Jammer dat missen we nu welquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee helaas, ik zou je graag van dienst zijn, maar wat er niet is kan ik ook niet cappen.
Wat moeten ze dan doen??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
Jongens, kom op laat die tutholavan een Hummie zweten. Stuur minstens een mail naar Talpa en laat weten dat je dit een afknapper vond. Dat Joost wint prima, maar op zo'n manier met de 2de (Roel) omgaan is gewoon te triest voor woorden.
Tanja is duidelijk een vrouw van principes, ze mocht joost 2 maanden geleden al niet en nu nog steeds niet ook al heeft hij 262.500 euro gewonnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
Uhm, Tanja bleef ook als enige zitten op haar kruk terwijl de rest de ouders van Joost ging feliciteren. De hartelijkheid spatte zowat van haar gezicht![]()
Die gunt een ander gewoon niksquote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
Uhm, Tanja bleef ook als enige zitten op haar kruk terwijl de rest de ouders van Joost ging feliciteren. De hartelijkheid spatte zowat van haar gezicht![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... Lieske stond onder de douche
Tja, maar is ook zwanger hè, dan ben je nu eenmaal een wat ander mens en zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
Zalm komt ook nog, met zijn belastingambtenaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Joost aan Roel een deel van het prijzengeld zal geven? Die 2 zijn de laatste weken wel dicht naar elkaar gegroeid...
En zeker als Joost hoort wat voor kut-einde Roel gehad heeft denk ik wel dat hij dat doet.
Ik mis de topic "Jank hier dat je streams het niet doen"quote:
Tuurlijk weer een forum, en Dizzy houd er ook wel vanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
In maart, er gaat toch niet een forum opgezet worden voor dat he?
Ben ik weer mijn priveleven kwijt![]()
Als je een beetje volwassen bent (wat zij langzamerhand wel is) feliciteer je iemand dan nog.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tanja is duidelijk een vrouw van principes, ze mocht joost 2 maanden geleden al niet en nu nog steeds niet ook al heeft hij 262.500 euro gewonnen.
Jammerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee helaas, ik zou je graag van dienst zijn, maar wat er niet is kan ik ook niet cappen.
Lieverd BB is voorbij, de live uitzending is afgelopen. Zelfs Hummie kan niets meer aan het einde veranderen nu.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
Jongens, kom op laat die tutholavan een Hummie zweten. Stuur minstens een mail naar Talpa en laat weten dat je dit een afknapper vond. Dat Joost wint prima, maar op zo'n manier met de 2de (Roel) omgaan is gewoon te triest voor woorden.
Dat is geen principe.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tanja is duidelijk een vrouw van principes, ze mocht joost 2 maanden geleden al niet en nu nog steeds niet ook al heeft hij 262.500 euro gewonnen.
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Toen Joost alle bewoners wilde groeten en omhelsen, zag ik nog 2 sec dat hij richting Tanja uitreikte en zij (zoals gewoonlijk) lekker nors bleef staan met d'r armen over elkaar...daarna ging het beeld op wat anders
![]()
Hoezo dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
In maart, er gaat toch niet een forum opgezet worden voor dat he?
Ben ik weer mijn priveleven kwijt![]()
Wat hoor ik Peking Expres En Fok! Waar kan ik me inschrijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk weer een forum, en Dizzy houd er ook wel van![]()
![]()
Wie is dizzy?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk weer een forum, en Dizzy houd er ook wel van![]()
![]()
Ja maar joost heeft toch gewonnen en niet zijn ouders?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een beetje volwassen bent (wat zij langzamerhand wel is) feliciteer je iemand dan nog.
Blijf niet als een norse puberale koe staan.![]()
Maar goed, je bent moeilijk of je bent het niet.
Geen wonder dat ze bij al d'r banen eruit gegooid is met zo'n houding![]()
Heb je een linkje nodig?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik mis de topic "Jank hier dat je streams het niet doen"![]()
Want mijn streams doen het niet.....
[afbeelding]
ach wat principes. Als je gewoon een fatsoenlijk mens bent dan kun je NOG even een glimlach geven en iemand een hand geven en feliciteren. Dan hoef je nog niet meteen je principes opzij te gooien en jezelf om de nek te slingeren van de winnaar. Gewoon een beetje respect en je niet teveel laten kennenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
Oh mensen ik zit echt nog na te genieten van die kop van Roel![]()
![]()
Nu wel inspiratie voor fakes misschien. Dit was toch pricelessquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik vond Roel mateloos irritant, maar het had ook nét iets aardiger gekund.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
En dan dat zeuren van d'r dat Josh dit keer geen geld kreeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een beetje volwassen bent (wat zij langzamerhand wel is) feliciteer je iemand dan nog.
Idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef robster16 het volgende:
[..]
ach wat principes. Als je gewoon een fatsoenlijk mens bent dan kun je NOG even een glimlach geven en iemand een hand geven en feliciteren. Dan hoef je nog niet meteen je principes opzij te gooien en jezelf om de nek te slingeren van de winnaar. Gewoon een beetje respect en je niet teveel laten kennen
Heb jij nou meegekregen wanneer hij EXACT begreep dat Joost had gewonnen? Toen hij de beelden zag, of zei Ruud iets tegen hem? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja ik vond ook dat ze inmiddels toch wel wat volwassener was gaan denken, maar Tanja is blijven hangen in haar haat voor Joost en wilde in huis geen frietje met hem eten en nu wil ze hem niet feliciteren, beetje sneu, maar het zegt wel dat Tanja behalve haar uiterlijk nog niet echt is verandertquote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ongelofelijk dat Joost gewonnen heeft, terwijl zij een kind op aarde heeft gezet en het veel harder nodig heeft hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En dan dat zeuren van d'r dat Josh dit keer geen geld kreeg.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja leukquote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat hoor ik Peking Expres En Fok! Waar kan ik me inschrijven![]()
![]()
![]()
Ja ik zat net al weer met mijn oordoppies inquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik mis de topic "Jank hier dat je streams het niet doen"![]()
Want mijn streams doen het niet.....
[afbeelding]
Zelfs als hij halve dagen onder de douche zou staan en elk uur zijn ondergoed zou verschonen, dan nog heb ik een natuurlijke afkeer van Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat is geen principe.
Joost stinkt, hij verschoont zijn ondergoed niet.
Het is een natuurlijke afkeer die wij hebben van jongens die zich niet verschonen
Maar wel een schril contrast met de 262.000 euro!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
Toen Ruud zei, heb je er nog wat aan over gehouden, verwachtte hij (en ik) t antwoord, ja Dido. Maar nee wat zegt roel: 10.000 euro. Ik vond het een prachtig einde
Ruud zei het.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij nou meegekregen wanneer hij EXACT begreep dat Joost had gewonnen? Toen hij de beelden zag, of zei Ruud iets tegen hem? Ik heb iets gemist geloof ik![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat net al weer met mijn oordoppies inzo'n gewoonte geworden
![]()
![]()
Ja, ik verwachtte dat antwoord ook. Maar hij dacht alleen maar aan de gemiste prijzenpot.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
Toen Ruud zei, heb je er nog wat aan over gehouden, verwachtte hij (en ik) t antwoord, ja Dido. Maar nee wat zegt roel: 10.000 euro. Ik vond het een prachtig einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |