Ik heb even op mediawatchers gelurkt (kwam toen ook het nieuws van de afgeblazen rechtszaak tegen) maar scan had daar ook weer ruzie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. scan's Lieske adoratie hoorde er gewoon een beetje bij.. net zoals Peter6000 altijd wel een positieve draai aan acties van tanja wist te geven..
kan ik me heel goed voorstellen, het kwam echt over als een naaistreek van BB.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef RATMEN het volgende:
Alle ex bewoners en Joost trouwens ook, waren zwaar aangedaan door de manier waarop er met Roel omgegaan werd. Zaten allemaal vol ongeloof te kijken.
Maar zonder stotteren!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sja, ik moet eerlijk zeggen dat het niet heel veel meer is dan door een regisseur op de juiste plek gezet worden en je autocue voor lezen. Zelfs de gesprekken naar het huis toe zijn al uitgeschreven.
Roel is een wolf in schaapskleren, dat kan ie best wel hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef RATMEN het volgende:
Alle ex bewoners en Joost trouwens ook, waren zwaar aangedaan door de manier waarop er met Roel omgegaan werd. Zaten allemaal vol ongeloof te kijken.
duurt geloof ik 8 weken. Nou ja, dan zijn we al weer bijna aan BB6 toequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, daar haalde ik ook mn info uit, dus is weer een paar maanden streamvoeren dat smaakt!
vind je het gek haar slaafje wint 3 tonquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo hè... dat noem ik nog eens een reply met vertraging
Maar je hebt gelijk... die Brenda is een kreng... al zag ze er vanavond wel wat vrolijker uit.
Dizzy, heb je ook gezien dat een of andere imbeciel dag 123 al heeft klaargezet??????quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
22:38Wat is het stil...
Het Big Brother-Huis ligt er verlaten bij. Alle kamers zijn leeg en niets duidt er nog op dat hier 121 dagen geleden veertien Bewoners binnen kwamen wandelen. Gelukkig hebben we de beelden nog...
Van de Talpa site![]()
Wat lief dat je dat nog hier komt vertellen, ben blij dat Roel in de studio wel een ok onthaal heeft gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
De zaal heeft hem een aardig hard applaus gegeven. Ik heb zelf de indruk gezien de hecktiek in de studio, dat er geen tijd meer was. Ik dacht dat de winnaar om 22:10 bekend gemaakt zou moeten worden, Joost stond tegen 22:30 pas in de studio.
Mijn versie zou geweest zijn om Joost de dagboekkamer in te sturen, dan Roel te vertellen dat die het niet geworden is en hem de studio in te halen en dan het geintje met Joost uit te halen.
Hilarisch jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
22:38Wat is het stil...
Het Big Brother-Huis ligt er verlaten bij. Alle kamers zijn leeg en niets duidt er nog op dat hier 121 dagen geleden veertien Bewoners binnen kwamen wandelen. Gelukkig hebben we de beelden nog...
Van de Talpa site![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef RATMEN het volgende:
Het einde was iig in de studio 1 grote chaos. Niemand wist ook meer wat te doen. En Ruud is op een gegeven moment weg gestuurd om Roel "maar te gaan halen".
Nope, iedereen moest snel naar achteren "voor de afterparty".quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen, het kwam echt over als een naaistreek van BB.
werden er nog vragen gesteld aan joost/roel ?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019
12 januari beginnen de streams. 14 januari de kick-off uitzending
Daar had ik ook vrede mee gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook, ze is een vakvrouw, ze kan zeer goed presenteren![]()
Dat kan ik me voorstellen ja... en dido vooral neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef RATMEN het volgende:
Heb ik gemist. Al gingen er een aantal vrouwelijke bewoners aardig (positief) uit hun dak toen Joost won.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat nog hier komt vertellen, ben blij dat Roel in de studio wel een ok onthaal heeft gekregen.
Heb je gezien hoe Tanja op Joost reageerde, feliciteerde ze hem nu eigenlijk wel?
Ik ook niet, ga meer tijd in mijn waardevolste zin van het leven besteden, mijn vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat ik Hotel BB alleen op tv ga volgen..... Heb echt veel te veel tijd gestoken in de streams... kan echt niet meer....
Misschien komt Rob wel terug als meesterkokquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
streams!!
![]()
![]()
[..]
Hummie of John als Big Boss
Ik had graag nog de reactie van mama-roel in beeld gezien... maarja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja... en dido vooral neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |