Je meent hetquote:
Ik snap er ook nix van? Ratelband zou nu al binnen moeten zijnquote:
Nee hoor!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef Manu82 het volgende:
Het begint een aflopende zaak te worden
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef F4iTH het volgende:
Anti-climax
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef ART het volgende:
Sneu voor Roel hoe die ook op het laatst nog gefucked wordt met zo spannend moeten wachten.
Hij is heel BB5 gepakt.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef Manu82 het volgende:
Het begint een aflopende zaak te worden
Ik keek verkeerd... was voor Muerte bedoeldquote:
En zo is hetquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor!!!
Ik ben morgen vrij, dus ik blijf hier nog wel even!!!![]()
Het zou wel heel slecht zijn als het hier nu ineens ophoud, er is hier genoeg geSC't toen de bewoners sliepen, kan nu ook!!!
Kom op!! Ik wil niet zo afscheid nemen!!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Rustig Manu, relax. We zijn er nog![]()
Dat hoeft ook niet. JIj heet geen Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor!!!
Het zou wel heel slecht zijn als het hier nu ineens ophoud, er is hier genoeg geSC't toen de bewoners sliepen, kan nu ook!!!
Nee hoor, natuurlijk is dat niet overdrevenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is dit iets te overdreven?![]()
Zijn je duracelletjes nou nog niet leegquote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
Ik ben er ook nog hoor![]()
![]()
..en we houden nog niet op, nog lange niet, nog lange niet
![]()
![]()
Als iemand mij ¤ 10.000,- bied, neem ik binnen 2 sec afscheid hierquote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. JIj heet geen Roel![]()
Yeah, fijn om gewoon tussendoor effe een foto te zien, je raakt aan die dingen gehechtquote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helpt deze dan?
[afbeelding]
Hej dat betekend dat er weer GRATIS streams zijn!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helpt deze dan?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd... was voor Muerte bedoeld
Maar ik zie jou ook voor me... helemaal trillend zonder streams![]()
Ik heb ook nog wat overquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn je duracelletjes nou nog niet leeg![]()
Tot laterquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
Nou....... SuperMem....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben teveel van slag, sorry....zo trug
![]()
![]()
Ik heb vannacht nog gezellig met je vriendin zitten kletsenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor!!!
Jij gemene kleine duivelquote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
JaIk tril zo joh
heb me ook een voorstelling van jou
trillende handen gemaakt hahahammm ben je weer
een duivel pareltjeklein
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geintje![]()
![]()
Het doorgaan met topics openen.quote:
Nee, hij heeft net als ik niet zo veel slaaap gehad, dus een stevige oppepper kan hij vast gebruikenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is dit iets te overdreven?![]()
heb ik gehoord, het was teveel om terug te lezen, maar ik hoorde iets over een bloemetje? Of had ze dat namens mij al aan iemand anders beloofd? Niet te vertrouwen die vriendinnen. Gelukkig heb ik een haremquote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog gezellig met je vriendin zitten kletsen![]()
Ja, maar ik ben dan ook een stuk jonger dan jijquote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het doorgaan met topics openen.
Ik ben uitgeteld van afgelopen dagen en de finale.
Vrijwel compleet gesloopt.
Zelfs de buren konden geen sympathie meer opbrengen.
En jij gaat lekker enthousiast door.![]()
![]()
Nee hoor, ik heb weer genoeg energie, die finale heeft me echt een boost gegevenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn je duracelletjes nou nog niet leeg![]()
Geduld is een grote gave: 23:51; ik wacht al 7 minutenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Ga zo wat muziek knallen hier dus nog even geduld
Oke hoi!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
OK, nu begin je toch echt enigszins te overdrijven![]()
Klopt. Ik was vandaag aan het kerst-shoppen in Amstelveen in de hoop je tegen te komenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
heb ik gehoord, het was teveel om terug te lezen, maar ik hoorde iets over een bloemetje? Of had ze dat namens mij al aan iemand anders beloofd? Niet te vertrouwen die vriendinnen. Gelukkig heb ik een harem![]()
![]()
Is niet zo streaming als BB maar toch wel spannend zo'n geboorte van een neushoorn kindjequote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej dat betekend dat er weer GRATIS streams zijn!![]()
![]()
Heb even die site gechecked
Gaan we dan ook weer voor de 1000, mogen we wel wat harder doorposten tegen die tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
Maarre, Als BB Vips start, gaat er dan weer een apart forum open of dat niet? Want de streams zijn wederom gratis, waarvoor HULDE!![]()
![]()
Wel terug komen héquote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
OK, first nummer komt eraan en is toepasselijk om BB mee uit te knallen dus momentje....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Geduld is een grote gave: 23:51; ik wacht al 7 minuten![]()
Mijn leven is 7 minuten korter.
De fles wijn raakt hier vanzelf leeg?????
Te warm: de wijn verdampt.
Met Ratelband (spreek uit op zn Amerikaans dus "Reetelband) moet dat lukkenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we dan ook weer voor de 1000, mogen we wel wat harder doorposten tegen die tijd![]()
Haiquote:
En ik maar aan de legemeerdijk staan met een nordman kerstboom voor jouquote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Ik was vandaag aan het kerst-shoppen in Amstelveen in de hoop je tegen te komen![]()
* Cuall geeft SuperMOM een hele dikke knuffel om haar te troostenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef SuperMOM het volgende:
Ben teveel van slag, sorry....zo trug
![]()
![]()
Nou, één tip, mail Talpa en zeg dat je het zo waardeerde dat de streams gratis zijn en het veel meer toevoegd aan het programma, ik ga dat ook doen dus hoe meer mensen dat mailen hoe groter de kans dat het gratis is en blijftquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Muerte het volgende:
Wat ik me wel afvraag, of er bij de volgende BB toch weer gratis streams zijn en als dat zo is of het dan wel gratis is.
Voor mij geldt dat ik me kostelijk heb vermaakt maar zeker niet bereid ben om er voor te gaan betalen, ik weet nooit van tevoren hoeveel tijd ik er aan kan besteden en voor een paar uurtjes streams per week zou ik het waarschijnlijk ook de moeite nioet vinden om een abbo te nemen.
Ik weet niet hoe jullie daar over denken, ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig hoeveel fokkers er geld voor over zouden hebben.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje kutmoment om de harde BB uit te gaan hangen. Ik was helemaal geen fan van Roel, maar dit is zinloos lomp.
Hummie.
Ik zou nooit voor streams betalen. Maar dat zeg ik nu, uitgeput als ik ben van BB5quote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Muerte het volgende:
Wat ik me wel afvraag, of er bij de volgende BB toch weer gratis streams zijn en als dat zo is of het dan wel gratis is.
Voor mij geldt dat ik me kostelijk heb vermaakt maar zeker niet bereid ben om er voor te gaan betalen, ik weet nooit van tevoren hoeveel tijd ik er aan kan besteden en voor een paar uurtjes streams per week zou ik het waarschijnlijk ook de moeite nioet vinden om een abbo te nemen.
Ik weet niet hoe jullie daar over denken, ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig hoeveel fokkers er geld voor over zouden hebben.
Shit, zijn we elkaar misgelopenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik maar aan de legemeerdijk staan met een nordman kerstboom voor jou![]()
Ik vind niet dat we er voor moeten betalen. Juist door onze aandacht die we er aan geven, hebben we BB5 nog een beetje op poten weten te houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Muerte het volgende:
jaja... want naast 13e maand en winstgratificatie had ik ook nog een bonus aan mijn strook hangen... laat ik het zo zeggen.. ik heb vandaag minder gekregen als joost, maar meer als Roel en Lieske!!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai
Ook zo'n blije dag vandaag???
* flugeltje heeft flink door de kamer gedanst toen ze loonstrookje opende![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal!
Al een beetje aan het afkikken?
Wat triest voor Roel, zo'n einde. Vinden jullie niet?
De 1000 topic opdracht was eerder klaar dan BB kon denken, dus ik denk niet dat BB iemand van fok wil hebben.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Maurisico het volgende:
Wij houden het langer vol dan de bewoners... gewoon stug doorgaan... tot de volgende BB!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal!
Al een beetje aan het afkikken?
Wat triest voor Roel, zo'n einde. Vinden jullie niet?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
heb ik gehoord, het was teveel om terug te lezen, maar ik hoorde iets over een bloemetje? Of had ze dat namens mij al aan iemand anders beloofd? Niet te vertrouwen die vriendinnen. Gelukkig heb ik een harem![]()
![]()
Je heb gelijk, zo voel ik het ook. Roel had voor mij afgedaan maar dit verdiende hij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit heeft Roel niet verdiend zo'n exit:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB Wat slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen Roelfan, maar dit verdient hij niet:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou er zeker niet voor betalenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Muerte het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Ik zit hier met een koptelefoon op.
Waarvoor eigenlijk?![]()
Lastig te interpreteren, dit.quote:
Kan toch gewoon hier, of niet danquote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
Maarre, Als BB Vips start, gaat er dan weer een apart forum open of dat niet? Want de streams zijn wederom gratis, waarvoor HULDE!![]()
![]()
Geen bonussen hier, maar wél met een overtroffen naar Schaal 8, dus als het goed is in januari weer een dansjequote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja... want naast 13e maand en winstgratificatie had ik ook nog een bonus aan mijn strook hangen... laat ik het zo zeggen.. ik heb vandaag minder gekregen als joost, maar meer als Roel en Lieske!!![]()
Jammer, ik heb nu iemand anders er blij meegemaakt. De secretaresse van mijn hopelijk nieuwe chef (ben aan het solliciteren)quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, zijn we elkaar misgelopen![]()
Bij mijn weten gaat dit forum over een krappe week dicht, besides that heet het BB5 en dan is het VIPS dus wat het bestuur hier doet weet ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan toch gewoon hier, of niet dan![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef Maurisico het volgende:
maarre.... morgen laatse dagje dan twee weken vrij... ik duik in mijn bedje... Ik reken erop dat jullie de SC nog minstens een paar dagen open houden...als ik nu vertrek en ik kom morgen terug.. opgedoekt forum...geen SC... dat voelt als een Roels afscheid...en dat zou toch wel erg zuur zijn...
tot morgen!
Ik heb ook net (via internetbankieren) gezien wat mijn eindejaarsuitkering was. Kan ik lekker van gaan shoppen!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen bonussen hier, maar wél met een overtroffen naar Schaal 8, dus als het goed is in januari weer een dansje![]()
Zit al de hele middag te bedenken waar ik het allemaal aan uit ga geven
Ik zou best voor streams betalen. Waarom niet? Het is toch een soort hobby vier maanden lang? Mag dat niks kosten? Voor de publieke omroep betalen we elk jaar belasting (daar kan je het mee eens zijn of niet). Commerciele TV kost ons geen bal, als we maar wat reclame naar binnen krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou nooit voor streams betalen. Maar dat zeg ik nu, uitgeput als ik ben van BB5![]()
Ik hoop dat ze bij de interpolis beter rekenen als schrijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Maurisico het volgende:
jaja... want naast 13e maand en winstgratificatie had ik ook nog een bonus aan mijn strook hangen... laat ik het zo zeggen.. ik heb vandaag minder gekregen als joost, maar meer als Roel en Lieske!!![]()
Nou ten tijde van BB4 weet ik nog dat een halfuurtje kijken ¤ 1.00 kostte en 2 uur ¤ 1.50 ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou best voor streams betalen. Waarom niet? Het is toch een soort hobby vier maanden lang? Mag dat niks kosten? Voor de publieke omroep betalen we elk jaar belasting (daar kan je het mee eens zijn of niet). Commerciele TV kost ons geen bal, als we maar wat reclame naar binnen krijgen.
Als het maar niet 1,50eur per dag is zoals bij BB Duitsland...
En dan zit ie nog bij Communicatie ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij de interpolis beter rekenen als schrijven.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lieffies![]()
Hoe gaat het, ook een beetje onwennig nu het is afgelopen?
Betalen is heel het jaar kijken, dat zou ik niet willen. Zo blijft het leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou best voor streams betalen. Waarom niet? Het is toch een soort hobby vier maanden lang? Mag dat niks kosten? Voor de publieke omroep betalen we elk jaar belasting (daar kan je het mee eens zijn of niet). Commerciele TV kost ons geen bal, als we maar wat reclame naar binnen krijgen.
Als het maar niet 1,50eur per dag is zoals bij BB Duitsland...
Lekker is dat hè?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb ook net (via internetbankieren) gezien wat mijn eindejaarsuitkering was. Kan ik lekker van gaan shoppen!En het leuke is, ons CAO is verbeterd,dus ik februari krijg ik nog een extraatje!!
![]()
quote:
Domoortjequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
JoehoeContact!
Ik had wat meer moeten integreren hier, geloof ik
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Bartoli het volgende:
zo'n afgang voor Roel hé. Ook al zou ik hem haten dan nog gun je zo iemand dat niet
Talpa
Ik vond btw de hele uitzending gewoon kut deze keer. Iedereen had meer aandacht mogen hebben. Waarschijnlijk weet iedereen nog hoe Bart er met vuurwerk uitliep. Over 5 jaar zijn de meesten dit vergeten iig terwijl het zoveel mooier had gekund. Zelfs Lieske had op deze manier van mij mogen winnen!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Bartoli het volgende:
zo'n afgang voor Roel hé. Ook al zou ik hem haten dan nog gun je zo iemand dat niet
Talpa
Cuall, als ik het nog terug kan vinden, zal ik mijn posts aan je geven die ik over mijn schat heb geplaatst. Als iedereen meende wat hij/zij zei, dan zullen ze hierop inspringen om het te bevestigen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ze was heel lief en ze sprak ook lief over jou, zou je een voorbeeld aan moeten nemen
![]()
Wees er maar zuinig op![]()
Nou de jaren dat er wel werd betaald, waren er onderlinge afspraken en Fok kreeg ook gratis kijktijd. De codes werden dan onder de streamers verdeeld. Ik heb in die periode denk ik in totaal een tientje betaald aan codes, maar ook dat had wel wat hoor, maar het moet wel redelijk blijven. Er ging ook veel via het illegale circuit en dat realiseren ze zich natuurlijk heel goed, goed beveiliging is ook heel prijzig, dus ik denk wel dat de streams gratis blijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Muerte het volgende:
hai lieverdquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Betalen is heel het jaar kijken, dat zou ik niet willen. Zo blijft het leuk![]()
Kijk!quote:
Nou...denk toch dat Ingrid het niet zou redden tegen Roel en Joost hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Beide niet gewonnen hehAl had Ing het zeker wel gered
![]()
Gelijk spel, is wel zo mooi als afsluiter![]()
Joehoequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
JoehoeContact!
Ik had wat meer moeten integreren hier, geloof ik
Truste en tot BB VIPS dan maar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Bij mij gaat langzaamaan het licht uit. Ik duik m'n bed in
Hier kan ik van getuigenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Cuall, als ik het nog terug kan vinden, zal ik mijn posts aan je geven die ik over mijn schat heb geplaatst. Als iedereen meende wat hij/zij zei, dan zullen ze hierop inspringen om het te bevestigen.
In het kort, dizzy-lizzy, is mijn nummer 1!!!! Niemand, maar dan ook niemand kan haar evenaren!!
Dit is in het kort hoe ik over haar denk, en ze kent me, mijn opmerkingen hier neemt ze niet serieus, net zoals soortgelijke opmerkingen die ik tegen haar plaats irl. Maar ze pakt me net zo hard terug.
Bottom line, we respecteren en begrijpen elkaar, en een beetje harde humor houd de boel levend!!!![]()
![]()
Dat was een gok van me, blijkbaar toch goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef flugeltje het volgende:
En dan zit ie nog bij Communicatie ook
Volgende keer beter afspreken, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, zijn we elkaar misgelopen![]()
Slaap lekker Snaptnix, ik zie je morgen weer, maar ik ga eerst héél lang uitslapenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Tja, voor ons een vraag, voor Talpa een wéétquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er nu allemaal gebeurd op dat feestje.
Zouden Roel en Menno nog ruzie krijgen over Dido. (zagen jullie overigens dat Dido en Menno elkaar al eerder hadden gekust, in de tuin?).
Zou Tanja blijven (denk het niet)?
Zouden Menno en Ingrid het bijleggen en een stel worden?
Question, questions! En niet meer te volgen via de streams!![]()
Hallo Morwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Beide niet gewonnen hehAl had Ing het zeker wel gered
![]()
Gelijk spel, is wel zo mooi als afsluiter![]()
Truste, slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
ja precies. Maar gezien de uitzending laten ze alle ex bewoners en alle finalisten (op roel na dan) met meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond btw de hele uitzending gewoon kut deze keer. Iedereen had meer aandacht mogen hebben. Waarschijnlijk weet iedereen nog hoe Bart er met vuurwerk uitliep. Over 5 jaar zijn de meesten dit vergeten iig terwijl het zoveel mooier had gekund. Zelfs Lieske had op deze manier van mij mogen winnen!!
Mmmm, helaas zullen we het nooit weten, maar ik heb zo mijn twijfels.........Al geef ik haar groot gelijk dat ze dat geld heeft aangepakt. Ing isquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou...denk toch dat Ingrid het niet zou redden tegen Roel en Joost hoor
Je wist waar ik werk toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was een gok van me, blijkbaar toch goed.
Niet van die paar posts hier in BB hoor, ik denk eerder uit ONZ, heel vroeger, toen ik daar nog wel eens kwam.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
Mijn naam bekend voor?Ja, ben ik zo af en toe wel eens voorbij gewipt, en de liveuitzendingtopics he?
Ik heb zin in een publiek debat met een aantal mensen, zou wel in een felle discussie willen zitten over dit alles.
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb geen medelijden met Roel, hij verdiende het niet wmb, had al 10.000 en dan minder dan 50.000 te weinig vinden voor een vrijwillige exit, nee laat Roel maar de loser zijn prima zo
Het laatste stuk vond ik dus echt een wanprestatiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja precies. Maar gezien de uitzending laten ze alle ex bewoners en alle finalisten (op roel na dan) met meernaar binnen komen. En die arme roel wordt weggeleid via de achterdeur
![]()
Hai, Parelquote:
Tja, dat ie niet in beeld kwam in de studio vond ik ook erg raar maar zal wel met uitzendtijd te maken hebben ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
mee eens isquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het laatste stuk vond ik dus echt een wanprestatie![]()
Voor straf zouden ze het jaarsalaris van Hummie over moeten maken naar een gezamenlijke rekening voor Roel en Dido, als smartegeld.![]()
Kunnen ze toch nog een wereldreisje maken samen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als iemand mij ¤ 10.000,- bied, neem ik binnen 2 sec afscheid hier![]()
Ben jij lang opgebleven om de 1000e te openen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaap lekker Snaptnix, ik zie je morgen weer, maar ik ga eerst héél lang uitslapen![]()
Hoi, odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
Zo ik heb weer bijgelezen , hoi allemaal![]()
![]()
![]()
D'r zijn niet zoveel bedrijven van die grootte in Tilburg, dus een gefundeerde gok kon ik wel maken. Maar het stond ( tot net dus) niet op het forum. Dus als je dat wil houden is nu een goed moment om te gaan editten.quote:
Niet lang meer, boel gaat straks dicht en dan is het wachten op Ratelband en Co.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Het is stil zeg , gebeurt er nog wat ?
wat zou er moeten gebeuren? behalve dat Roel met zijn matties alles aan gort geslagem heeft wssquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Je vragen zijn heel herkenbaar, ik wil ook graag nog een boel weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er nu allemaal gebeurd op dat feestje.
Zouden Roel en Menno nog ruzie krijgen over Dido. (zagen jullie overigens dat Dido en Menno elkaar al eerder hadden gekust, in de tuin?).
Zou Tanja blijven (denk het niet)?
Zouden Menno en Ingrid het bijleggen en een stel worden?
Question, questions! En niet meer te volgen via de streams!![]()
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was datquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Nog spannende dingen gebeurd?
Er werken meer dan 5000 mensen daar... Knappe die mij ertussenuit vist...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r zijn niet zoveel bedrijven van die grootte in Tilburg, dus een gefundeerde gok kon ik wel maken. Maar het stond ( tot net dus) niet op het forum. Dus als je dat wil houden is nu een goed moment om te gaan editten.
Ik wilde voetbal en 20 Mbit internetquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor streams betalen. Maar dat zeg ik nu, uitgeput als ik ben van BB5![]()
Was dus het laatste streamverslag aan het makenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was dat![]()
![]()
Heeee!!!!!!!!!!!! Je zou op visite komen?? Ik de derde pc klaarzetten voor je, iedereen komt, behalve jij, lekker dan! Ik ben geen Roel die je aan het lijntje kan houden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
<knip, stopt geld in knip>
En wie doet de tiende????![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, Parel![]()
En gefeliciteerd cuall, terecht dat jij de 1000ste hebt geopent![]()
Dat is erg veelquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werken meer dan 5000 mensen daar... Knappe die mij ertussenuit vist...
Roel zit met Lieske in het bubbelbad en Joost en Ing liggen samen in bed te vozenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet van die paar posts hier in BB hoor, ik denk eerder uit ONZ, heel vroeger, toen ik daar nog wel eens kwam.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Had geen dubbele caps netquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Shit man he.... vet cool... wreedquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was dat![]()
![]()
BONG, ik heb hem gehoord, was weer als vanouds, maar ik had geen tijd om te reageren, ik was epistels aan het schrijven, maar je hebt me wel herinnert om je te bedanken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Nog even mijn muziekie die ik net plaatste maar iedereen kennelijk heeft gemist: The end
fietsen heh.. altijd weer dat fietsenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Is alvast je goede voornemen voor het nieuwe jaar zeker?quote:
Ja dat hadden ze wel wat correcter kunnen doen, zal zeker door tijdgebrek zijn geweest en waarschijnlijk zal hij wel zijn opgevangen, maar voor de kijker was dit nou niet zo'n elegante afronding, al zat ik wel in mijn vuistje te lachen dat hij niet had gewonnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..
Dat had ik net in dat finale topic... ik zag namen die je nooit zag. Kan ook betekenen dat de SC een kliekje is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Iedere keer als ik in andere topics kijk, zie ik namen die ik hier nog NOOIT heb gezien![]()
Gelukkig hebben we de filmpjes nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet gewoon nóg niet wat ik er nu op moet zeggen...Het was gewoonweg verbijsterend... Was ik nu maar backstage!
En: nooit meer rare stemmetjes van Nathalie, nooit meer het gewauwel van Roel, nooit meer de uitspraken en de wanhopige, ja bijna Waxxeriaanse pogingen van Lieske om in het middelpunt te staan, nooit meer flashbacks over Rob, nooit meer Ingrid die iets doet, nooit meer Dido die het over haarzelf heeft, nooit meer Chantal die achterbaks roddelt over iedereen, nooit meer.... Big Brother, hoop ik. Na zo'n slot.
Een sekte... ik ben dol op sektesquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik net in dat finale topic... ik zag namen die je nooit zag. Kan ook betekenen dat de SC een kliekje is.
Precies.. het mooiste was niet dat Joost won... maar dat Roel verloorquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze wel wat correcter kunnen doen, zal zeker door tijdgebrek zijn geweest en waarschijnlijk zal hij wel zijn opgevangen, maar voor de kijker was dit nou niet zo'n elegante afronding, al zat ik wel in mijn vuistje te lachen dat hij niet had gewonnen![]()
![]()
Ér is meer....maar dat is nog in de maakquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ik heb hem gehoord, was weer als vanouds, maar ik had geen tijd om te reageren, ik was epistels aan het schrijven, maar je hebt me wel herinnert om je te bedanken.
Maar dit was toch niet alles? Er is toch meer?
Lurkersquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Iedere keer als ik in andere topics kijk, zie ik namen die ik hier nog NOOIT heb gezien![]()
Jawel, want ze had mijn sympathiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou...denk toch dat Ingrid het niet zou redden tegen Roel en Joost hoor
Ja tuurlijk is die nog onthaald in de studio. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen. Maar had de uitzending 10 min langer gerekt en we hadden nergens over gezeurd wat betreft de Talpa wanvertoningquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze wel wat correcter kunnen doen, zal zeker door tijdgebrek zijn geweest en waarschijnlijk zal hij wel zijn opgevangen, maar voor de kijker was dit nou niet zo'n elegante afronding, al zat ik wel in mijn vuistje te lachen dat hij niet had gewonnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
de champagne smaakte lekker en de whiskey ook en de wijn ook, totdat ik de laatste 3 minuten zagquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
fietsen heh.. altijd weer dat fietsen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Nog even mijn muziekie die ik net plaatste maar iedereen kennelijk heeft gemist: The end
* BONG4002 word nu wel knetterbang en durft na deze post niets meer te zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een sekte... ik ben dol op sektes![]()
Sexte eh sektequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een sekte... ik ben dol op sektes![]()
En dan voor iedere scheet een nieuw topic openen ookquote:
Tijdgebrek denk ik, maar ergens vind ik het niet erg, vond Roel toch wel dé loser van BB5 imhoquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik vond het idd ook een leuke uitzending totdat Joost werd onthaald en Roel vergeten werdquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de champagne smaakte lekker en de whiskey ook en de wijn ook, totdat ik de laatste 3 minuten zag![]()
![]()
![]()
Manu, wat schrijf je nu?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond btw de hele uitzending gewoon kut deze keer. Iedereen had meer aandacht mogen hebben. Waarschijnlijk weet iedereen nog hoe Bart er met vuurwerk uitliep. Over 5 jaar zijn de meesten dit vergeten iig terwijl het zoveel mooier had gekund. Zelfs Lieske had op deze manier van mij mogen winnen!!
Dit topic knalt niet dood, daar zorg ik wel voor! Desnoods ga ik hier oeroude moppen vertellen, of over mijn hobby, veters verzamelen (mijn laatste troef), maar levend blijft dit topic!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ér is meer....maar dat is nog in de maak
Dus even geduld en het vliegt naar je toe
Als het topic doodknalt natuurlijk niet maar deze avond lukt het nog wel en dan is het echt gebeurd hier
Ja ze moeten de streams weer aan fietsenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee de streams doen het niet, denk dat ze nog aan het fietsen zijn
Ach Bongetje, je kent me nu toch wel een pietsiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 word nu wel knetterbang en durft na deze post niets meer te zeggen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben jij lang opgebleven om de 1000e te openen?![]()
Ik verheug me eropquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit topic knalt niet dood, daar zorg ik wel voor! Desnoods ga ik hier oeroude moppen vertellen, of over mijn hobby, veters verzamelen (mijn laatste troef), maar levend blijft dit topic!
Ik heb de eerste 3 topics geprobeerd het te volgen, wat een chaos!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was zeker geen loserquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tijdgebrek denk ik, maar ergens vind ik het niet erg, vond Roel toch wel dé loser van BB5 imho![]()
En toch ben ik bangquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach Bongetje, je kent me nu toch wel een pietsie![]()
Owww wat erg, wat hebben we je aangedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef cuall het volgende:
[..]
bij elkaar 30 uur, maar dat kwam natuurlijk ook omdat ik gisteren gewoon normale tijd op was, maar ik heb vanmiddag even een paar uurtjes geslapen
![]()
speechspeechspeech!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef odie22 het volgende:
ahum , ting ting, mag ik even jullie aandacht ?
go aheadquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef odie22 het volgende:
ahum , ting ting, mag ik even jullie aandacht ?
Niet verdient en zeker een vreemde actie van BB, maar wat kan je anders verwachtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik vond het idd ook een leuke uitzending totdat Joost werd onthaald en Roel vergeten werd![]()
Ok, hij bracht leven, maar door Dido werd het een suffe kerel wmb en ik vond het ook erg belachelijk dat hij minder dan 50.000 te weinig vond terwijl ie al 10.000 had dus wegwezen ermee, de bezem eropquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij was zeker geen loser![]()
Als er iemand leven in de BB tent bracht (Joost niet meegerekend die hyperactieve sufdrol) was het Roel wel![]()
Al had Ingrid ook wel mogen winnen van me![]()
sssssssssst..... odie gaat speechenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet verdient en zeker een vreemde actie van BB, maar wat kan je anders verwachtenDe familiezender......tuurlijk
Dan was het avondvullend geweest met blokjes kaas enzo
![]()
Echt?quote:
Jij snapte die smiley niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Je bent de eerste. Mijn vriendin wou al van me afgaan voor deze hobby, maar ik ben wat ingebonden
![]()
![]()
Zéér graag gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor het posten, cappen en slap ouwehoeren hier in de SC , thxxxxxx all ...........![]()
![]()
Ik vind gewoon dat iedereen afgezeken mag worden terwijl ze in BB zitten. Daarna zijn het ook gewone mensen. Zelfs Mini-Me zou ik niet uitschelden als ik haar tegenkom op straat, het is gewoon een spel. Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Manu, wat schrijf je nu?
Dit had ik van jou niet verwachtmaar wel
![]()
beter die kaas dan deze wanvertoning. Shame on BB, Hummie, Romer, Talpa en John de Molquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet verdient en zeker een vreemde actie van BB, maar wat kan je anders verwachtenDe familiezender......tuurlijk
Dan was het avondvullend geweest met blokjes kaas enzo
![]()
Ik heb het met uitermate veel plezier gedaan, en jij ook bedankt Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor het posten, cappen en slap ouwehoeren hier in de SC , thxxxxxx all ...........![]()
![]()
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Tot dat laatste zinnetje was ik het met je eens...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat iedereen afgezeken mag worden terwijl ze in BB zitten. Daarna zijn het ook gewone mensen. Zelfs Mini-Me zou ik niet uitschelden als ik haar tegenkom op straat, het is gewoon een spel. Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......
Toen Ing vrijwillig opstapte met 10 000 te weinig gooide ik mij in de armen van de eerste de beste (bleek een buurjongen te zijn) en nu blijk ik chablis te testen op haar jaargang.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeee!!!!!!!!!!!! Je zou op visite komen?? Ik de derde pc klaarzetten voor je, iedereen komt, behalve jij, lekker dan! Ik ben geen Roel die je aan het lijntje kan houden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ja errug he, eigenlijk was dat mijn insteek, iedereen mag winnen, behalve Roel. Hele aparte gewaarwording, heb ik nog nooit eerder gehadquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Precies.. het mooiste was niet dat Joost won... maar dat Roel verloor
Idd, en dan nog minder dan 50.000 te weinig vinden als geld om vrijwillig te gaan, dan denk ik echtquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tot dat laatste zinnetje was ik het met je eens...
Maar hij is zo hard genaaid dat ie er 10 ruggen aan overhoudt..
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Hear hearquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Dag lieve Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Ik ga naar me bedje , 4 maanden chronisch slaap te kort in halen, maar goed , morgen weekje vakantie![]()
Echt niet. Juist die rookopdracht, en de kansen die hij kreeg om het Dido naar haar zin te maken gaven aan dat BB Roel echt wel mocht. Des te vreemder dat ze hem zo verschrikkelijk laten zitten op het eind.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind gewoon dat iedereen afgezeken mag worden terwijl ze in BB zitten. Daarna zijn het ook gewone mensen. Zelfs Mini-Me zou ik niet uitschelden als ik haar tegenkom op straat, het is gewoon een spel. Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......
Gek hèquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je was dus niet serieus?Je bent de zoveelste die mij niet serieus neemt over mijn hobby
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Ik ga naar me bedje , 4 maanden chronisch slaap te kort in halen, maar goed , morgen weekje vakantie![]()
dus jij ligt vanavond warm onder de wolquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Toen Ing vrijwillig opstapte met 10 000 te weinig gooide ik mij in de armen van de eerste de beste (bleek een buurjongen te zijn) en nu blijk ik chablis te testen op haar jaargang.
Amstelveen (?) is iets te ver: ik haal de A1 niet eens denk ik. (Dan word ik vd weg gesleurd door een brute agent)
Kan ik het morgen goedmaken????![]()
Foutje, bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Hmmm heb je Frances ook weerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Hahaha, fantastisch gewoon en kicken dat zowel Ingrid en Joost met geld naar huis gaan en dat Roel en Lieske niks krijgen.![]()
Wat denken jullie, gaat de relatie tussen Roel en Dido standhouden nu hij haar weinig te bieden heeft? Wat een manier van afgeschreven worden zeg, de afgang van Roel. Voor minder dan 75.000 euro wilde hij het huis niet uitNu gaat hij met een fooi van 10.000 naar huis.
![]()
En Lieske, die heeft helemaal noppes![]()
. Dat word waarschijnlijk naakt poseren om wat bij te verdienen.
Merry Christmas
![]()
Ze dachten ws dat ze zo 'origineel' eindigden... over de rug van Roel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt niet. Juist die rookopdracht, en de kansen die hij kreeg om het Dido naar haar zin te maken gaven aan dat BB Roel echt wel mocht. Des te vreemder dat ze hem zo verschrikkelijk laten zitten op het eind.
Morgenmiddag na 14:00 uur, sju, croissants en een gekookt ei, voor 2 personenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Toen Ing vrijwillig opstapte met 10 000 te weinig gooide ik mij in de armen van de eerste de beste (bleek een buurjongen te zijn) en nu blijk ik chablis te testen op haar jaargang.
Amstelveen (?) is iets te ver: ik haal de A1 niet eens denk ik. (Dan word ik vd weg gesleurd door een brute agent)
Kan ik het morgen goedmaken????![]()
We want more!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Thx Odie... jij ook bedankt voor je (soms dubbele) capsquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ja ik had ook iets, van hellup, waar ben ik, ik zit op het verkeerde forum, echt bespottelijk. Ik kende er niemand en miste het vertrouwde gevoel van alle bekende avatars.quote:
ik vrees vooral het laatste.. in Fokkers in BB6? zie ik vooral mensen die normaal in ONZ en R&P enzo rondzwevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook iets, van hellup, waar ben ik, ik zit op het verkeerde forum, echt bespottelijk. Ik kende er niemand en miste het vertrouwde gevoel van alle bekende avatars.
Zijn dat echt lurkers, of gewoon fokkers van andere onderwerpen die de finale aangrijpen om even mee te doen![]()
![]()
Niet als 't om je (verzonnen?) hobby's gaat, neequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus jij neemt me ook niet serieus?![]()
Was het wel, maar Roel heeft wel respectloos naar BB gedaan en daar is hij hard voor gestraft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......
Dat moet ik straks ook...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vrees vooral het laatste.. in Fokkers in BB6? zie ik vooral mensen die normaal in ONZ en R&P enzo rondzweven![]()
Net zoals mijn oude stamkroeg, met oud en nieuw gratis drinken, allemaal onbekende mensen. Niet helemaal te vergelijken, maar ik wou toch meedoen in deze discussiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook iets, van hellup, waar ben ik, ik zit op het verkeerde forum, echt bespottelijk. Ik kende er niemand en miste het vertrouwde gevoel van alle bekende avatars.
Zijn dat echt lurkers, of gewoon fokkers van andere onderwerpen die de finale aangrijpen om even mee te doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit topic knalt niet dood, daar zorg ik wel voor! Desnoods ga ik hier oeroude moppen vertellen, of over mijn hobby, veters verzamelen (mijn laatste troef), maar levend blijft dit topic!
Rellertjes, mag ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Roel krijgt idd de langverwachte uitbarstingquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Roel heeft gewoon ballen. Als je de kans hebt om dik 3 ton te winnen dan snap ik best dat je niet voor 1 ton het huis uit wil. Als je kansberekening erop loslaat zou je dan nog minder winnen. Dus alles of niet vind ik in deze wel reëel. En Josti ach die is nu blij maar dat zal hem ook snel vergaan denk ik
ik zal wel weer terug gaan keren naar vooral het Sport forum. Dat gaat minder posten wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ik straks ook...
* BONG4002 word een zwevend bestand en dat kan overal naartoe vliegen![]()
Zullen we opblijven tot deel 2000?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
dan kom ik en ga ik steeds om je lachen en desnoods ga ik ook iets verzamelen en gaan we hier ruilen
![]()
Ja, mensen met leedvermaak die hier de streamers een beetje komen zieken.quote:
Ik had het wel willen zien als Joost nog op die bank zat... grrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze dachten ws dat ze zo 'origineel' eindigden... over de rug van Roel.
Hmmmm, houd je van brandnetels, we hebben A1 kwaliteit op de veiling, echt iets voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als 't om je (verzonnen?) hobby's gaat, nee![]()
Ja en als Lieske op zo'n manier eruit was gehaald had iedereen zitten zeiken. En zoveel heeft Roel niet gefucked de laatste weken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was het wel, maar Roel heeft wel respectloos naar BB gedaan en daar is hij hard voor gestraft.
Hij wilde fucken met BB en dat kan niet.![]()
Hij krijgt wel een onthaal in de studio maar dat zien wij alleen nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Roel krijgt idd de langverwachte uitbarsting
en dan als énige van de hele groep géén onthaal krijgen, alleen een tam applausje buiten het BB-huis. Dan voel je je écht kut, helemaaaaaalll als hij thuis alle uitzendingen gaat bekijken.
Ik ben bang dat de andere subfora net zozeer incrowd zijn als wij ondertussen geworden zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zal wel weer terug gaan keren naar vooral het Sport forum. Dat gaat minder posten worden![]()
weten jullie nog een alternatief? behalve in dit subforum nababbelen totdat het gesloten wordt![]()
En dan naar Thailand gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, mensen met leedvermaak die hier de streamers een beetje komen zieken.
Nee, nee, hij wilde fucken met Linda en Dido... En Lieske, en Tanja geloof ik ook nog, maar de alcoholtax voor de Hummie-hump heeft hij volgens mij nooit gehaald....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was het wel, maar Roel heeft wel respectloos naar BB gedaan en daar is hij hard voor gestraft.
Hij wilde fucken met BB en dat kan niet.![]()
Maarja.. hij riep zelf al "neuk de roels"... His wish is hummies commandquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als Lieske op zo'n manier eruit was gehaald had iedereen zitten zeiken. En zoveel heeft Roel niet gefucked de laatste weken!
Stop mij met Kastanova in een BB-huis en je zit elke dag met een zak chips gespannen op de bank naar de tv te kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vrees vooral het laatste.. in Fokkers in BB6? zie ik vooral mensen die normaal in ONZ en R&P enzo rondzweven![]()
Sommige moppen van mij zijn wel lang, en ik ben niet zo snel in typen, dus wel geduld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
dan kom ik en ga ik steeds om je lachen en desnoods ga ik ook iets verzamelen en gaan we hier ruilen
![]()
hahaha.. afspraken afzeggen deed ik voor de bewoners van dit jaar ook al.. dus dat zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stop mij met Kastanova in een BB-huis en je zit elke dag met een zak chips gespannen op de bank naar de tv te kijkenJe zult er zelfs afspraken voor afzeggen om het te kunnen volgen.
Oooohhh ja er was toch zo'n wedstrijd geweest met VIP-kaartjes enzo??quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een onthaal in de studio maar dat zien wij alleen niet
Misschien zijn er users van FOK! bij de finale geweest en de afterparty dus wie weet komt er dan meer aan het licht
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zullen we opblijven tot deel 2000?
ja sorry de winnaar wordt helaas niet gehuldigd in de live. door het uitlopen van het programma moeten we nu stoppen daagquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had het wel willen zien als Joost nog op die bank zat... grrrrrrrr
En welke criteria zijn dat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nee, hij wilde fucken met Linda en Dido... En Lieske, en Tanja geloof ik ook nog, maar de alcoholtax voor de Hummie-hump heeft hij volgens mij nooit gehaald....
Oke, Hummie die een burn-out oploopt dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hahaha.. afspraken afzeggen deed ik voor de bewoners van dit jaar ook al.. dus dat zegt niet zoveel
Sjet wil mee zwevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ik straks ook...
* BONG4002 word een zwevend bestand en dat kan overal naartoe vliegen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh ja er was toch zo'n wedstrijd geweest met VIP-kaartjes enzo??
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww wat erg, wat hebben we je aangedaan![]()
Truste Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zitten![]()
Dus voel je niet schuldig, ik ben jullie dankbaar, ik ben een hele waardevolle ervaring rijker geworden![]()
ach ja als het wielerseizoen weer begint kan ik ook weer volop postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de andere subfora net zozeer incrowd zijn als wij ondertussen geworden zijn
Klim maar op mn rug (Joostmodus: Ik ben een zwijn!) en zweef met me mee....quote:
Ik heb er geen behoefte aan om die agent te ontmoeten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus jij ligt vanavond warm onder de wol
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dacht net ff dat je van ons af wilde toen je odie uitzwaaide![]()
![]()
![]()
Mooi gezegd....kan het niet anders onderstrepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zitten![]()
Dus voel je niet schuldig, ik ben jullie dankbaar, ik ben een hele waardevolle ervaring rijker geworden![]()
heb jij nog een alternatief subforum hiero waar we met zijn allen terecht kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En nee hoor![]()
Maar kliekjes zijn onvermijdelijk helaas. Al vind ik het overal wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |