Jij snapte die smiley niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Je bent de eerste. Mijn vriendin wou al van me afgaan voor deze hobby, maar ik ben wat ingebonden
![]()
![]()
Zéér graag gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor het posten, cappen en slap ouwehoeren hier in de SC , thxxxxxx all ...........![]()
![]()
Ik vind gewoon dat iedereen afgezeken mag worden terwijl ze in BB zitten. Daarna zijn het ook gewone mensen. Zelfs Mini-Me zou ik niet uitschelden als ik haar tegenkom op straat, het is gewoon een spel. Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Manu, wat schrijf je nu?
Dit had ik van jou niet verwachtmaar wel
![]()
beter die kaas dan deze wanvertoning. Shame on BB, Hummie, Romer, Talpa en John de Molquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet verdient en zeker een vreemde actie van BB, maar wat kan je anders verwachtenDe familiezender......tuurlijk
Dan was het avondvullend geweest met blokjes kaas enzo
![]()
Ik heb het met uitermate veel plezier gedaan, en jij ook bedankt Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor het posten, cappen en slap ouwehoeren hier in de SC , thxxxxxx all ...........![]()
![]()
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Tot dat laatste zinnetje was ik het met je eens...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat iedereen afgezeken mag worden terwijl ze in BB zitten. Daarna zijn het ook gewone mensen. Zelfs Mini-Me zou ik niet uitschelden als ik haar tegenkom op straat, het is gewoon een spel. Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......
Toen Ing vrijwillig opstapte met 10 000 te weinig gooide ik mij in de armen van de eerste de beste (bleek een buurjongen te zijn) en nu blijk ik chablis te testen op haar jaargang.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeee!!!!!!!!!!!! Je zou op visite komen?? Ik de derde pc klaarzetten voor je, iedereen komt, behalve jij, lekker dan! Ik ben geen Roel die je aan het lijntje kan houden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ja errug he, eigenlijk was dat mijn insteek, iedereen mag winnen, behalve Roel. Hele aparte gewaarwording, heb ik nog nooit eerder gehadquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Precies.. het mooiste was niet dat Joost won... maar dat Roel verloor
Idd, en dan nog minder dan 50.000 te weinig vinden als geld om vrijwillig te gaan, dan denk ik echtquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tot dat laatste zinnetje was ik het met je eens...
Maar hij is zo hard genaaid dat ie er 10 ruggen aan overhoudt..
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Hear hearquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
![]()
Dag lieve Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Ik ga naar me bedje , 4 maanden chronisch slaap te kort in halen, maar goed , morgen weekje vakantie![]()
Echt niet. Juist die rookopdracht, en de kansen die hij kreeg om het Dido naar haar zin te maken gaven aan dat BB Roel echt wel mocht. Des te vreemder dat ze hem zo verschrikkelijk laten zitten op het eind.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind gewoon dat iedereen afgezeken mag worden terwijl ze in BB zitten. Daarna zijn het ook gewone mensen. Zelfs Mini-Me zou ik niet uitschelden als ik haar tegenkom op straat, het is gewoon een spel. Verliezen maakt mij niet uit, maar ik vind dit compleet respectloos. En het is niet alleen dit, het lijkt wel of kost wat het kost Roel niet mocht winnen. Hij is zo vaak genaaid met al die geheime opdrachten......
Gek hèquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je was dus niet serieus?Je bent de zoveelste die mij niet serieus neemt over mijn hobby
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Ik ga naar me bedje , 4 maanden chronisch slaap te kort in halen, maar goed , morgen weekje vakantie![]()
dus jij ligt vanavond warm onder de wolquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Toen Ing vrijwillig opstapte met 10 000 te weinig gooide ik mij in de armen van de eerste de beste (bleek een buurjongen te zijn) en nu blijk ik chablis te testen op haar jaargang.
Amstelveen (?) is iets te ver: ik haal de A1 niet eens denk ik. (Dan word ik vd weg gesleurd door een brute agent)
Kan ik het morgen goedmaken????![]()
Foutje, bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Hmmm heb je Frances ook weerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Hahaha, fantastisch gewoon en kicken dat zowel Ingrid en Joost met geld naar huis gaan en dat Roel en Lieske niks krijgen.![]()
Wat denken jullie, gaat de relatie tussen Roel en Dido standhouden nu hij haar weinig te bieden heeft? Wat een manier van afgeschreven worden zeg, de afgang van Roel. Voor minder dan 75.000 euro wilde hij het huis niet uitNu gaat hij met een fooi van 10.000 naar huis.
![]()
En Lieske, die heeft helemaal noppes![]()
. Dat word waarschijnlijk naakt poseren om wat bij te verdienen.
Merry Christmas
![]()
Ze dachten ws dat ze zo 'origineel' eindigden... over de rug van Roel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt niet. Juist die rookopdracht, en de kansen die hij kreeg om het Dido naar haar zin te maken gaven aan dat BB Roel echt wel mocht. Des te vreemder dat ze hem zo verschrikkelijk laten zitten op het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |