Hai, Parelquote:
Tja, dat ie niet in beeld kwam in de studio vond ik ook erg raar maar zal wel met uitzendtijd te maken hebben ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
true... maar de manier waarop roel nu behandeld werd, was wel erg cru hoor..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Bij mij gaat langzaamaan het licht uit. Ik duik m'n bed in
mee eens isquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het laatste stuk vond ik dus echt een wanprestatie![]()
Voor straf zouden ze het jaarsalaris van Hummie over moeten maken naar een gezamenlijke rekening voor Roel en Dido, als smartegeld.![]()
Kunnen ze toch nog een wereldreisje maken samen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als iemand mij ¤ 10.000,- bied, neem ik binnen 2 sec afscheid hier![]()
Ben jij lang opgebleven om de 1000e te openen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaap lekker Snaptnix, ik zie je morgen weer, maar ik ga eerst héél lang uitslapen![]()
Hoi, odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
Zo ik heb weer bijgelezen , hoi allemaal![]()
![]()
![]()
D'r zijn niet zoveel bedrijven van die grootte in Tilburg, dus een gefundeerde gok kon ik wel maken. Maar het stond ( tot net dus) niet op het forum. Dus als je dat wil houden is nu een goed moment om te gaan editten.quote:
Niet lang meer, boel gaat straks dicht en dan is het wachten op Ratelband en Co.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Het is stil zeg , gebeurt er nog wat ?
wat zou er moeten gebeuren? behalve dat Roel met zijn matties alles aan gort geslagem heeft wssquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Het is stil zeg , gebeurt er nog wat ?
Je vragen zijn heel herkenbaar, ik wil ook graag nog een boel weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er nu allemaal gebeurd op dat feestje.
Zouden Roel en Menno nog ruzie krijgen over Dido. (zagen jullie overigens dat Dido en Menno elkaar al eerder hadden gekust, in de tuin?).
Zou Tanja blijven (denk het niet)?
Zouden Menno en Ingrid het bijleggen en een stel worden?
Question, questions! En niet meer te volgen via de streams!![]()
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was datquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Nog spannende dingen gebeurd?
Er werken meer dan 5000 mensen daar... Knappe die mij ertussenuit vist...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r zijn niet zoveel bedrijven van die grootte in Tilburg, dus een gefundeerde gok kon ik wel maken. Maar het stond ( tot net dus) niet op het forum. Dus als je dat wil houden is nu een goed moment om te gaan editten.
Ik wilde voetbal en 20 Mbit internetquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor streams betalen. Maar dat zeg ik nu, uitgeput als ik ben van BB5![]()
Was dus het laatste streamverslag aan het makenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou idd zeg, Ruud kwam net het huis binnen en de streams gingen aan, hij ramde alles kort en klein en dat was dat![]()
![]()
Heeee!!!!!!!!!!!! Je zou op visite komen?? Ik de derde pc klaarzetten voor je, iedereen komt, behalve jij, lekker dan! Ik ben geen Roel die je aan het lijntje kan houden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
<knip, stopt geld in knip>
En wie doet de tiende????![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, Parel![]()
En gefeliciteerd cuall, terecht dat jij de 1000ste hebt geopent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |