Maarja.. hij riep zelf al "neuk de roels"... His wish is hummies commandquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als Lieske op zo'n manier eruit was gehaald had iedereen zitten zeiken. En zoveel heeft Roel niet gefucked de laatste weken!
Stop mij met Kastanova in een BB-huis en je zit elke dag met een zak chips gespannen op de bank naar de tv te kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vrees vooral het laatste.. in Fokkers in BB6? zie ik vooral mensen die normaal in ONZ en R&P enzo rondzweven![]()
Sommige moppen van mij zijn wel lang, en ik ben niet zo snel in typen, dus wel geduld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
dan kom ik en ga ik steeds om je lachen en desnoods ga ik ook iets verzamelen en gaan we hier ruilen
![]()
hahaha.. afspraken afzeggen deed ik voor de bewoners van dit jaar ook al.. dus dat zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stop mij met Kastanova in een BB-huis en je zit elke dag met een zak chips gespannen op de bank naar de tv te kijkenJe zult er zelfs afspraken voor afzeggen om het te kunnen volgen.
Oooohhh ja er was toch zo'n wedstrijd geweest met VIP-kaartjes enzo??quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een onthaal in de studio maar dat zien wij alleen niet
Misschien zijn er users van FOK! bij de finale geweest en de afterparty dus wie weet komt er dan meer aan het licht
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zullen we opblijven tot deel 2000?
ja sorry de winnaar wordt helaas niet gehuldigd in de live. door het uitlopen van het programma moeten we nu stoppen daagquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had het wel willen zien als Joost nog op die bank zat... grrrrrrrr
En welke criteria zijn dat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nee, hij wilde fucken met Linda en Dido... En Lieske, en Tanja geloof ik ook nog, maar de alcoholtax voor de Hummie-hump heeft hij volgens mij nooit gehaald....
Oke, Hummie die een burn-out oploopt dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hahaha.. afspraken afzeggen deed ik voor de bewoners van dit jaar ook al.. dus dat zegt niet zoveel
Sjet wil mee zwevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ik straks ook...
* BONG4002 word een zwevend bestand en dat kan overal naartoe vliegen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh ja er was toch zo'n wedstrijd geweest met VIP-kaartjes enzo??
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww wat erg, wat hebben we je aangedaan![]()
Truste Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Ik ga naar me bedje , 4 maanden chronisch slaap te kort in halen, maar goed , morgen weekje vakantie![]()
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zitten![]()
Dus voel je niet schuldig, ik ben jullie dankbaar, ik ben een hele waardevolle ervaring rijker geworden![]()
ach ja als het wielerseizoen weer begint kan ik ook weer volop postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de andere subfora net zozeer incrowd zijn als wij ondertussen geworden zijn
Klim maar op mn rug (Joostmodus: Ik ben een zwijn!) en zweef met me mee....quote:
Ik heb er geen behoefte aan om die agent te ontmoeten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus jij ligt vanavond warm onder de wol
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dacht net ff dat je van ons af wilde toen je odie uitzwaaide![]()
![]()
![]()
Mooi gezegd....kan het niet anders onderstrepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zitten![]()
Dus voel je niet schuldig, ik ben jullie dankbaar, ik ben een hele waardevolle ervaring rijker geworden![]()
heb jij nog een alternatief subforum hiero waar we met zijn allen terecht kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En nee hoor![]()
Maar kliekjes zijn onvermijdelijk helaas. Al vind ik het overal wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |