Hij zal zijn eerste jointje al wel hebben.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Aan de ene kant een lage streek van BB, maar aan de andere kant hoe snel krijg je iemand terug op zijn voeten (of aan de drugs)
![]()
Zag 't ook! Vond 't jammer dat we niet zagen hoe dat verder ging.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Toen Joost alle bewoners wilde groeten en omhelsen, zag ik nog 2 sec dat hij richting Tanja uitreikte en zij (zoals gewoonlijk) lekker nors bleef staan met d'r armen over elkaar...daarna ging het beeld op wat anders
![]()
Ik zou persoonlijk meer wakker liggen van zoveel geld mislopenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MisschienMaar het gaat niet zozeer om het geld, maar om dat kut-einde dus.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
- foute knop -
Ja, je was de enigequote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die vond dat het er allemaal nogal nep uitzag...
Volgens mij werd hij door de oud-bewoners gemaand naar zijn familie te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Toen Joost alle bewoners wilde groeten en omhelsen, zag ik nog 2 sec dat hij richting Tanja uitreikte en zij (zoals gewoonlijk) lekker nors bleef staan met d'r armen over elkaar...daarna ging het beeld op wat anders
![]()
Nee hoor, volgens zijn eigen woorden: "Hij blowt zijn kop er af"quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Roel slecht slaapt vannacht
Het is echt zó op hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk meer wakker liggen van zoveel geld mislopen![]()
Damn wat je daar niet allemaal mee kan doen![]()
Ha, ja! Viel me ook op! Regie was erop voorbereid denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
![]()
De show op zich vond ik goed aangekleed en proffessioneel overkomen. Ik heb wel slechtere live shows gezien. Alleen het kut einde met Roel verpeste alles.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die vond dat het er allemaal nogal nep uitzag...
Whehehe...!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
- foute knop -
Nee hoor, het was helemaal voorgekookt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat eengedoe, als die muts van een bridget niet het woordje Roel had gehoord, had ze gewoon afgesloten
![]()
sorry voor mijn late reaktie
Inderdaad. Hele dagen loop ik hier te F5-en, en ik weet van niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |