quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019
12 januari beginnen de streams. 14 januari de kick-off uitzending
Daar had ik ook vrede mee gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, ze is een vakvrouw, ze kan zeer goed presenteren![]()
Dat kan ik me voorstellen ja... en dido vooral neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef RATMEN het volgende:
Alle ex bewoners en Joost trouwens ook, waren zwaar aangedaan door de manier waarop er met Roel omgegaan werd. Zaten allemaal vol ongeloof te kijken.
Heb ik gemist. Al gingen er een aantal vrouwelijke bewoners aardig (positief) uit hun dak toen Joost won.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat nog hier komt vertellen, ben blij dat Roel in de studio wel een ok onthaal heeft gekregen.
Heb je gezien hoe Tanja op Joost reageerde, feliciteerde ze hem nu eigenlijk wel?
Ik ook niet, ga meer tijd in mijn waardevolste zin van het leven besteden, mijn vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat ik Hotel BB alleen op tv ga volgen..... Heb echt veel te veel tijd gestoken in de streams... kan echt niet meer....
Misschien komt Rob wel terug als meesterkokquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
streams!!
![]()
![]()
[..]
Hummie of John als Big Boss
Ik had graag nog de reactie van mama-roel in beeld gezien... maarja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja... en dido vooral neem ik aan.
Kuch....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog interesse in een servivalgame?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog interesse in een servivalgame?
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga meer tijd in mijn waardevolste zin van het leven geven, mijn vriendin
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
Ik moet nu echt naar bed hoor , slaap lekker allemaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, ik vond het wel wat sneu voor Roel, maar op de 1 of andere manier paste het wel bij hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef RATMEN het volgende:
Alle ex bewoners en Joost trouwens ook, waren zwaar aangedaan door de manier waarop er met Roel omgegaan werd. Zaten allemaal vol ongeloof te kijken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef odie22 het volgende:
Ik moet nu echt naar bed hoor , slaap lekker allemaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zei toch dat die toko morgen niet meer staatquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:09 schreef RATMEN het volgende:
Broertje Joost was in ieder geval uitermate blij. Ik hoop dat de studio nog staat, want de vrienden van Roel begonnen Bridget en Ruud zelfs uit te schelden aan het einde.
Goedenavond dit is NSE. Joost heeft de finale van BB5 gewonnen. En nu over naar de sport.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:06 schreef Bocaj het volgende:
Morgen in NSE zal wel wat komen over de BB finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |