Trustequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
Nou lieffies ik hou het voor gezien, het was een enerverende dag, nacht,dag en finale, slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik je nu een![]()
geef ben je er dan wel?
ik denk dat je het verkeerd begrijpt als lid van de anti roel-fanclubquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hier zeg je indirect mee dat krakers kleine kutwolfjes in schaapskleren zijn toch?
Of begrijp ik het verkeerd...
Slaap lekker Cuallquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
Nou lieffies ik hou het voor gezien, het was een enerverende dag, nacht,dag en finale, slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef odie22 het volgende:
Berichtje van onze vriend scanman om MW
Mijn nachtmerrie is uitgekomen.. Het gaatt ussen de twee mannen.
Waarom ik nog kijk, ik heb geen idee. Waarschijnlijk om te zien hoe blij Lieske is als ze familie en vrienden weer ziet.
En Roel was me net iets te hebberig door niet exit te willen, dus ik ben vanaf nu voor Joost als winnaar. Lieske wint toch niet meer.
Op dat moment liep bij ons de aftiteling in beeld... ik dacht fok... ze zullen er nu toch al niet uitgaan en die arme jongen daar laten zitten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef RATMEN het volgende:
Het einde was iig in de studio 1 grote chaos. Niemand wist ook meer wat te doen. En Ruud is op een gegeven moment weg gestuurd om Roel "maar te gaan halen".
Met dank aan Lennaert Nijghquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:13 schreef kissa het volgende:
Teamlead: schitterend!
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer de dag komt, zie ik pas mijn prooi,
daar naast me slaapt een onbekend gezicht.
En blijkt ze 's morgens vroeg niet meer zo mooi
als gisteravond met dat roze licht, dan doe ik maar weer snel mijn ogen dicht
Ik hoop dat ik het vliegtuig ook nog haal op Malaga, is toch nog een stukje rijden van Puerto Banus naar Mallagaquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook, maar moet nog eten, en er wordt hier al getwijfeld of ik morgen wel op tijd wakker ben voor mijn vliegtuig
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja was heel vaag, ik vroeg me dat ook afquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op dat moment liep bij ons de aftiteling in beeld... ik dacht fok... ze zullen er nu toch al niet uitgaan en die arme jongen daar laten zitten?
met name jij: slaap lekker, droom er nog maar lekker vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuall
misschien dat ik dan nu eindelijk eens boven jou kan eindigen in het statsforum
Ow, tis Lieske bij haar vriendinnetjes trouwensquote:
Mooi dat woord "FINALE" erinquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
Ook flugel gaat haar luikjes sluiten.
Tot morgen allemaal
ja nu was het niet veel beter met als eindshot een aankondiging voor Hotel BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op dat moment liep bij ons de aftiteling in beeld... ik dacht fok... ze zullen er nu toch al niet uitgaan en die arme jongen daar laten zitten?
ik snap ook niet hoe ik op 2 kan staan.. ik ben niet eens de hele nacht doorgegaan....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik nou in Godsnaam op nummer 9 staan?Tweehonderd en acht posts!!!! Jezus Christus
Het enige "gelukte" aan de fotoquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen allemaal
Trustenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
![]()
Ben ik weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En morgen weer gezond op (zou Sonja Barend zeggen)
Jullie hebben toch wel gezien dat Ruud hem eruit haalde, tussen de bouwvakkerts inquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja nu was het niet veel beter met als eindshot een aankondiging voor Hotel BB![]()
Slaap lekker Flugel en iedereen die ondertussen naar bed is gegaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen allemaal
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:18 schreef kissa het volgende:
'k ga ook plat, tot snel allemaal! Ik vond het erg gezellig en tof![]()
![]()
![]()
Ja dat wel... net.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel gezien dat Ruud hem eruit haalde, tussen de bouwvakkerts in.
Ik ben geen anti-roeler, ik heb me gewoon verbaasd over z'n gedrag als ie aangeschoten/dronken isquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd begrijpt als lid van de anti roel-fanclub![]()
Tot zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:19 schreef Manu82 het volgende:
ik ben moe, chagerijnig en ik ga in bad, ben over een half uur wel weer terug!
Ik weet 't niet. Dan posten we toch veel meer dan we denken of dan überhaupt de bedoeling wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ik op 2 kan staan.. ik ben niet eens de hele nacht doorgegaan....
ja dat hebben we nog gezien. Even erna kregen we als eindshot dat billboard met die aankondiging. Ruud en Roel lieppen toen richting studioquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel gezien dat Ruud hem eruit haalde, tussen de bouwvakkerts in.
![]()
kuch....quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:
Toc is het voor mij althans een rare BB geweest.
Enorm veel gepost op de SC tot het servivalgame in het leven werd geroepen. Voor ik het wist werd ik meegesleept in die game en volgde ik enkel nog de streamverslagen, waar ik zelf enkel een bijdrage aan leverde als er echt veel gesproken werd ( afscheidsspeeches). Na het spel konden we niet meer zonder. De SC bleek inene bevolkt door allemaal nieuw volk wat nu weer meubilair is. Nog niet eerder zo'n groot verloop in forumgasten gezien.
Enige constante factoren waren Snaptnix, Gert, Flugel, Isa, CW, Cuall, Kribbet, ChantalC, Odie, en nog enkele die ik ongetwijfeld vergeten ben. Hoop ze over twee weken weer snel terug te zien, en zal ze missen!
Dat heb ik precies zo, die blik in zijn ogen....net ook bij de finale...die enge wezenloze en harde blik...nee dankje, hij mag geen winnaar zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben geen anti-roeler, ik heb me gewoon verbaasd over z'n gedrag als ie aangeschoten/dronken is
En zelfs als ie nuchter is en je krijgt ruzie met 'm, dan slaat ie je zo knock out
Dat is wat ik met een wolf in schaapskleren bedoelde...
verkeerd begrepen dan. Ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben geen anti-roeler, ik heb me gewoon verbaasd over z'n gedrag als ie aangeschoten/dronken is
En zelfs als ie nuchter is en je krijgt ruzie met 'm, dan slaat ie je zo knock out
Dat is wat ik met een wolf in schaapskleren bedoelde...
Voor de volgende BB moeten ze maar wat mensen van FOK aantrekken. pc eend voor de compilaties, die sowieso.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:15 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat ze morgenochtend een heftige evaluatie hebben op de redactie.
Cuall tot de volgende keer enquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef cuall het volgende:
![]()
de rest lurkt gewoon teveel... ligt niet aan ons, ligt aan hunquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Dan posten we toch veel meer dan we denken of dan überhaupt de bedoeling was![]()
Afgesprooktquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Was heel gezellig en we zien elkaar bij de VIPS okej?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |