heel erg zeg maar frustrerend. Maar volgende BB koop ik nieuwe pc, 5 monitoren en dan ga je wat belevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als je aardig voor me bent kan ik je wel wat tips geven voor de volgende BB, dan starten we op gelijke voet.
Maar frustratie? Vertel het een tegen ome Muerte, wat zit/zat je dwars?![]()
Troost je, ik zit hier nu (ik denk) een week..quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
zwaai zwaai Lamon... ik vond/vind je een leukerd [bloos]quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle
En daarom;
![]()
Truste Wicked...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Mijn leven was sowieso al overhoopquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Troost je, ik zit hier nu (ik denk) een week..
Mijn hele leven is ondersteboven gegooid.
Mijn leven is totaal veranderd.
Ik ben niet meer wie ik was.
Maar ik geniet genoot er volop van.
hihi,quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef Yolande het volgende:
alle streamers bedankt voor het streamen![]()
![]()
Truste.... slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef Yolande het volgende:
Ik meld me even af, ik ga slapen, misschien tot morgen en anders bij BB vips of BB 6 (ik weet ik schrijf niet veel maar lees des te meer. )
![]()
Ik kon onderandere altijd goed opschieten met Chirma en ik heb een verschrikkelijke tering hekel aan DP, nikky heeft 'snachts nog een keer moeten ingrijpen en heeft mij toen nog een paar keer gemaild om opheldering te vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit hobje weet het niet
Muerte wie ben je nog meer op fokBen nu wel heel benieuwd
is deze wel af te spelen zonder dat er weer chagerijnige buren aan de deur staan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ok, een heel mooi nummertje hier: Voor de liefhebbers
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
is deze wel af te spelen zonder dat er weer chagerijnige buren aan de deur staan?
HIer in Nederland is het "verboden" om je hoofd boven het maaiveld te houden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eens.
De casting zal op papier wel veel beter geleken hebben dan in praktijk.
De bewoners waren helemaal niet zo extreem als dat hun typecasting deed vermoeden.
Roel was geen echte alternatieveling.
Dido was geen echte aardappelmond.
Lieske was geen echte losgeslagen koorbal.
Enzovoorts.
Ze dachten dat de verschillen groter zouden zijn, dan ze echt waren denk ik.
Eigenlijk waren het allemaal vrij normale lui, die zich prima bleken te kunnen aanpassen aan een groep.
En dat is niet de tv die je op het puntje van je stoel brengt blijkbaar.
Truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef Yolande het volgende:
Ik meld me even af, ik ga slapen, misschien tot morgen en anders bij BB vips of BB 6 (ik weet ik schrijf niet veel maar lees des te meer. )
![]()
Weekje dacht ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Hoe lang blijft het BB forum nog open?
Totdat het hier doodbloedquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Hoe lang blijft het BB forum nog open?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Mijn mannetje en ik ook van jouw aanwezigheid, je bent een topperquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Troost je, ik zit hier nu (ik denk) een week..
Mijn hele leven is ondersteboven gegooid.
Mijn leven is totaal veranderd.
Ik ben niet meer wie ik was.
Maar ik geniet genoot er volop van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |