Haaiquote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Hai! trouwens![]()
>> kan nu nog hé
![]()
quote:
Geregistreerd op: woensdag 23 november 2005 @ 12:27quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad
Ja dit hele clubje eigenlijk maar hoe doen we dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
HaaiJa, nu nog wel... maar we zullen wel andere plekken moeten vinden om elkaar te kunnen blijven ontmoeten
Lieske: Ja ik denk dat ik het geld het meeste nodig heb, want ik moet nog m'n studie betalen, jullie nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske komt in de pleebooi
die krijgt nog genoeg centjes.
Lief vragen om een appart subforum voor de oud bb-bezoekers...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dit hele clubje eigenlijk maar hoe doen we dat?
ja en sindsdien zo'n 57 posts per dag en als je vaker op dit forum was geweest had je de reden geweten waarom ik daarvoor niet gepost had, want dat heb ik zo'n 20 keer uitgelegd.......quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor knul
![]()
en daarna de opmerking dat Ingrid het ook goed kon gebruiken en meer mensen om haar heen! Wel alles in perspectief zetten!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
`
Lieske: Ja ik denk dat ik het geld het meeste nodig heb, want ik moet nog m'n studie betalen, jullie niet
![]()
![]()
![]()
De hele wereld is groot en ik benen dat is niet eerlijk
![]()
Ik denk dat Ing een deel aan Lies zal gevenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef robster16 het volgende:
Kvind t wel jammer dat Lieske helemaal niks heeft. Ik blijf er nog steeds bij dat het een ontzettend spontane meid is. Zeker als je ook nog eens zo onderuit gaat in de laatste fase en dan zo in stijl alles over je heen laten komen, petje af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |