quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:33 schreef I_doubt het volgende:
Hier dan maar want het is WA!
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij hebt hier vast de hele dag rondgehangen en ik kwam er pas om kwart over acht of zo inEn dan sta ik nog in de toptien
![]()
Trusten Bartoliquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen nu
welterusten allemaal
Ik voel me niets vergeten lieverd, het liep alleen allemaal anders dan ik dacht. Fijne bijkomstigheid is dat ik jou tegen het bevallige lichaam aanliep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh jee Versabommie die zich vergeten voeltEr is enorm veel gepost in de SC topics en nog meer (onzin) en de SERvival game waar ik op een gegeven moment mee stopte. Jammer dat heel veel olbies de newbies (groot verloop van forumgasten en nieuw volk) helaas de kans niet geeft om tussen het groffe Fok!ker volk te komen, want ja dat moet je leren om onbeschoft, bot, recht voor zijn raap en aan niemand denkend te zijn, en soms heeel soms kan je er tussen komen door gewoon ja simpelweg gewoon jezelf te zijn
![]()
Waarom moet ik tussen al die mensen net onder hem eindigenquote:023. 105 American_Nightmare
024. 093 F4iTH
absoluut een topprestatiequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Manu82 het volgende:
Moet btw wel zeggen dat ik wel respect heb voor Cuall ze heeft niet alleen topic 1000 geopend maar heeft ook de meeste posts!! HULDE
Topwijfquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Manu82 het volgende:
Moet btw wel zeggen dat ik wel respect heb voor Cuall ze heeft niet alleen topic 1000 geopend maar heeft ook de meeste posts!! HULDE
Echte liefdequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Waarom moet ik tussen al die mensen net onder hem eindigen
Waar kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Vind je em niet aardig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
hierquote:
Zooooo even testen of ik ook alleen kan posten, ik ben dus het vrouwelijk deel van M-en Aquote:
Wordt tijd dat je iets met bloemen gaat doen, dan wordt je net zo mooi, lief, aardig en leuk als ik benquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik rammelde het zomaar mijn keyboard uit
En nee, nooit met bloemen gewerkt.
Ja, die is lekker enthousiast bezig geweest (gisteren)quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zooooo even testen of ik ook alleen kan posten, ik ben dus het vrouwelijk deel van M-en A
Oefff... zijn we nu gescheiden danquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zooooo even testen of ik ook alleen kan posten, ik ben dus het vrouwelijk deel van M-en A
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je iets met bloemen gaat doen, dan wordt je net zo mooi, lief, aardig en leuk als ik ben![]()
Baai Baai zwaai zwaai en Welterustenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen nu
welterusten allemaal
Laat ik het maar gezellig houden he: Ojawel hoor, hij is aardig, overal waar hij komt wordt het opeens gezelligquote:
Hallo vrouwelijk deelquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef Manu82 het volgende:
zie vorige SC daar vroeg ik het ook, ik ben nr 3 sjalalalala
Dat dacht ik ook totdat ik met bloemen ging werkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik werk met woorden en dat bevalt uitstekend![]()
Moet een hoogtepunt zijn in je levenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef Manu82 het volgende:
zie vorige SC daar vroeg ik het ook, ik ben nr 3 sjalalalala
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de liefhebbers: █Fuck the Roels!█![]()
EDIT: geef het even de tijd en je gaat LOSSSS!![]()
![]()
ja, als ik vanmorgen niet in slaap was gevallen had ik het gehaaldquote:
dank je, streamverslagen hoeven niet meer nu dus ik heb mijn eigen roosje maar geplukt, en zo weten jullie ook wie de grote verslagen zat te tikken, ik beperk me tot een paar zinnen en de caps.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, als ik vanmorgen niet in slaap was gevallen had ik het gehaald
T knalt wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat luister ik morgen nog maar eens.. mijn buren vinden dit niet cool
Het staat nu op, begint vrij heftig!!! Was dit niet eentje van mijn aangeschoten nacht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de liefhebbers: █Fuck the Roels!█![]()
EDIT: geef het even de tijd en je gaat LOSSSS!![]()
![]()
Neeee, maar ze kunnen beter reagerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oefff... zijn we nu gescheiden dan![]()
Weet je toch? Nee, kwam gewoon omdat het vannacht gezellig was op het SC en we Cuall natuurlijk moesten steunen, mja daar was je zelf ook bij lambal of lag je toen al te snurkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet een hoogtepunt zijn in je leven![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het staat nu op, begint vrij heftig!!! Was dit niet eentje van mijn aangeschoten nacht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |