Klopt... ze heeft nu haar eigen bloempjequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is je vrouw A-en-M? Ik haalde jullie door elkaar![]()
Het was allemaal zo klein en nietszeggend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus eigenlijk ook, zat tv en streams te kijken, maar heb er toch een beetje het gevoel over gehouden dat het vanavond niet helemaal is afgrond op een manier die ik me er eigenlijk bij had voorgesteld.
Dit jaar iets andere opzet:quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:51 schreef Wup het volgende:
even over die VIPS versie
er staat me weinig meer van bij
is dat ook met nomineren en wegstemmen?
quote:Hotel Big Brother wordt gerund door zeven Bekende Nederlanders en een bekende Big Boss. Dat zijn acht eigenzinnige BN’ers. Hun opdracht is zoveel mogelijk geld te verdienen. Niet voor henzelf, maar voor een goed doel: een nieuw Mappa Mondo Huis van het Rode Kruis, dat het geld heel hard nodig heeft. Lukt het hen om goed samen te werken en er acht weken lang keihard tegenaan te gaan?
Elke week vindt er in het Hotel een groot diner plaats waarvan de zitplaatsen worden geveild. Hiernaast zal het Hotel-team allerlei spraakmakende evenementen organiseren om het totaal opgehaalde bedrag zo hoog mogelijk te krijgen. Alles hangt daarbij af van de inzet en creativiteit van de Bekende Nederlanders.
Niet elk personeelslid heeft de eer zijn functie tot het einde te mogen volbrengen. Iedere vrijdag stemt de staf op het beste personeelslid van die week. Van de BN’ers die deze titel niet hebben gekregen, zullen er twee worden genomineerd die kans hebben te moeten vertrekken. De kijker mag uiteindelijk bepalen wie er moet uitchecken…
Op 12 januari krijgen de Bekende Nederlanders de sleutel van Hotel Big Brother. Vanaf dat moment kan je op internet via de streams en een speciale website 24 uur per dag hun activiteiten volgen. Op zaterdag 14 januari zal bij Talpa in een speciale kick-off uitzending het officiële startsein worden gegeven voor het programma.
Daarna kan je op werkdagen van 18:30 uur tot 18.55 uur genieten van alle belevenissen in Hotel Big Brother. Maar dat is nog niet alles: elke vrijdag kan je live meekijken in het Hotel en elke maandag is er op primetime een speciale uitzending van vijftig minuten. Kijken dus naar het enige hotel van Nederland waar niets geheim blijft: Hotel Big Brother.
Talpa had een internet tv verbinding voor BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Durf 't niet te zeggen, het was allemaal wat wazig ja, en bovendien had ik 't te druk met rennen tussen pc en tv![]()
wederom gratis....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
met [gratis] streams??? of is dat een bonggeintje?
Het is wennen, ik tik niet zo snel, dus meestal deed ik de caps, en al A iets neer zetten wat niet helemaal klopten, kon ik het verbeteren, vandaar ook dat we een inlognaam hebben/hadden dus nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar wat een klusje zeg. Kijken, luisteren en schrijven te gelijk, niet mijn ding.for you!
Behalve als de alcohol rijkelijk gaat vloeien, zoals nu bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een aantal "daaiharts" hebben nog steeds de snelheid van het 1000-topic-spel. De gemiddelde typesnelheid is door BB op slinkse wijze opgevoerd zonder dat ze het wisten![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef White_Pearl het volgende:
Zow iedereen is de deur uit, en kom hier nog even kijken![]()
![]()
Omdat er een notaris zat gingen de tussenstanden minder te keer dan bij "gewone"exits, dus had Ing niet gewonnen, ben blij dat ze met geld de deur uit is gestapt, had ik hier ook al voorspeld dat Ing geld zou pakken en weggaan. Ben blij voor haar, had het Lies minder gegund. Dus vond ik het een top avond tot dat Roel er zo bescheten bij zat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Ing profileerde zich prima de afgelopen weken en ze stond samen met Joost en Roel hoog. Nouja, daar baal ik best van, ik had het juist haar zo gegund![]()
Ow en de eindshow was zwaar kut, prutsers, amateurs![]()
Niet aan mij besteed, de normale streams van Talpa kreeg ik al niet aan de praatquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Talpa had een internet tv verbinding voor BB
Maar ik ben er nog en je krijgt verplicht eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn algehele sfeertekening mbt de finale en mn de afloop ervan: Vind je hier
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel me niets vergeten lieverd, het liep alleen allemaal anders dan ik dacht. Fijne bijkomstigheid is dat ik jou tegen het bevallige lichaam aanliep!
En dan gaat het rap he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behalve als de alcohol rijkelijk gaat vloeien, zoals nu bij mij![]()
Bedankt erg lief van jequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
M-en-A A-en-M,![]()
![]()
![]()
dank voor de streamverslagen!!!
Als er geld wordt ingezameld om jullie een kado te geven, ik geef!
Jullie hebben mijn BB leven makkelijker gemaakt door de streamverslagen! [Rikkert modus] HULDE![\einde Rikkert modus]
De ijskoude koude van Siberiëquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn algehele sfeertekening mbt de finale en mn de afloop ervan: Vind je hier
* BONG4002 danst met je mee en proost op de VIPS BB die gaat komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |