Kuch....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog interesse in een servivalgame?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog interesse in een servivalgame?
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga meer tijd in mijn waardevolste zin van het leven geven, mijn vriendin
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
Ik moet nu echt naar bed hoor , slaap lekker allemaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, ik vond het wel wat sneu voor Roel, maar op de 1 of andere manier paste het wel bij hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef RATMEN het volgende:
Alle ex bewoners en Joost trouwens ook, waren zwaar aangedaan door de manier waarop er met Roel omgegaan werd. Zaten allemaal vol ongeloof te kijken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zei toch dat die toko morgen niet meer staatquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:09 schreef RATMEN het volgende:
Broertje Joost was in ieder geval uitermate blij. Ik hoop dat de studio nog staat, want de vrienden van Roel begonnen Bridget en Ruud zelfs uit te schelden aan het einde.
Goedenavond dit is NSE. Joost heeft de finale van BB5 gewonnen. En nu over naar de sport.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:06 schreef Bocaj het volgende:
Morgen in NSE zal wel wat komen over de BB finale
Relatie en streamen gaat idd niet samen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi gesproken![]()
Maar ik ben er wel
* BONG4002 is vrijgezellie enzo
funiest homevideosquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:09 schreef Biene het volgende:
Ow fuck, wat moet ik nu tussen half 8 en 8 uur doen?
Zo echt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:09 schreef RATMEN het volgende:
Broertje Joost was in ieder geval uitermate blij. Ik hoop dat de studio nog staat, want de vrienden van Roel begonnen Bridget en Ruud zelfs uit te schelden aan het einde.
Welke stuntquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef RATMEN het volgende:
Hebben jullie de stunt met de "geldkluis" nog mee gekregen ?
Ik heb niet veel zin in de VIPS, maar misschien kom ik wel ff kijken omdat ik jullie ga missenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hilarisch ja
Natuurlijk is het stil
Maar niet voor lang, straks VIPS en dat duurt 8 weken ofzo?
Misschien een lekkere rel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goedenavond dit is NSE. Joost heeft de finale van BB5 gewonnen. En nu over naar de sport.
Zoiets?![]()
Ehhh..nope, verklaar je nader?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef RATMEN het volgende:
Ja idd, en dan gaan we nomineren en stemmen, lijkt me reuze leuk. Maken we zo twee weken vol tot de streams weer aan kunnenquote:
wat was daar dan mee?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef RATMEN het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef RATMEN het volgende:
Of als puinruimer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien komt Rob wel terug als meesterkok![]()
quote:
Als ik je nu eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb niet veel zin in de VIPS, maar misschien kom ik wel ff kijken omdat ik jullie ga missen![]()
Welterustien Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Ruud eerst "het slot" eraf trok en daarna bridget samen met de beveiligingsman het deksel eraf trok wat in stukken op het podium viel. En daarmee haar "praat met het huis knop" vast kwam te zittenquote:
Kijk jij nou maar uit, ik heb het gemunt op je broekie en je weet het!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:11 schreef teamlead het volgende:
[..]een goeie rel is niets mis mee
maar ik ben bang dat CW en flugel daar anders over denken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat Ruud eerst "het slot" eraf trok en daarna bridget samen met de beveiligingsman het deksel eraf trok wat in stukken op het podium viel. En daarmee haar "praat met het huis knop" vast kwam te zitten.
Hahahahaa ja das duidelijk, moet je haar nagevenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tanja is duidelijk een vrouw van principes, ze mocht joost 2 maanden geleden al niet en nu nog steeds niet ook al heeft hij 262.500 euro gewonnen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat Ruud eerst "het slot" eraf trok en daarna bridget samen met de beveiligingsman het deksel eraf trok wat in stukken op het podium viel. En daarmee haar "praat met het huis knop" vast kwam te zitten.
* BONG4002 geeft eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zeker na een avond als vanavond... Mijn schouder zit helemaal in de frut...![]()
* biedt massage aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zeker na een avond als vanavond... Mijn schouder zit helemaal in de frut...![]()
Dag 122 staat idd klaar, wat een sukkelsquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dizzy, heb je ook gezien dat een of andere imbeciel dag 123 al heeft klaargezet??????![]()
Heeeeeee dat hondje in je usericon is JOUW hondje??quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
Nou lieffies ik hou het voor gezien, het was een enerverende dag, nacht,dagen finale, slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat J.de Mol een chagerijnig gezicht had zeg met zulke medewerkersquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dag 122 staat idd klaar, wat een sukkels![]()
![]()
Hier zeg je indirect mee dat krakers kleine kutwolfjes in schaapskleren zijn toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:09 schreef RATMEN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |