Zeker weten, maar ja zijn nog zoveel andere leuke dingenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat zo'n programma (en met name de streams) met je doet, je raakt écht verslaafd en 4 maanden is lang....heeel lang, dat raak je niet zomaar kwijt, duurt zeker een weekje
quote:
En ik nog zo mijn best gedaan op mijn avatarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet bij na al die jaren![]()
![]()
Bier werkt goed, ook bij haarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
Nee hoor klagen deed ze niet, ze sprak heel liefdevol over je, en ja ze zei gewoon dat je snurkt![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn vingers zitten ook enorm te trillen nu ja
[afbeelding]
Alsof je in een enorm zwart gat valt. De klap zal morgen nog wel erger zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja, is idd een heel stil en onwerkelijk gevoel.
Je hebt natuurlijk veel meer op FOK! dan BB dus we kunnen altijd een plekkie vinden hier, en je hebt:.....MSNquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zeker weten, maar ja zijn nog zoveel andere leuke dingen![]()
![]()
maar idd zal het zeker missen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik nog zo mijn best gedaan op mijn avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik ineens weg![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Pinball het volgende:
http://www.cuall.net/bb5/fockingfokkers.jpg
Ik sta naast Sanne.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alsof je in een enorm zwart gat valt. De klap zal morgen nog wel erger zijn![]()
![]()
Je moet wat he... jij ook zag ikquote:
Schop aan die msnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel meer op FOK! dan BB dus we kunnen altijd een plekkie vinden hier, en je hebt:.....MSN![]()
Gebruikte ik bijna niet, nu weer wel nou BB afgelopen is
Lig je tijdens die maanden onder de female Arliator???quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!![]()
Yep, same geld for mequote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!![]()
Ja hé, wat zag je danquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet wat he... jij ook zag ik
Ik heb msn, maar daar staan maar 2 personen in, of dat nu echt helpt?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schop aan die msnff oefenen dan
Ik ben al een week of drie weer terug op het usenet om niet te hard cold turkey te gaanquote:
En Roel is ook zijn geld kwijt dan want hij heeft het aan Ruud verteldquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]Lieffffffffffffffffffff
Trouwens.. over dat start geld hedat bedrag van Ing is dan toch iets lager? vrijwillige exit
Trustequote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, nog veel plezier, ik ga slapen.![]()
Bedankt voor een geweldige avond! En tot morgen.![]()
Er is geen morgen...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Waar been jij?quote:
Dan sta je zeker ook bewust bij die arme flugel op haar kop te springen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust gedaan, vond dat je naast hem hoorde te staan![]()
Onder en boven, anders krijg ik doorligplekkenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lig je tijdens die maanden onder de female Arliator???
Trustenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Lieve CartWoman, slaap lekker en het was heel erg gezellig met jequote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Is alleen jammer dat er 's avonds geen beelden zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Arliator het volgende:
De afkicksite voor verslaafden, livestreams, 24 uur per dag!!!!
Ga naar het eiland![]()
http://www.manbijthond.nl/
Lievquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust gedaan, vond dat je naast hem hoorde te staan![]()
Hij moet nog even warmdraaien....dus even geduld ajbquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schop aan die msnff oefenen dan
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Trusten CWquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik zat hier vanochtend al voor 7 uur en het begon zo goed deze dag, want om 11 minuten over 7 had ik mijn eerste cap en het was meteen raak.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alsof je in een enorm zwart gat valt. De klap zal morgen nog wel erger zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...ik weiger te stemmen...
laat die kasthomo maar winnen dan
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik ineens weg![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |