Zeker weten, maar ja zijn nog zoveel andere leuke dingenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat zo'n programma (en met name de streams) met je doet, je raakt écht verslaafd en 4 maanden is lang....heeel lang, dat raak je niet zomaar kwijt, duurt zeker een weekje
quote:
En ik nog zo mijn best gedaan op mijn avatarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet bij na al die jaren![]()
![]()
Bier werkt goed, ook bij haarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
Nee hoor klagen deed ze niet, ze sprak heel liefdevol over je, en ja ze zei gewoon dat je snurkt![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn vingers zitten ook enorm te trillen nu ja
[afbeelding]
Alsof je in een enorm zwart gat valt. De klap zal morgen nog wel erger zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja, is idd een heel stil en onwerkelijk gevoel.
Je hebt natuurlijk veel meer op FOK! dan BB dus we kunnen altijd een plekkie vinden hier, en je hebt:.....MSNquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zeker weten, maar ja zijn nog zoveel andere leuke dingen![]()
![]()
maar idd zal het zeker missen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik nog zo mijn best gedaan op mijn avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik ineens weg![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Pinball het volgende:
http://www.cuall.net/bb5/fockingfokkers.jpg
Ik sta naast Sanne.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alsof je in een enorm zwart gat valt. De klap zal morgen nog wel erger zijn![]()
![]()
Je moet wat he... jij ook zag ikquote:
Schop aan die msnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel meer op FOK! dan BB dus we kunnen altijd een plekkie vinden hier, en je hebt:.....MSN![]()
Gebruikte ik bijna niet, nu weer wel nou BB afgelopen is
Lig je tijdens die maanden onder de female Arliator???quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!![]()
Yep, same geld for mequote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook, van het ene op andere moment ben ik weg, tot ik over een x aantal maanden/weken/dagen ineens weer opduik!![]()
Ja hé, wat zag je danquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet wat he... jij ook zag ik
Ik heb msn, maar daar staan maar 2 personen in, of dat nu echt helpt?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schop aan die msnff oefenen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |