Wie weet gaat er nog een uitzwaai-fake komen. Al was het alleen maar om dan nog lekker lang na te genietenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu wel inspiratie voor fakes misschien. Dit was toch priceless![]()
Ja die maak je maar zelden mee dat soort figuren, je kunt je eraan ergerenquote:
Beetje wel jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie weet gaat er nog een uitzwaai-fake komen. Al was het alleen maar om dan nog lekker lang na te genieten
Ben ik nu erg gemeen![]()
Jij gemeen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie weet gaat er nog een uitzwaai-fake komen. Al was het alleen maar om dan nog lekker lang na te genieten
Dat was gewoon haar reactie omdat Ruud zei dat het niet mocht van de arbeidsinspectie.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En dan dat zeuren van d'r dat Josh dit keer geen geld kreeg.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat denk je dat FOK/BB met mijn priveleven heeft gedaan? We communiceerden alleen nog maar met * Arliator roept zijn vriendin, he Linda! Dizzy-lizzy antwoord met; he Menno!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat net al weer met mijn oordoppies inzo'n gewoonte geworden
![]()
![]()
Ruud zei... dat die verloren had...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij nou meegekregen wanneer hij EXACT begreep dat Joost had gewonnen? Toen hij de beelden zag, of zei Ruud iets tegen hem? Ik heb iets gemist geloof ik![]()
Ik laat de streams staan tot het weet gaat bewegenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
daar zeg jewat... als BB ernu weer12 nieuwebewoners inzet... zonder verdere bemoeienis... wordt het nog steeds een gegarandeerde hit op internet...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
JammerZou wel de stunt zijn, nu nog caps kunnen maken terwijl de uitzending is gestopt
![]()
jaha, en ook toen alle bewoners iedereen ging feliciteren bleef ze staan...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Toen Joost alle bewoners wilde groeten en omhelsen, zag ik nog 2 sec dat hij richting Tanja uitreikte en zij (zoals gewoonlijk) lekker nors bleef staan met d'r armen over elkaar...daarna ging het beeld op wat anders
![]()
quote:
Moet jezelf de bewegingen erbij bedenken Henkquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik laat de streams staan tot het weet gaat bewegen
[afbeelding]
Je hebt info die wij nog niet weten? *hoop, hoop*quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
daar zeg jewat... als BB ernu weer12 nieuwebewoners inzet... zonder verdere bemoeienis... wordt het nog steeds een gegarandeerde hit op internet...
Dat was een vriend van de notaris z'n tuinman.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Zo duidelijk dat er nu WEL iemand bij zat om te controleren
Wel heel erg opvallend ja dat er nu bijna geen beweging in de percentages was te krijgen. Maar normaal gaat het ook altijd erg eerlijk aan toe daarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Het mooiste van de avond was toch wel de hele stemming op zich. Zo duidelijk dat er nu WEL iemand bij zat om te controleren
Startgeld, weet niet hoeveel het isquote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef MissHobje het volgende:
Gelukkig gaat ie niet met lege handen toch ?
Ja Bong het is over uit schlussquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Wat een show, wat een finale, master Joost heeft gewonnen!![]()
Net nog even getryed om de streams aan te zwengelen maar de zwengel is stuk
m.a.w. streams zijn definitief down![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik laat de streams staan tot het weet gaat bewegen
[afbeelding]
De manier waarop ze met Roel omgingen is gewoon triest en dat mogen ze weten toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieverd BB is voorbij, de live uitzending is afgelopen. Zelfs Hummie kan niets meer aan het einde veranderen nu.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
![]()
Voor de eerste keer was de winnaar vanaf het begin bekend, was wel wennen, kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Het mooiste van de avond was toch wel de hele stemming op zich. Zo duidelijk dat er nu WEL iemand bij zat om te controleren
BEW!
![]()
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZIEK??
Hallo, denk je dat Roel het ook zo erg vind als iedereen hier?? Die zit al lang aan het bier hoor
Ja niet spannend he. Ik hoopte steeds dat die notaris aan de diaree ging ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor de eerste keer was de winnaar vanaf het begin bekend, was wel wennen, klopt
Nog eenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
BONG
![]()
ja die zij definitief down
![]()
BEW!
![]()
geruchten zeggen ¤75,- per dagquote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Startgeld, weet niet hoeveel het is
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De manier waarop ze met Roel omgingen is gewoon triest en dat mogen ze weten toch?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat denk je dat FOK/BB met mijn priveleven heeft gedaan? We communiceerden alleen nog maar met * Arliator roept zijn vriendin, he Linda! Dizzy-lizzy antwoord met; he Menno!
We waren gewoon veel te veel met BB bezig, als dit gedonder nu ook al gaat beginnen met peking, raak ik mijn identiteit kwijt![]()
![]()
![]()
Vond het wel lachen eigenlijk, tenminste niet zo voorspelbaarquote:Op donderdag 22 december 2005 23:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De manier waarop ze met Roel omgingen is gewoon triest en dat mogen ze weten toch?
Ja je hebt gelijk heb ik in het begin ook vernomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
geruchten zeggen ¤75,- per dag
Hier is de nieuwe Tanja cam uit Blijdorpquote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Moet jezelf de bewegingen erbij bedenken Henk![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze liepen kennelijk wat uit maar vond het wel erg abrupt afgebrokenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen had ik wel liever gehad dat je hem ook nog in de studio had gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |