Ok dan, jij begrijpt wat ik bedoel, cool...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo, die blik in zijn ogen....net ook bij de finale...die enge wezenloze en harde blik...nee dankje, hij mag geen winnaar zijn
Klinkt bekend, wat is het precies?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu ga ik m'n Sennheiser aansluiten...
uiteraard, limburgse nemesisquote:
Deepfreezer Roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, jij begrijpt wat ik bedoel, cool...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Al bijgekomen van de finale?
quote:
mocht je nog wat te weten komen wij vernemen het graag. Iig bedankt voor de info en slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn exvriendinnetje werkt bij Endemol, daarom was ik er ook bij. Es kijken of ik nog aan sappige details kan komen. Ben echter bang van niet, ze laat niets los.
Ook jij kan veel te ver gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]ach.. tis dat je een ajax-fan bent....
Troost je!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik nou in Godsnaam op nummer 9 staan?Tweehonderd en acht posts!!!! Jezus Christus
quote:
Tis net de Maffiaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn exvriendinnetje werkt bij Endemol, daarom was ik er ook bij. Es kijken of ik nog aan sappige details kan komen. Ben echter bang van niet, ze laat niets los.
Bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Ur welcomequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mocht je nog wat te weten komen wij vernemen het graag. Iig bedankt voor de info en slaap lekker![]()
And so are uquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis net de Maffia![]()
![]()
![]()
Truste iig en bedankt voor je info
I I could tell you what really happened there.. but than I would have to kill you, capice?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis net de Maffia![]()
![]()
![]()
Truste iig en bedankt voor je info
Maar jij hebt hier vast de hele dag rondgehangen en ik kwam er pas om kwart over acht of zo inquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Troost je!
Ik schaam me echt heel diep met 274![]()
Cuall met d'r 483 als terechte winnaar![]()
Dat schijnt een hoofdtelefoon te zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt bekend, wat is het precies?
Ik weet wel methodes om haar te laten praten, geef me haar 2 uur, en ik weet alles!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Tuste en tot BEWS!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook bedje zoeken mensen... de streams zijn niet zo boeiend op dit moment
Slaap lekker en tot laters
voor de laatste keer de vraag, kan iemand die link posten van dat topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik nou in Godsnaam op nummer 9 staan?Tweehonderd en acht posts!!!! Jezus Christus
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor de volgende BB moeten ze maar wat mensen van FOK aantrekken. pc eend voor de compilaties, die sowieso.
En voor de foto's, muerte en FB, AUW! ik krijg een klap voor m'n kop, voor reserve dizzy-lizzy![]()
M-en-A en Avonne voor de verslagen (sorry als ik iemand vergeten ben)KUCH
En laat een weekopdracht hier maar op de SC circuleren, de fokkers maken er iets moois van!!!!!
Ik heb voor mijn gevoel vandaag nauwelijks gepost en ik sta gewoon fucking 2e.. en dat terwijl ik echt wel dagen heb gehad waarin ik veel en veel meer postte....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij hebt hier vast de hele dag rondgehangen en ik kwam er pas om kwart over acht of zo inEn dan sta ik nog in de toptien
![]()
Die sappige details willen we wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
't BB5-forum: de stats - deel 3.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor de laatste keer de vraag, kan iemand die link posten van dat topic
Of wat dacht je van Agent Bauer in 24?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet wel methodes om haar te laten praten, geef me haar 2 uur, en ik weet alles!!!!!
Ik ben jekil en hide![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen nu
welterusten allemaal
De laatste keer... en dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen nu
welterusten allemaal
Welke film was dat ook alweer? The Godfather?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
I I could tell you what really happened there.. but than I would have to kill you, capice?
Doe eens lief, je hebt zeker nooit met bloemen gewerkt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De laatste keer... en dan?![]()
Kijk nou eens effe lekker in de lijst, schat. Moet ik ook je gat voor je afvegen?
zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke film was dat ook alweer? The Godfather?
Trusten ForeverCapsquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker. Mocht er op de streams nog wat gebeuren plaats ik wel een capquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Oh jee Versabommie die zich vergeten voeltquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:
Toc is het voor mij althans een rare BB geweest.
Enorm veel gepost op de SC tot het servivalgame in het leven werd geroepen. Voor ik het wist werd ik meegesleept in die game en volgde ik enkel nog de streamverslagen, waar ik zelf enkel een bijdrage aan leverde als er echt veel gesproken werd ( afscheidsspeeches). Na het spel konden we niet meer zonder. De SC bleek inene bevolkt door allemaal nieuw volk wat nu weer meubilair is. Nog niet eerder zo'n groot verloop in forumgasten gezien.
Enige constante factoren waren Snaptnix, Gert, Flugel, Isa, CW, Cuall, Kribbet, ChantalC, Odie, en nog enkele die ik ongetwijfeld vergeten ben. Hoop ze over twee weken weer snel terug te zien, en zal ze missen!
Ja ik rammelde het zomaar mijn keyboard uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe eens lief, je hebt zeker nooit met bloemen gewerkt?![]()
Om 3:17 zullen de streams 5min aangaan en zien we een dronken Roel die de boel volledig immekaar mept samen met zijn broersquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Slaap lekker. Mocht er op de streams nog wat gebeuren plaats ik wel een cap![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de aanvullende details. Mocht ze nog wel wat loslaten horen we het graagquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
6dequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
En zo heeft Joost ook BB gewonnen denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh jee Versabommie die zich vergeten voeltEr is enorm veel gepost in de SC topics en nog meer (onzin) en de SERvival game waar ik op een gegeven moment mee stopte. Jammer dat heel veel olbies de newbies (groot verloop van forumgasten en nieuw volk) helaas de kans niet geeft om tussen het groffe Fok!ker volk te komen, want ja dat moet je leren om onbeschoft, bot, recht voor zijn raap en aan niemand denkend te zijn, en soms heeel soms kan je er tussen komen door gewoon ja simpelweg gewoon jezelf te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |