Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik ineens weg![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Pinball het volgende:
http://www.cuall.net/bb5/fockingfokkers.jpg
Ik sta naast Sanne.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alsof je in een enorm zwart gat valt. De klap zal morgen nog wel erger zijn![]()
![]()
Je moet wat he... jij ook zag ikquote:
Schop aan die msnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel meer op FOK! dan BB dus we kunnen altijd een plekkie vinden hier, en je hebt:.....MSN![]()
Gebruikte ik bijna niet, nu weer wel nou BB afgelopen is
Lig je tijdens die maanden onder de female Arliator???quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!![]()
Yep, same geld for mequote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!![]()
Ja hé, wat zag je danquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet wat he... jij ook zag ik
Ik heb msn, maar daar staan maar 2 personen in, of dat nu echt helpt?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schop aan die msnff oefenen dan
Ik ben al een week of drie weer terug op het usenet om niet te hard cold turkey te gaanquote:
En Roel is ook zijn geld kwijt dan want hij heeft het aan Ruud verteldquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]Lieffffffffffffffffffff
Trouwens.. over dat start geld hedat bedrag van Ing is dan toch iets lager? vrijwillige exit
Trustequote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, nog veel plezier, ik ga slapen.![]()
Bedankt voor een geweldige avond! En tot morgen.![]()
Er is geen morgen...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, nog veel plezier, ik ga slapen.![]()
Bedankt voor een geweldige avond! En tot morgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |