quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef Maurisico het volgende:
maarre.... morgen laatse dagje dan twee weken vrij... ik duik in mijn bedje... Ik reken erop dat jullie de SC nog minstens een paar dagen open houden...als ik nu vertrek en ik kom morgen terug.. opgedoekt forum...geen SC... dat voelt als een Roels afscheid...en dat zou toch wel erg zuur zijn...
tot morgen!
Ik heb ook net (via internetbankieren) gezien wat mijn eindejaarsuitkering was. Kan ik lekker van gaan shoppen!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen bonussen hier, maar wél met een overtroffen naar Schaal 8, dus als het goed is in januari weer een dansje![]()
Zit al de hele middag te bedenken waar ik het allemaal aan uit ga geven
Ik zou best voor streams betalen. Waarom niet? Het is toch een soort hobby vier maanden lang? Mag dat niks kosten? Voor de publieke omroep betalen we elk jaar belasting (daar kan je het mee eens zijn of niet). Commerciele TV kost ons geen bal, als we maar wat reclame naar binnen krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou nooit voor streams betalen. Maar dat zeg ik nu, uitgeput als ik ben van BB5![]()
Ik hoop dat ze bij de interpolis beter rekenen als schrijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef Maurisico het volgende:
jaja... want naast 13e maand en winstgratificatie had ik ook nog een bonus aan mijn strook hangen... laat ik het zo zeggen.. ik heb vandaag minder gekregen als joost, maar meer als Roel en Lieske!!![]()
Nou ten tijde van BB4 weet ik nog dat een halfuurtje kijken ¤ 1.00 kostte en 2 uur ¤ 1.50 ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou best voor streams betalen. Waarom niet? Het is toch een soort hobby vier maanden lang? Mag dat niks kosten? Voor de publieke omroep betalen we elk jaar belasting (daar kan je het mee eens zijn of niet). Commerciele TV kost ons geen bal, als we maar wat reclame naar binnen krijgen.
Als het maar niet 1,50eur per dag is zoals bij BB Duitsland...
En dan zit ie nog bij Communicatie ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij de interpolis beter rekenen als schrijven.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lieffies![]()
Hoe gaat het, ook een beetje onwennig nu het is afgelopen?
Betalen is heel het jaar kijken, dat zou ik niet willen. Zo blijft het leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou best voor streams betalen. Waarom niet? Het is toch een soort hobby vier maanden lang? Mag dat niks kosten? Voor de publieke omroep betalen we elk jaar belasting (daar kan je het mee eens zijn of niet). Commerciele TV kost ons geen bal, als we maar wat reclame naar binnen krijgen.
Als het maar niet 1,50eur per dag is zoals bij BB Duitsland...
Lekker is dat hè?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb ook net (via internetbankieren) gezien wat mijn eindejaarsuitkering was. Kan ik lekker van gaan shoppen!En het leuke is, ons CAO is verbeterd,dus ik februari krijg ik nog een extraatje!!
![]()
quote:
Domoortjequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
JoehoeContact!
Ik had wat meer moeten integreren hier, geloof ik
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Bartoli het volgende:
zo'n afgang voor Roel hé. Ook al zou ik hem haten dan nog gun je zo iemand dat niet
Talpa
Ik vond btw de hele uitzending gewoon kut deze keer. Iedereen had meer aandacht mogen hebben. Waarschijnlijk weet iedereen nog hoe Bart er met vuurwerk uitliep. Over 5 jaar zijn de meesten dit vergeten iig terwijl het zoveel mooier had gekund. Zelfs Lieske had op deze manier van mij mogen winnen!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Bartoli het volgende:
zo'n afgang voor Roel hé. Ook al zou ik hem haten dan nog gun je zo iemand dat niet
Talpa
Cuall, als ik het nog terug kan vinden, zal ik mijn posts aan je geven die ik over mijn schat heb geplaatst. Als iedereen meende wat hij/zij zei, dan zullen ze hierop inspringen om het te bevestigen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ze was heel lief en ze sprak ook lief over jou, zou je een voorbeeld aan moeten nemen
![]()
Wees er maar zuinig op![]()
Nou de jaren dat er wel werd betaald, waren er onderlinge afspraken en Fok kreeg ook gratis kijktijd. De codes werden dan onder de streamers verdeeld. Ik heb in die periode denk ik in totaal een tientje betaald aan codes, maar ook dat had wel wat hoor, maar het moet wel redelijk blijven. Er ging ook veel via het illegale circuit en dat realiseren ze zich natuurlijk heel goed, goed beveiliging is ook heel prijzig, dus ik denk wel dat de streams gratis blijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Muerte het volgende:
Wat ik me wel afvraag, of er bij de volgende BB toch weer gratis streams zijn en als dat zo is of het dan wel gratis is.
Voor mij geldt dat ik me kostelijk heb vermaakt maar zeker niet bereid ben om er voor te gaan betalen, ik weet nooit van tevoren hoeveel tijd ik er aan kan besteden en voor een paar uurtjes streams per week zou ik het waarschijnlijk ook de moeite nioet vinden om een abbo te nemen.
Ik weet niet hoe jullie daar over denken, ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig hoeveel fokkers er geld voor over zouden hebben.
hai lieverdquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Betalen is heel het jaar kijken, dat zou ik niet willen. Zo blijft het leuk![]()
Kijk!quote:
Nou...denk toch dat Ingrid het niet zou redden tegen Roel en Joost hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Beide niet gewonnen hehAl had Ing het zeker wel gered
![]()
Gelijk spel, is wel zo mooi als afsluiter![]()
Joehoequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
JoehoeContact!
Ik had wat meer moeten integreren hier, geloof ik
Truste en tot BB VIPS dan maar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Bij mij gaat langzaamaan het licht uit. Ik duik m'n bed in
Hier kan ik van getuigenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Cuall, als ik het nog terug kan vinden, zal ik mijn posts aan je geven die ik over mijn schat heb geplaatst. Als iedereen meende wat hij/zij zei, dan zullen ze hierop inspringen om het te bevestigen.
In het kort, dizzy-lizzy, is mijn nummer 1!!!! Niemand, maar dan ook niemand kan haar evenaren!!
Dit is in het kort hoe ik over haar denk, en ze kent me, mijn opmerkingen hier neemt ze niet serieus, net zoals soortgelijke opmerkingen die ik tegen haar plaats irl. Maar ze pakt me net zo hard terug.
Bottom line, we respecteren en begrijpen elkaar, en een beetje harde humor houd de boel levend!!!![]()
![]()
Dat was een gok van me, blijkbaar toch goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef flugeltje het volgende:
En dan zit ie nog bij Communicatie ook
Volgende keer beter afspreken, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, zijn we elkaar misgelopen![]()
Slaap lekker Snaptnix, ik zie je morgen weer, maar ik ga eerst héél lang uitslapenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Tja, voor ons een vraag, voor Talpa een wéétquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er nu allemaal gebeurd op dat feestje.
Zouden Roel en Menno nog ruzie krijgen over Dido. (zagen jullie overigens dat Dido en Menno elkaar al eerder hadden gekust, in de tuin?).
Zou Tanja blijven (denk het niet)?
Zouden Menno en Ingrid het bijleggen en een stel worden?
Question, questions! En niet meer te volgen via de streams!![]()
Hallo Morwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Beide niet gewonnen hehAl had Ing het zeker wel gered
![]()
Gelijk spel, is wel zo mooi als afsluiter![]()
Truste, slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
ja precies. Maar gezien de uitzending laten ze alle ex bewoners en alle finalisten (op roel na dan) met meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond btw de hele uitzending gewoon kut deze keer. Iedereen had meer aandacht mogen hebben. Waarschijnlijk weet iedereen nog hoe Bart er met vuurwerk uitliep. Over 5 jaar zijn de meesten dit vergeten iig terwijl het zoveel mooier had gekund. Zelfs Lieske had op deze manier van mij mogen winnen!!
Mmmm, helaas zullen we het nooit weten, maar ik heb zo mijn twijfels.........Al geef ik haar groot gelijk dat ze dat geld heeft aangepakt. Ing isquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou...denk toch dat Ingrid het niet zou redden tegen Roel en Joost hoor
Je wist waar ik werk toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was een gok van me, blijkbaar toch goed.
Niet van die paar posts hier in BB hoor, ik denk eerder uit ONZ, heel vroeger, toen ik daar nog wel eens kwam.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
Mijn naam bekend voor?Ja, ben ik zo af en toe wel eens voorbij gewipt, en de liveuitzendingtopics he?
Ik heb zin in een publiek debat met een aantal mensen, zou wel in een felle discussie willen zitten over dit alles.
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb geen medelijden met Roel, hij verdiende het niet wmb, had al 10.000 en dan minder dan 50.000 te weinig vinden voor een vrijwillige exit, nee laat Roel maar de loser zijn prima zo
Het laatste stuk vond ik dus echt een wanprestatiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja precies. Maar gezien de uitzending laten ze alle ex bewoners en alle finalisten (op roel na dan) met meernaar binnen komen. En die arme roel wordt weggeleid via de achterdeur
![]()
Hai, Parelquote:
Tja, dat ie niet in beeld kwam in de studio vond ik ook erg raar maar zal wel met uitzendtijd te maken hebben ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
mee eens isquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het laatste stuk vond ik dus echt een wanprestatie![]()
Voor straf zouden ze het jaarsalaris van Hummie over moeten maken naar een gezamenlijke rekening voor Roel en Dido, als smartegeld.![]()
Kunnen ze toch nog een wereldreisje maken samen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als iemand mij ¤ 10.000,- bied, neem ik binnen 2 sec afscheid hier![]()
Ben jij lang opgebleven om de 1000e te openen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaap lekker Snaptnix, ik zie je morgen weer, maar ik ga eerst héél lang uitslapen![]()
Hoi, odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
Zo ik heb weer bijgelezen , hoi allemaal![]()
![]()
![]()
D'r zijn niet zoveel bedrijven van die grootte in Tilburg, dus een gefundeerde gok kon ik wel maken. Maar het stond ( tot net dus) niet op het forum. Dus als je dat wil houden is nu een goed moment om te gaan editten.quote:
Niet lang meer, boel gaat straks dicht en dan is het wachten op Ratelband en Co.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Het is stil zeg , gebeurt er nog wat ?
wat zou er moeten gebeuren? behalve dat Roel met zijn matties alles aan gort geslagem heeft wssquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Je vragen zijn heel herkenbaar, ik wil ook graag nog een boel weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er nu allemaal gebeurd op dat feestje.
Zouden Roel en Menno nog ruzie krijgen over Dido. (zagen jullie overigens dat Dido en Menno elkaar al eerder hadden gekust, in de tuin?).
Zou Tanja blijven (denk het niet)?
Zouden Menno en Ingrid het bijleggen en een stel worden?
Question, questions! En niet meer te volgen via de streams!![]()
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was datquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Nog spannende dingen gebeurd?
Er werken meer dan 5000 mensen daar... Knappe die mij ertussenuit vist...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r zijn niet zoveel bedrijven van die grootte in Tilburg, dus een gefundeerde gok kon ik wel maken. Maar het stond ( tot net dus) niet op het forum. Dus als je dat wil houden is nu een goed moment om te gaan editten.
Ik wilde voetbal en 20 Mbit internetquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor streams betalen. Maar dat zeg ik nu, uitgeput als ik ben van BB5![]()
Was dus het laatste streamverslag aan het makenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was dat![]()
![]()
Heeee!!!!!!!!!!!! Je zou op visite komen?? Ik de derde pc klaarzetten voor je, iedereen komt, behalve jij, lekker dan! Ik ben geen Roel die je aan het lijntje kan houden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
<knip, stopt geld in knip>
En wie doet de tiende????![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, Parel![]()
En gefeliciteerd cuall, terecht dat jij de 1000ste hebt geopent![]()
Dat is erg veelquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werken meer dan 5000 mensen daar... Knappe die mij ertussenuit vist...
Roel zit met Lieske in het bubbelbad en Joost en Ing liggen samen in bed te vozenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet van die paar posts hier in BB hoor, ik denk eerder uit ONZ, heel vroeger, toen ik daar nog wel eens kwam.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Had geen dubbele caps netquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Shit man he.... vet cool... wreedquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was dat![]()
![]()
BONG, ik heb hem gehoord, was weer als vanouds, maar ik had geen tijd om te reageren, ik was epistels aan het schrijven, maar je hebt me wel herinnert om je te bedanken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Nog even mijn muziekie die ik net plaatste maar iedereen kennelijk heeft gemist: The end
fietsen heh.. altijd weer dat fietsenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Is alvast je goede voornemen voor het nieuwe jaar zeker?quote:
Ja dat hadden ze wel wat correcter kunnen doen, zal zeker door tijdgebrek zijn geweest en waarschijnlijk zal hij wel zijn opgevangen, maar voor de kijker was dit nou niet zo'n elegante afronding, al zat ik wel in mijn vuistje te lachen dat hij niet had gewonnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..
Dat had ik net in dat finale topic... ik zag namen die je nooit zag. Kan ook betekenen dat de SC een kliekje is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Iedere keer als ik in andere topics kijk, zie ik namen die ik hier nog NOOIT heb gezien![]()
Gelukkig hebben we de filmpjes nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet gewoon nóg niet wat ik er nu op moet zeggen...Het was gewoonweg verbijsterend... Was ik nu maar backstage!
En: nooit meer rare stemmetjes van Nathalie, nooit meer het gewauwel van Roel, nooit meer de uitspraken en de wanhopige, ja bijna Waxxeriaanse pogingen van Lieske om in het middelpunt te staan, nooit meer flashbacks over Rob, nooit meer Ingrid die iets doet, nooit meer Dido die het over haarzelf heeft, nooit meer Chantal die achterbaks roddelt over iedereen, nooit meer.... Big Brother, hoop ik. Na zo'n slot.
Een sekte... ik ben dol op sektesquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik net in dat finale topic... ik zag namen die je nooit zag. Kan ook betekenen dat de SC een kliekje is.
Precies.. het mooiste was niet dat Joost won... maar dat Roel verloorquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze wel wat correcter kunnen doen, zal zeker door tijdgebrek zijn geweest en waarschijnlijk zal hij wel zijn opgevangen, maar voor de kijker was dit nou niet zo'n elegante afronding, al zat ik wel in mijn vuistje te lachen dat hij niet had gewonnen![]()
![]()
Ér is meer....maar dat is nog in de maakquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, ik heb hem gehoord, was weer als vanouds, maar ik had geen tijd om te reageren, ik was epistels aan het schrijven, maar je hebt me wel herinnert om je te bedanken.
Maar dit was toch niet alles? Er is toch meer?
Lurkersquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Iedere keer als ik in andere topics kijk, zie ik namen die ik hier nog NOOIT heb gezien![]()
Jawel, want ze had mijn sympathiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou...denk toch dat Ingrid het niet zou redden tegen Roel en Joost hoor
Ja tuurlijk is die nog onthaald in de studio. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen. Maar had de uitzending 10 min langer gerekt en we hadden nergens over gezeurd wat betreft de Talpa wanvertoningquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze wel wat correcter kunnen doen, zal zeker door tijdgebrek zijn geweest en waarschijnlijk zal hij wel zijn opgevangen, maar voor de kijker was dit nou niet zo'n elegante afronding, al zat ik wel in mijn vuistje te lachen dat hij niet had gewonnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
de champagne smaakte lekker en de whiskey ook en de wijn ook, totdat ik de laatste 3 minuten zagquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
fietsen heh.. altijd weer dat fietsen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Nog even mijn muziekie die ik net plaatste maar iedereen kennelijk heeft gemist: The end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |