Ik ga me verhangenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben so verdrietigggggggggggg![]()
![]()
Maar mijn nummer 2 heeft gewonnen (ik denk alfabetisch)quote:
Ze was inderdaad stijlvol aan het miepen toen ze haar moeder zagquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef robster16 het volgende:
Kvind t wel jammer dat Lieske helemaal niks heeft. Ik blijf er nog steeds bij dat het een ontzettend spontane meid is. Zeker als je ook nog eens zo onderuit gaat in de laatste fase en dan zo in stijl alles over je heen laten komen, petje af!
zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat Ing een deel aan Lies zal geven
Bij BB1 is daar ONZ uit ontstaan...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief vragen om een appart subforum voor de oud bb-bezoekers...
Zet maar een poll op voor de naam
Schattig hè? Lkw was iets van 25 jaar eerder hier.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor knul
![]()
Bij vorige BB's deden ze dat toch wel altijd? dat iemand een reis ofzo kreeg??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef BB-King het volgende:
Lullig voor Roel... geef hem op z'n minst dan nog die wereldreis cadeau.
Was ie ook blij mee geweest + dat ie nog 10.000 euro's met die opdracht had verdiend.
Ja omdat ze de finale kans niet wilde laten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
en daarna de opmerking dat Ingrid het ook goed kon gebruiken en meer mensen om haar heen! Wel alles in perspectief zetten!
zeg zeikerd, ik had het meer over dat ze opgewekt was en niet stond ze zompen over het grote verlies met een pruillip, en het de anderen, zoals Roel, Joost en Ing gemeend gunde...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was inderdaad stijlvol aan het miepen toen ze haar moeder zagZo stijlvol dat ze niet te verstaan was
Heb je zijn gezicht gezien!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef bunnyma het volgende:
Ik loop de polonaise door het huis.
Ik vind Joost echt wel een verdiende winnaar en de ex-bewoners, op Tanja na dan, ook.
Dat slot zullen ze wel lang over gedubd hebben.
Het was niet heel netjes maar iig zeer verrassend en dat was waarschijnlijk de bedoeling.
Zoals ze die verhuizers al het huis in stuurden en Roel daar door heen moest.....geweldig.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Mij computer is lekker snel zo zonder die streams![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske: Ja ik denk dat ik het geld het meeste nodig heb, want ik moet nog m'n studie betalen, jullie niet
![]()
![]()
![]()
De hele wereld is groot en ik benen dat is niet eerlijk
![]()
En nog wat eiland dingen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
Bij BB1 is daar ONZ uit ontstaan...
Jij bent hier langer dan ik lieverd, kan jij dat niet doen dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief vragen om een appart subforum voor de oud bb-bezoekers...
Zet maar een poll op voor de naam
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef robster16 het volgende:
[..]
zeg zeikerd, ik had het meer over dat ze opgewekt was en niet stond ze zompen over het grote verlies met een pruillip, en het de anderen, zoals Roel, Joost en Ing gemeend gunde...
waarom dan die opmerking die je net maakte, als ze de finale kans niet wilde laten lopen?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja omdat ze de finale kans niet wilde laten gaan.
misschien was Roel wel de acteur....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef robster16 het volgende:
Ik dacht eigenlijk eerst dat nu de aap uit de mouw zou komen, dat Joost een acteur zou blijken te zijn, alles om hem heen nep en dan ineens, surprise, Roel is wel de winnaar. Er klopte iets niet... maar t was schijnbaar toch echt gewoon slecht bedacht en geproduceerd. Ik was helemaaaaaaaaal geen fan van Roel, maar dit is werkelijk te dom voor woorden. Hebben we niet eens gezien hoe die Dido in de armen sluit etc etc etc. Op alle fronten een afknapper...
Aan de ene kant een lage streek van BB, maar aan de andere kant hoe snel krijg je iemand terug op zijn voeten (of aan de drugsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga me verhangen![]()
![]()
Oh nee, dat zou ik doen als Lieske zou winnen.
Maar hoe ze met Roel zijn omgegaan, daar houd ik dus een immense kater van over en ik ben helemaal geen Roel-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |