aha, nou 3 maanden lijkt me meer dan genoegquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
Ik denk dat het dit keer vrij snel gegaan is.. zolang zat er niet tussen de aankondiging dat Talpa BB wilde uitzenden en het binnengaan van het huis.. maandje of 3 hooguit denk ik
Ik las op de Talpa-site dat ze een Chanelpakje van de winnaar eistequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lolita Lieske: veels te materialistisch. Die komt er wel, als styliste. Heeft het geld niet nodig.
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle interesse.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:21 schreef MissHobje het volgende:
goh ik kan niet wachten tot we wat nieuwtjes horen over de bewoners enzo van het laatste uur![]()
Hoe ervaren ze alles etc.
Kan je nagaan hoe diep het zitquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet dat het niet waar is... maar toch ff kijken voor de zekerheid ook....![]()
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, vind ik rot voor je, ik wilde je alleen maar even plagen, het was niet de bedoeling om je af te zeiken, neem me niet kwalijk.![]()
Dag Lamonquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle interesse.
Het sociologisch getinte spelletje begint en stopt in het huis wat mij betreft.
Ik heb er eigenlijk nu al niet veel meer over te zeggen.
En daarom;
Het was ondanks de matigheid van deze editie toch wel leuk met jullie allemaal, en als BB6 gewoon doorgaat, wat ik wel hoop, tot volgend jaar! (wat dit subforum betreft althans.)
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle interesse.
En daarom;
Het was ondanks de matigheid van deze editie toch wel leuk met jullie allemaal, en als BB6 gewoon doorgaat, wat ik wel hoop, tot volgend jaar! (wat dit subforum betreft althans.)
![]()
Als je aardig voor me bent kan ik je wel wat tips geven voor de volgende BB, dan starten we op gelijke voet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik nooit zal vergeten door deze BB ben jij het! Frustratie lag hoog door jou![]()
Ik zit er ook knap van te balen dat de spekgladde kameleon gewonnen heeft.......quote:
Heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, denk ikMail me maar.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef SuperMOM het volgende: en straks 50.000 euro in de Playboy)
Fiets vooral niet te hardquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga slapen. Misschien dat ik morgen hier nog even kom langsfietsen, maar daarna is het echt schluss wat mij betreft voor deze BB.
Trusten![]()
![]()
\quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe nederland neemt over wat in valkenswaard begonChop chop chop zeiden wij 5 jaar geleden al
Ja dat van die nachtdiensten wist ik, we zijn elkaar vaak genoeg tegengekomen in ONZ alleen gebruik ik daar een andere nick.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niets hoorGeef er zelf ook niet veel om
(Wilde toch al weg uit die nachtdiensten constant
ik heb 4 jaar lang alleen maar (!) nachten gedraait op gokje 100 dagen na
Absoluutquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
\
Wauw dus de rest van Nederland loopt achter?![]()
Truste, engelquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga slapen. Misschien dat ik morgen hier nog even kom langsfietsen, maar daarna is het echt schluss wat mij betreft voor deze BB.
Trusten![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik gaen laat jullie als die hards even lekker kletsen nog,
ga even opruimen hier, nou evenen dan lekker pitten, bedankt voor
de gezellige uurtjes de afgelopen 2 wekenen tot morgen
![]()
![]()
Nu ben ik heel benieuwd welkequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja dat van die nachtdiensten wist ik, we zijn elkaar vaak genoeg tegengekomen in ONZ alleen gebruik ik daar een andere nick.
Zelfde tijden zelfde plaats?? tot volgende keer, zal nog eens aan je denken in me dromenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
En daarom;
![]()
Dag Lamon. En mocht je ook langskomen bij Hotel Big Brother, dan kijk ik uit naar je soms scherpe analyses.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
En daarom;
![]()
Helemaal mee eens!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
knip
Maar Roel had men op een fatsoenlijkere manier af moeten gaan.
Dit deed BB, Talpa, en John de Mol geen goed.
Slaap z8 bloemen meisje. ook jij tot volgende keer zelfde tijd zelfde plaatsquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Ik ga je overhalen om hier nog terug te komen !!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Euhquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd welkeFF hobje vragen
Shit hobje weet het nietquote:
Je steekt me aan enzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit hobje weet het niet
Muerte wie ben je nog meer op fokBen nu wel heel benieuwd
dat lijkt me sterk... sorry maar die jongen is zo ..uhm hoe zal ik het zeggen... onelegantquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef I_doubt het volgende:
Erg he
Ik heb ook wat unheimliche gevoelens.
Josti is een gangmaker, een face lift en het is een geniale tv presentator voor bv de Tros.
Roel moest zijn bijdrage van BB hebben, zowel in positieve als negatieve zinquote:Roel: is voor mij een ordinaire alcoholist. Dat is niet goed op live televisie. Ik vond zijn bijdrage aan het groepsgebeuren, want dat is het uiteindelijk, waardeloos.
ik denk idd. dat ze meer heeft aan wat wijze lessen die ze onbewust heeft opgedaan en die later wel tot haar door zullen dringen. Het meisje heeft belachelijk weinig benul van de waarde van geld, ik heb af en toe echt met open mond zitten luisteren ... ze is notabene student..quote:Lieske: veels te materialistisch. Die komt er wel, als styliste. Heeft het geld niet nodig.
Ingrid heeft eruit gehaald wat erin zat denk ik, ze is denk ik iemand die 'rijker' het huis uit is gekomen dan ze is ingegaan.quote:Ingrid heeft mijn sympathie. Een jongevrouw die het moeilijk heeft en haar best doet er bovenop te komen. En het lukt haar. Maar oh, ik had haar wat meer gegund. (Maar dat gaat me nog wel lukken)
dat valt wel mee denk ik, alles wordt hier op fok nogal overschatquote:Maar Roel had men op een fatsoenlijkere manier af moeten gaan.
Dit deed BB, Talpa, en John de Mol geen goed.
Nou ome Muerte ik heb hier leren cappen en vond zelf dat ik het niet al te beroerd deed, en natuurlijk en vooral de Naat smoelen waren top om te cappen, maar dat weet je zelf ook. Ze zit ze praat, ze lacht en dan wachten op dat ene moment, heerlijk! maar dan zie je dat je eigen cap net niet zo goed is als die van ome Muerte, en dat is nogal heel erg zeg maar frustrerend. Maar volgende BB koop ik nieuwe pc, 5 monitoren en dan ga je wat belevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als je aardig voor me bent kan ik je wel wat tips geven voor de volgende BB, dan starten we op gelijke voet.
Maar frustratie? Vertel het een tegen ome Muerte, wat zit/zat je dwars?![]()
Troost je, ik zit hier nu (ik denk) een week..quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
Zit ik trouwens na 120 dagen eindelijk in de BBSC en dan stopt het alweer
zwaai zwaai Lamon... ik vond/vind je een leukerd [bloos]quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
Dat heb ik dan juist weer helemaal niet. Als ze niet in dat huis zitten, verlies ik meteen alle
En daarom;
![]()
Truste Wicked...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Mijn leven was sowieso al overhoopquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Troost je, ik zit hier nu (ik denk) een week..
Mijn hele leven is ondersteboven gegooid.
Mijn leven is totaal veranderd.
Ik ben niet meer wie ik was.
Maar ik geniet genoot er volop van.
hihi,quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef Yolande het volgende:
alle streamers bedankt voor het streamen![]()
![]()
Truste.... slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef Yolande het volgende:
Ik meld me even af, ik ga slapen, misschien tot morgen en anders bij BB vips of BB 6 (ik weet ik schrijf niet veel maar lees des te meer. )
![]()
Ik kon onderandere altijd goed opschieten met Chirma en ik heb een verschrikkelijke tering hekel aan DP, nikky heeft 'snachts nog een keer moeten ingrijpen en heeft mij toen nog een paar keer gemaild om opheldering te vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit hobje weet het niet
Muerte wie ben je nog meer op fokBen nu wel heel benieuwd
is deze wel af te spelen zonder dat er weer chagerijnige buren aan de deur staan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ok, een heel mooi nummertje hier: Voor de liefhebbers
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
is deze wel af te spelen zonder dat er weer chagerijnige buren aan de deur staan?
HIer in Nederland is het "verboden" om je hoofd boven het maaiveld te houden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eens.
De casting zal op papier wel veel beter geleken hebben dan in praktijk.
De bewoners waren helemaal niet zo extreem als dat hun typecasting deed vermoeden.
Roel was geen echte alternatieveling.
Dido was geen echte aardappelmond.
Lieske was geen echte losgeslagen koorbal.
Enzovoorts.
Ze dachten dat de verschillen groter zouden zijn, dan ze echt waren denk ik.
Eigenlijk waren het allemaal vrij normale lui, die zich prima bleken te kunnen aanpassen aan een groep.
En dat is niet de tv die je op het puntje van je stoel brengt blijkbaar.
Truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:43 schreef Yolande het volgende:
Ik meld me even af, ik ga slapen, misschien tot morgen en anders bij BB vips of BB 6 (ik weet ik schrijf niet veel maar lees des te meer. )
![]()
Weekje dacht ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Hoe lang blijft het BB forum nog open?
Totdat het hier doodbloedquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Hoe lang blijft het BB forum nog open?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |