Maar of dat in 2006 is, dat is nog de vraag natuurlijk, hopelijk iig gratis streams en wat meer pittige bewoners ala BB3 incl. battle systeem dan is het beterquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die komt er zeker.
Twijfel ik geen seconde aan.
Ja, gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:
12 januari is trouwens wel een baggerdatum om te beginnen met BBH... Tot en met 2 januari red ik het nog wel, met dat feestdagen-gezeur enzo... maar dan?? 10 dagen een zwart gat
Nog meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was niet lief bedoelt, is de waarheid, zonder jullie had ik nog meer nonsens gepost dan ik al heb gedaan.![]()
Niet weer die puppy-oogjes, dan ben ik weerloosquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En als ik je nou een allerliefste![]()
geef dan misschien wel? Heb er meerdere over de streep getrokken
![]()
Hier zit Roel in bad met zijn broers en Menno. Ze hebben het over hoepelen, snoephappen, kerststukjes maken en hoe het kraakpand in te richtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nog steeds doen die kutstreams het niet
Hahaha, ik probeer altijd het beste tezien in de mensen, en ik vond het lief klinkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was niet lief bedoelt, is de waarheid, zonder jullie had ik nog meer nonsens gepost dan ik al heb gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet weer die puppy-oogjes, dan ben ik weerloos![]()
hmz...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de Mol idd ook liever met gewone mensen maar de vorige met BN'ers was ook super.
Ik ben in korte tijd erg gehecht aan je geraakt, I Doubt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer![]()
Ove twee uur (ik herinner me het nog goed) is het
:" Het is GVD vier uur"
Nee, doe mij maar weer 'n groep jonge mensen in een mooi luxe huis!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar of dat in 2006 is, dat is nog de vraag natuurlijk, hopelijk iig gratis streams en wat meer pittige bewoners ala BB3 incl. battle systeem dan is het beter
He! Was de bedoeling dat je zou zeggen "viel best wel mee"quote:
Ik ben juist aan het afbouwen. En zo liederlijk dronken als gisternacht ben ik gelukkig dus nietquote:
Heb ik ook een beetje bij dr, ze is er nog maar net maartoch helemaal in de groep gekomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben in korte tijd erg gehecht aan je geraakt, I Doubt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar weer 'n groep jonge mensen in een mooi luxe huis!
Ik weet het dat is Dizzy-lizzy. Heb tussendoor wel wat in de gaten zitten houden hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn vrouwtje is al helemaal "dizzy" van me![]()
O nee, dat vond ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
ala BB3 incl. battle systeem dan is het beter
die battles waren goed voor betaalde streams maar met gratis streams zie ik toch liever de 24/7 opdrachten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Maar of dat in 2006 is, dat is nog de vraag natuurlijk, hopelijk iig gratis streams en wat meer pittige bewoners ala BB3 incl. battle systeem dan is het beter
Dit gevoel zit mij dus ook al uren dwarsquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
Ik vond de exit van Roel heel erg tegenvallen. Ik was geen fan van Roel maar had graag willen zien hoe hij bij zijn ouders, vrienden en ex-bewoners herenigd werd. Nu is het zo'n open eind. Hopelijk heeft hij alsnog een top avond gehad en heeft hij de BB periode toch met een goed gevoel kunnen afsluiten. Ik zit daar in tegen toch met een zure nasmaak..
Dat ga je niet menen, mijn onzin is niet leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahaha, ik probeer altijd het beste tezien in de mensen, en ik vond het lief klinken![]()
En kom maar op met je onzin dan![]()
Ik had roel ook graag herenigd zien worden met zijn pa en maquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Begrijp precies wat je bedoelt. Ook wij zaten ons behoorlijk op te vreten toen we zagen dat BB Roel eigenlijk een shit exit bezorgde. Vindt het nog steeds vervelend voor het jong...
Owww...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
op hem ben ik dank zij WIDM juist gigantisch afgeknapt
Ik zie op stream 3 Linda samen met Rob het washok inkruipen. Ze vraagt zich af waar zijn derde been gebleven is en Rob houdt zijn halve been gelijk omhoog.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nog steeds doen die kutstreams het niet
Bij BB5 ging het mis, doordat men persé die bevalling wilde.. Tanja werd in een uitzonderingspositie gezet waardoor BB zelf niet meer bij machte was om het originele concept te behouden.. Stemafspraken werden niet bestraft, de meest vreemde dingen werden wel toegestaan..quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
O nee, dat vond ik helemaal niets.
Als de bewoners boeiend genoeg zijn, zijn al die fratsen niet nodig.
Gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
BB1, BB2 en BB5 hadden wat mij betreft het juiste concept te pakken.
Alleen ging het bij BB5 hopeloos mis naarmate de tijd verder ging.
Je kunt natuurlijk dan ook de rest van de wondere wereld van fok gaan ontdekkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar wil ik nog helemaal niet aan denken zeg.. na BBH opeens weer de wereld in... praten met andere mensen, zonder keyboard en monitor ertussen... geen streams om je dood aan te ergeren...
the horror![]()
Niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het afbouwen. En zo liederlijk dronken als gisternacht ben ik gelukkig dus niet![]()
Dat is wederzijdsquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben in korte tijd erg gehecht aan je geraakt, I Doubt.
ik kijk af en toe voorzichtig al in KLB en ONZ.. maar dat is zo'n eng besloten clubje... daar ben ik gewoon weer een kutnewbie die ze door bushokjes gaan tiefen enzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk dan ook de rest van de wondere wereld van fok gaan ontdekken
Daar kom ik niet morgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet?Dus ik kan je ook niet verleiden om morgen langs de legmeerdijk te crossen?
Als ik iets echt nie leuk vind, reageer ik niet, ik laat ze zo maar niet weg jagenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen, mijn onzin is niet leuk![]()
Voor mij wel, maar voor de lezers niet![]()
Wil je er over praten???quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
He! Was de bedoeling dat je zou zeggen "viel best wel mee"
Maar ja, weet gelijk waar ik aan toe ben![]()
nee hoor, we gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
Zit ik trouwens na 120 dagen eindelijk in de BBSC en dan stopt het alweer
Ja maar ik heb haar ingehuurd, om mijn persoon wat minder alleen te laten lijken. (ben ik nu serieus of niet?)quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik weet het dat is Dizzy-lizzy. Heb tussendoor wel wat in de gaten zitten houden hoor.![]()
Ach ik zit overal en nergens kennen ze me echtquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kijk af en toe voorzichtig al in KLB en ONZ.. maar dat is zo'n eng besloten clubje... daar ben ik gewoon weer een kutnewbie die ze door bushokjes gaan tiefen enzo...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja maar ik heb haar ingehuurd, om mijn persoon wat minder alleen te laten lijken. (ben ik nu serieus of niet?)
Dan wordt het weer volop genietenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]precies... gewoon een goeie groep met flinke tegenstellingen en een paar opbloeiende liefdes en onbeperkt alcohol
rent-a-friend-actieweken zijn okquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja maar ik heb haar ingehuurd, om mijn persoon wat minder alleen te laten lijken. (ben ik nu serieus of niet?)
Ze zouden het subforum Big Brother 5 alvast moeten hernoemen naar Big Brother Hotel en gewoon doorgaanquote:
Gewoon even doorbijten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kijk af en toe voorzichtig al in KLB en ONZ.. maar dat is zo'n eng besloten clubje... daar ben ik gewoon weer een kutnewbie die ze door bushokjes gaan tiefen enzo...
Jij werkt toch 's nachts, dan had je toch veel eerder langs kunnen komen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
Zit ik trouwens na 120 dagen eindelijk in de BBSC en dan stopt het alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |