Wat hoor ik Peking Expres En Fok! Waar kan ik me inschrijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk weer een forum, en Dizzy houd er ook wel van![]()
![]()
Wie is dizzy?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk weer een forum, en Dizzy houd er ook wel van![]()
![]()
Ja maar joost heeft toch gewonnen en niet zijn ouders?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een beetje volwassen bent (wat zij langzamerhand wel is) feliciteer je iemand dan nog.
Blijf niet als een norse puberale koe staan.![]()
Maar goed, je bent moeilijk of je bent het niet.
Geen wonder dat ze bij al d'r banen eruit gegooid is met zo'n houding![]()
Heb je een linkje nodig?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik mis de topic "Jank hier dat je streams het niet doen"![]()
Want mijn streams doen het niet.....
[afbeelding]
ach wat principes. Als je gewoon een fatsoenlijk mens bent dan kun je NOG even een glimlach geven en iemand een hand geven en feliciteren. Dan hoef je nog niet meteen je principes opzij te gooien en jezelf om de nek te slingeren van de winnaar. Gewoon een beetje respect en je niet teveel laten kennenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tanja is duidelijk een vrouw van principes, ze mocht joost 2 maanden geleden al niet en nu nog steeds niet ook al heeft hij 262.500 euro gewonnen.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
Oh mensen ik zit echt nog na te genieten van die kop van Roel![]()
![]()
Nu wel inspiratie voor fakes misschien. Dit was toch pricelessquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik vond Roel mateloos irritant, maar het had ook nét iets aardiger gekund.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
En dan dat zeuren van d'r dat Josh dit keer geen geld kreeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een beetje volwassen bent (wat zij langzamerhand wel is) feliciteer je iemand dan nog.
Idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef robster16 het volgende:
[..]
ach wat principes. Als je gewoon een fatsoenlijk mens bent dan kun je NOG even een glimlach geven en iemand een hand geven en feliciteren. Dan hoef je nog niet meteen je principes opzij te gooien en jezelf om de nek te slingeren van de winnaar. Gewoon een beetje respect en je niet teveel laten kennen
Heb jij nou meegekregen wanneer hij EXACT begreep dat Joost had gewonnen? Toen hij de beelden zag, of zei Ruud iets tegen hem? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja ik vond ook dat ze inmiddels toch wel wat volwassener was gaan denken, maar Tanja is blijven hangen in haar haat voor Joost en wilde in huis geen frietje met hem eten en nu wil ze hem niet feliciteren, beetje sneu, maar het zegt wel dat Tanja behalve haar uiterlijk nog niet echt is verandertquote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ongelofelijk dat Joost gewonnen heeft, terwijl zij een kind op aarde heeft gezet en het veel harder nodig heeft hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En dan dat zeuren van d'r dat Josh dit keer geen geld kreeg.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja leukquote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat hoor ik Peking Expres En Fok! Waar kan ik me inschrijven![]()
![]()
![]()
Ja ik zat net al weer met mijn oordoppies inquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik mis de topic "Jank hier dat je streams het niet doen"![]()
Want mijn streams doen het niet.....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |