bedankt wat lief van jequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
M-en-A A-en-M,![]()
![]()
![]()
dank voor de streamverslagen!!!
Als er geld wordt ingezameld om jullie een kado te geven, ik geef!
Jullie hebben mijn BB leven makkelijker gemaakt door de streamverslagen! [Rikkert modus] HULDE![\einde Rikkert modus]
Zoals "Deepfreezer Roel"quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Af en toe te rap, maar ik blijf "koel"![]()
Ik heb daar dus helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 danst met je mee en proost op de VIPS BB die gaat komen![]()
Nah! dat vindt ik nou liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog en je krijgt verplicht een![]()
![]()
Was niet lief bedoelt, is de waarheid, zonder jullie had ik nog meer nonsens gepost dan ik al heb gedaan.quote:
Wie woont er in de omgeving van Muerte ?? sturen we in holland staat een huis er op af, is hij zeker voor 12 januari klaar om te cappenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:56 schreef Muerte het volgende:
Hmmm.. 12 januari moet kunnen dan zou ik klaar kunnen zijn met het opknappen van mijn woonkamer, mits ik meteen verder ga waar ik in september gebleven ben natuurlijk.![]()
Dat niet, maar de melancholieke sfeer van het nummer tekend het hele 'systeem' rondom BB incl. de mogelijke corruptie ed. zoals met Roel en het abrupte eindequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De ijskoude koude van Siberië
Was de finale zo'n koude bedoeling?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie woont er in de omgeving van Muerte ?? sturen we in holland staat een huis er op af, is hij zeker voor 12 januari klaar om te cappen![]()
Begrijp precies wat je bedoelt. Ook wij zaten ons behoorlijk op te vreten toen we zagen dat BB Roel eigenlijk een shit exit bezorgde. Vindt het nog steeds vervelend voor het jong...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
Ik vond de exit van Roel heel erg tegenvallen. Ik was geen fan van Roel maar had graag willen zien hoe hij bij zijn ouders, vrienden en ex-bewoners herenigd werd. Nu is het zo'n open eind. Hopelijk heeft hij alsnog een top avond gehad en heeft hij de BB periode toch met een goed gevoel kunnen afsluiten. Ik zit daar in tegen toch met een zure nasmaak..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wie woont er in de omgeving van Muerte ?? sturen we in holland staat een huis er op af, is hij zeker voor 12 januari klaar om te cappen![]()
Geen zorgen, mijn vrouwtje is al helemaal "dizzy" van mequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
bedankt wat lief van je![]()
[joostmode] je krijgt eenvan me. Maar ik ben wel op A-en-M hoor
[eindejoostmode]
Aha maar ik heb een Magic Wandquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet aan mij besteed, de normale streams van Talpa kreeg ik al niet aan de praat
a. dat hoort in januari:(quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wacht wel op Wie is de mol, in februari of zo.
En als ik je nou een allerliefstequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb daar dus helemaal geen zin in![]()
en nog steeds doen die kutstreams het nietquote:
Ach 10 dagen socializen kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:
12 januari is trouwens wel een baggerdatum om te beginnen met BBH... Tot en met 2 januari red ik het nog wel, met dat feestdagen-gezeur enzo... maar dan?? 10 dagen een zwart gat
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach 10 dagen socializen kan ook geen kwaadDenk dat je tussen BB hotel en BB6 meer tijd zit (als BB6 er komt)
Ik heb de Mol idd ook liever met gewone mensen maar de vorige met BN'ers was ook super.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef Wup het volgende:
[..]
a. dat hoort in januari:(
b. en da's ook weer BN gedoe:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |