quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk gesproken over een zij![]()
Truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik gaen laat jullie als die hards even lekker kletsen nog,
ga even opruimen hier, nou evenen dan lekker pitten, bedankt voor
de gezellige uurtjes de afgelopen 2 wekenen tot morgen
![]()
![]()
Hou op over die klote Jostiflipquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
SUPERMOM!!!!!! ........................................JOSTIFLIP!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Pub staat alweer een tijdje op laag vuurquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Jij werkt toch 's nachts, dan had je toch veel eerder langs kunnen komen?
Of was je te druk bezig in PUB?![]()
Jammer voor je maar verbouwing is uitgesteld tot na de finale van BB 9.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Muerte, ik heb me bedacht, geen in holland staat een huis voor jou! Dan kan Ik eindelijk De smoel cappen dus ga jij maar lekker behangen en schilderen tot..... je klaar bent of zo![]()
Whehe nederland neemt over wat in valkenswaard begonquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[lieskemode] Chop Chop Chop [einde lieskemode]
haar???? er staat toch student en niet studentEquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Laat haar maar bellen met de veiling en vragen naar mij, komt alles goed. Alhoewel, ik ben maar op 1 punt goed in biologie.![]()
Nu moet je oppassen!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken, denk ikMail me maar.
Niets tegen mijn avatarquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tsja had je eerder moeten komen en een ander avatar moeten kiezen![]()
Ga je retro-BB-en Melke?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Kun je nog ergens de kick off zien?
Sorry, vind ik rot voor je, ik wilde je alleen maar even plagen, het was niet de bedoeling om je af te zeiken, neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pub staat alweer een tijdje op laag vuur. Werk trouwens ook
Ik heb sinds 9 september niet meer snachts gewerkt en heb sinds 5 december niet eens meer werk
.
Ja was net nog even op stream 4 te zien.quote:
Zometeen maak ik je wel wakker met een mooi nummer, maar eerst moet ik de boel decoderen met een zware key dus nu zit het nog opslotquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef Arliator het volgende:
even, ik loop achter met lezen!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja was net nog even op stream 4 te zien.![]()
Staart naar het tv-scherm. Zit links van de bank die de bouwvakkers omver gezet hadden.![]()
Als er iemand is die ik nooit zal vergeten door deze BB ben jij het! Frustratie lag hoog door jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Jammer voor je maar verbouwing is uitgesteld tot na de finale van BB 9.![]()
Erg hequote:Op vrijdag 23 december 2005 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit gevoel zit mij dus ook al uren dwarsIk was in het begin een fan van Roel! Totdat hij als een puppy achter Diedje aan begon te lopen en zij samen liepen te kleffen in het huis
Zonder Died vond ik hem beter te pruimen maar geen winnaar van BB, wie dan wel van de 4???? Hmmmm wie ik het het meeste gunde was Ingrid (en oke die heeft ff lekker 80.000 gulden mee genomen en straks 50.000 euro in de Playboy
) maar de enige die ik het NIET en NOOIT gunde was die JOsti met zijn SM meesteres van net 20 jaar die samen wel 40 jaar getrouwd lijken
![]()
Brrrrr wat een nep stel en dat op 20 21 jarige leeftijd???? Maar oke jammer maar helaas die Josti band lid a.k.a. mongool a.k.a. D66, a.k.a acteur, a.k.a tranen uit perser nepper heeft BB5 gewonnen
![]()
ik weet dat het niet waar is... maar toch ff kijken voor de zekerheid ook....quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja was net nog even op stream 4 te zien.![]()
Staart naar het tv-scherm. Zit links van de bank die de bouwvakkers omver gezet hadden.![]()
Nietussss STUDENTquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk gesproken over een zij![]()
En dat bedoel ik M-en_A, zo'n neppert die met leuke toneelspelletjes en kijk mij eens leuk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het blijft altijd moeilijk Supertje. Maar ik ben het met je eens dat de grootste toneelspeler zich met hulp van de tv-uitzendingen behoorlijk als een slang door het hele gebeuren heen heeft gemanouvreerd. Zodra hij maar het idee had dat er wel eens een moment kon zijn dat de camera zou registreren voor een uitzending zette hij zijn gemaakte smoeltje op en paste zijn stemming aan op de manier waarmee hij zieltjes dacht te kunnen winnen. Helaas heeft hem dat de overwinning gebracht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |