Haaiquote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Hai! trouwens![]()
>> kan nu nog hé
![]()
quote:
Geregistreerd op: woensdag 23 november 2005 @ 12:27quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad
Ja dit hele clubje eigenlijk maar hoe doen we dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
HaaiJa, nu nog wel... maar we zullen wel andere plekken moeten vinden om elkaar te kunnen blijven ontmoeten
Lieske: Ja ik denk dat ik het geld het meeste nodig heb, want ik moet nog m'n studie betalen, jullie nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske komt in de pleebooi
die krijgt nog genoeg centjes.
Lief vragen om een appart subforum voor de oud bb-bezoekers...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dit hele clubje eigenlijk maar hoe doen we dat?
ja en sindsdien zo'n 57 posts per dag en als je vaker op dit forum was geweest had je de reden geweten waarom ik daarvoor niet gepost had, want dat heb ik zo'n 20 keer uitgelegd.......quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor knul
![]()
en daarna de opmerking dat Ingrid het ook goed kon gebruiken en meer mensen om haar heen! Wel alles in perspectief zetten!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
`
Lieske: Ja ik denk dat ik het geld het meeste nodig heb, want ik moet nog m'n studie betalen, jullie niet
![]()
![]()
![]()
De hele wereld is groot en ik benen dat is niet eerlijk
![]()
Ik denk dat Ing een deel aan Lies zal gevenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef robster16 het volgende:
Kvind t wel jammer dat Lieske helemaal niks heeft. Ik blijf er nog steeds bij dat het een ontzettend spontane meid is. Zeker als je ook nog eens zo onderuit gaat in de laatste fase en dan zo in stijl alles over je heen laten komen, petje af!
Ik ga me verhangenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben so verdrietigggggggggggg![]()
![]()
Maar mijn nummer 2 heeft gewonnen (ik denk alfabetisch)quote:
Ze was inderdaad stijlvol aan het miepen toen ze haar moeder zagquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef robster16 het volgende:
Kvind t wel jammer dat Lieske helemaal niks heeft. Ik blijf er nog steeds bij dat het een ontzettend spontane meid is. Zeker als je ook nog eens zo onderuit gaat in de laatste fase en dan zo in stijl alles over je heen laten komen, petje af!
zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat Ing een deel aan Lies zal geven
Bij BB1 is daar ONZ uit ontstaan...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief vragen om een appart subforum voor de oud bb-bezoekers...
Zet maar een poll op voor de naam
Schattig hè? Lkw was iets van 25 jaar eerder hier.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor knul
![]()
Bij vorige BB's deden ze dat toch wel altijd? dat iemand een reis ofzo kreeg??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef BB-King het volgende:
Lullig voor Roel... geef hem op z'n minst dan nog die wereldreis cadeau.
Was ie ook blij mee geweest + dat ie nog 10.000 euro's met die opdracht had verdiend.
Ja omdat ze de finale kans niet wilde laten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
en daarna de opmerking dat Ingrid het ook goed kon gebruiken en meer mensen om haar heen! Wel alles in perspectief zetten!
zeg zeikerd, ik had het meer over dat ze opgewekt was en niet stond ze zompen over het grote verlies met een pruillip, en het de anderen, zoals Roel, Joost en Ing gemeend gunde...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was inderdaad stijlvol aan het miepen toen ze haar moeder zagZo stijlvol dat ze niet te verstaan was
Heb je zijn gezicht gezien!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef bunnyma het volgende:
Ik loop de polonaise door het huis.
Ik vind Joost echt wel een verdiende winnaar en de ex-bewoners, op Tanja na dan, ook.
Dat slot zullen ze wel lang over gedubd hebben.
Het was niet heel netjes maar iig zeer verrassend en dat was waarschijnlijk de bedoeling.
Zoals ze die verhuizers al het huis in stuurden en Roel daar door heen moest.....geweldig.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Mij computer is lekker snel zo zonder die streams![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske: Ja ik denk dat ik het geld het meeste nodig heb, want ik moet nog m'n studie betalen, jullie niet
![]()
![]()
![]()
De hele wereld is groot en ik benen dat is niet eerlijk
![]()
En nog wat eiland dingen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
Bij BB1 is daar ONZ uit ontstaan...
Jij bent hier langer dan ik lieverd, kan jij dat niet doen dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief vragen om een appart subforum voor de oud bb-bezoekers...
Zet maar een poll op voor de naam
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef robster16 het volgende:
[..]
zeg zeikerd, ik had het meer over dat ze opgewekt was en niet stond ze zompen over het grote verlies met een pruillip, en het de anderen, zoals Roel, Joost en Ing gemeend gunde...
waarom dan die opmerking die je net maakte, als ze de finale kans niet wilde laten lopen?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja omdat ze de finale kans niet wilde laten gaan.
misschien was Roel wel de acteur....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef robster16 het volgende:
Ik dacht eigenlijk eerst dat nu de aap uit de mouw zou komen, dat Joost een acteur zou blijken te zijn, alles om hem heen nep en dan ineens, surprise, Roel is wel de winnaar. Er klopte iets niet... maar t was schijnbaar toch echt gewoon slecht bedacht en geproduceerd. Ik was helemaaaaaaaaal geen fan van Roel, maar dit is werkelijk te dom voor woorden. Hebben we niet eens gezien hoe die Dido in de armen sluit etc etc etc. Op alle fronten een afknapper...
Aan de ene kant een lage streek van BB, maar aan de andere kant hoe snel krijg je iemand terug op zijn voeten (of aan de drugsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga me verhangen![]()
![]()
Oh nee, dat zou ik doen als Lieske zou winnen.
Maar hoe ze met Roel zijn omgegaan, daar houd ik dus een immense kater van over en ik ben helemaal geen Roel-fan.
Ja, grandioos.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef tanna het volgende:
Ik was laat ingelogd, dus ik snapte er ff helemaal niks van.......arme Roel![]()
Goedenavond trouwens![]()
Gelukkig kan ik snel relativerenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ach, sluit keurig aan bij de manier waarop wij allemaal de afgelopen weken met de bewoners zijn omgegaan, toch?
Volgens mij ook... kregen ze allemaal nog wel een kleinigheid erbij.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij vorige BB's deden ze dat toch wel altijd? dat iemand een reis ofzo kreeg??
Ik denk er niet aan. Daarbij ben ik hier erg vaak geweest, dus hou je rare verwijten voor je. Neem je verlies en gedraag je niet als een Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach krijg jij toch ongezien de tyfus en ga onder de grond liggen. Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad voor je mening maar rot nu toch aub snel op
Waarvan 40 posts per dag anti Lieske waren en schelden ben je ook goed in.Neem je verlies als een man zeiksnor.Ik gun het Roel niet dat hij zo afgaat maar jou des te meer,boontje komt om zijn loontje.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en sindsdien zo'n 57 posts per dag en als je vaker op dit forum was geweest had je de reden geweten waarom ik daarvoor niet gepost had, want dat heb ik zo'n 20 keer uitgelegd.......
Dakhaas
Ik verstond haar prima !quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was inderdaad stijlvol aan het miepen toen ze haar moeder zagZo stijlvol dat ze niet te verstaan was
oww nou dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij BB1 is daar ONZ uit ontstaan...
Eens. Dat was echt nergens voor nodig. Als ze nou echt keihard waren geweest al die tijd, ok. Maar BB was een softie, de hele tijd, en nu gaan ze ineens kutten tegen Roel. Bah.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hoe ze met Roel zijn omgegaan, daar houd ik dus een immense kater van over en ik ben helemaal geen Roel-fan.
Vertel eens voor de 21ste keer???quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en sindsdien zo'n 57 posts per dag en als je vaker op dit forum was geweest had je de reden geweten waarom ik daarvoor niet gepost had, want dat heb ik zo'n 20 keer uitgelegd.......
Dakhaas
Hmm als ik hetzelfde afsluit als BB dan is dat geen goed voortekenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Heb het idd niet droog gehouden, wat een gaaf filmpje zeg!!!
Het stomme is dat ik het einde van BB ook zie als een nieuwe periode hier, stom he?
Maar het gaat redelijk en een boel angst omdat het niet gaat zoals ik dacht dat het zou moeten gaan.
Hoe gaat het met jou?
Misschienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Joost aan Roel een deel van het prijzengeld zal geven? Die 2 zijn de laatste weken wel dicht naar elkaar gegroeid...
En zeker als Joost hoort wat voor kut-einde Roel gehad heeft denk ik wel dat hij dat doet.
Hij zal zijn eerste jointje al wel hebben.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Aan de ene kant een lage streek van BB, maar aan de andere kant hoe snel krijg je iemand terug op zijn voeten (of aan de drugs)
![]()
Zag 't ook! Vond 't jammer dat we niet zagen hoe dat verder ging.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Toen Joost alle bewoners wilde groeten en omhelsen, zag ik nog 2 sec dat hij richting Tanja uitreikte en zij (zoals gewoonlijk) lekker nors bleef staan met d'r armen over elkaar...daarna ging het beeld op wat anders
![]()
Ik zou persoonlijk meer wakker liggen van zoveel geld mislopenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MisschienMaar het gaat niet zozeer om het geld, maar om dat kut-einde dus.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
- foute knop -
Ja, je was de enigequote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die vond dat het er allemaal nogal nep uitzag...
Volgens mij werd hij door de oud-bewoners gemaand naar zijn familie te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Toen Joost alle bewoners wilde groeten en omhelsen, zag ik nog 2 sec dat hij richting Tanja uitreikte en zij (zoals gewoonlijk) lekker nors bleef staan met d'r armen over elkaar...daarna ging het beeld op wat anders
![]()
Nee hoor, volgens zijn eigen woorden: "Hij blowt zijn kop er af"quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Roel slecht slaapt vannacht
Het is echt zó op hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk meer wakker liggen van zoveel geld mislopen![]()
Damn wat je daar niet allemaal mee kan doen![]()
Ha, ja! Viel me ook op! Regie was erop voorbereid denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
![]()
De show op zich vond ik goed aangekleed en proffessioneel overkomen. Ik heb wel slechtere live shows gezien. Alleen het kut einde met Roel verpeste alles.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die vond dat het er allemaal nogal nep uitzag...
Whehehe...!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
- foute knop -
Nee hoor, het was helemaal voorgekookt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat eengedoe, als die muts van een bridget niet het woordje Roel had gehoord, had ze gewoon afgesloten
![]()
sorry voor mijn late reaktie
Inderdaad. Hele dagen loop ik hier te F5-en, en ik weet van niks.quote:
Maar Tanja liet de Telegraaf al weten dat zij het Joost niet gunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij door de oud-bewoners gemaand naar zijn familie te gaan.
Dus je kunt het niet in de schoenen van Tanja alleen schuiven
Zag dat ook wat een b*tch!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zag 't ook! Vond 't jammer dat we niet zagen hoe dat verder ging.
Ja... Lieske stond onder de douchequote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Coos het volgende:
Wanneer begint Peking Expres??
Muerte, heb jij niet nog ergens een gehacked linkje met talpa, waar je ons beelden kan laten zien uit de studio?quote:
Brenda is een ijsbergquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef ART het volgende:
Brenda was ook 'allerhartelijkst' na 120 dagen...
Ze noemden Dido een icequeen, maar Brenda is veel erger.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... Lieske stond onder de douche
Ach nee, was natuurlijk allemaal zo ingestudeerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat eengedoe, als die muts van een bridget niet het woordje Roel had gehoord, had ze gewoon afgesloten
![]()
sorry voor mijn late reaktie
Ja die was goed.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef Yez het volgende:
*met glas wijn binnen komt zwalken*![]()
Josti!![]()
Wat een uitzending.... al had het van mij nog wel een tikkie gekker gemogen!![]()
Ik zeg : proost!![]()
Waarschijnlijk vond ik dat omdat ik een heel ander einde verwacht hadquote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De show op zich vond ik goed aangekleed en proffessioneel overkomen. Ik heb wel slechtere live shows gezien. Alleen het kut einde met Roel verpeste alles.
Uhm, Tanja bleef ook als enige zitten op haar kruk terwijl de rest de ouders van Joost ging feliciteren. De hartelijkheid spatte zowat van haar gezichtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij door de oud-bewoners gemaand naar zijn familie te gaan.
Dus je kunt het niet in de schoenen van Tanja alleen schuiven
In maart, er gaat toch niet een forum opgezet worden voor dat he?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Coos het volgende:
Wanneer begint Peking Expres??
Nee helaas, ik zou je graag van dienst zijn, maar wat er niet is kan ik ook niet cappen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Muerte, heb jij niet nog ergens een gehacked linkje met talpa, waar je ons beelden kan laten zien uit de studio?
Ik bedoel, als je zulke briljante caps kunt maken, moet dat ook een eitje voor je zijn![]()
Maar bij de live-show met Patty Brard, die zo stoned als een garnaal, over de te winnen auto lag, hebben we meer gelachen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De show op zich vond ik goed aangekleed en proffessioneel overkomen. Ik heb wel slechtere live shows gezien. Alleen het kut einde met Roel verpeste alles.
Toen ze op een ander moment allemaal naar het hoofdpodium gingen (of iig los van die stoelen waar ze aan de "bar" zaten) ging ze ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar Tanja liet de Telegraaf al weten dat zij het Joost niet gunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |