Ok dan, jij begrijpt wat ik bedoel, cool...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo, die blik in zijn ogen....net ook bij de finale...die enge wezenloze en harde blik...nee dankje, hij mag geen winnaar zijn
Klinkt bekend, wat is het precies?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu ga ik m'n Sennheiser aansluiten...
uiteraard, limburgse nemesisquote:
Deepfreezer Roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, jij begrijpt wat ik bedoel, cool...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Al bijgekomen van de finale?
quote:
mocht je nog wat te weten komen wij vernemen het graag. Iig bedankt voor de info en slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn exvriendinnetje werkt bij Endemol, daarom was ik er ook bij. Es kijken of ik nog aan sappige details kan komen. Ben echter bang van niet, ze laat niets los.
Ook jij kan veel te ver gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]ach.. tis dat je een ajax-fan bent....
Troost je!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik nou in Godsnaam op nummer 9 staan?Tweehonderd en acht posts!!!! Jezus Christus
quote:
Tis net de Maffiaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn exvriendinnetje werkt bij Endemol, daarom was ik er ook bij. Es kijken of ik nog aan sappige details kan komen. Ben echter bang van niet, ze laat niets los.
Bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Ur welcomequote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mocht je nog wat te weten komen wij vernemen het graag. Iig bedankt voor de info en slaap lekker![]()
And so are uquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis net de Maffia![]()
![]()
![]()
Truste iig en bedankt voor je info
I I could tell you what really happened there.. but than I would have to kill you, capice?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis net de Maffia![]()
![]()
![]()
Truste iig en bedankt voor je info
Maar jij hebt hier vast de hele dag rondgehangen en ik kwam er pas om kwart over acht of zo inquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Troost je!
Ik schaam me echt heel diep met 274![]()
Cuall met d'r 483 als terechte winnaar![]()
Dat schijnt een hoofdtelefoon te zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt bekend, wat is het precies?
Ik weet wel methodes om haar te laten praten, geef me haar 2 uur, en ik weet alles!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:22 schreef RATMEN het volgende:
Tuste en tot BEWS!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook bedje zoeken mensen... de streams zijn niet zo boeiend op dit moment
Slaap lekker en tot laters
voor de laatste keer de vraag, kan iemand die link posten van dat topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik nou in Godsnaam op nummer 9 staan?Tweehonderd en acht posts!!!! Jezus Christus
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook bedje zoeken mensen... de streams zijn niet zo boeiend op dit moment
Slaap lekker en tot laters
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor de volgende BB moeten ze maar wat mensen van FOK aantrekken. pc eend voor de compilaties, die sowieso.
En voor de foto's, muerte en FB, AUW! ik krijg een klap voor m'n kop, voor reserve dizzy-lizzy![]()
M-en-A en Avonne voor de verslagen (sorry als ik iemand vergeten ben)KUCH
En laat een weekopdracht hier maar op de SC circuleren, de fokkers maken er iets moois van!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |