Omdat die KUT van een Ingrid het ook geliojkj opeiste..... bitch!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef melke het volgende:
Ik snap niet dat Lieske het niet heeft aangenomen. Zeker nadat ze die kreten gehoord heeft
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Snaptnix het volgende:
Vieze achterbakse naaibal die Lieske met d'r "pak dat geld Ing. Pak 't nou"
Gooit haar nog net niet met koffer en al naar buiten![]()
![]()
![]()
Ik kap ermee ik kijk niet meer![]()
Dus Lieske hoeft er niet uit? Ookal hebben mensen gesmst? Is het smsen dan niet onnodig?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef avonne het volgende:
en verder met Lieske, Roel en Joost
Ingrid heeft 37.500 gepakt
ik na vanavond ook niet meerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Snaptnix het volgende:
Vieze achterbakse naaibal die Lieske met d'r "pak dat geld Ing. Pak 't nou"
Gooit haar nog net niet met koffer en al naar buiten![]()
![]()
![]()
Ik kap ermee ik kijk niet meer![]()
Ze had moeten winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]niet opgeven lieve Snaptnix.... Ing is blij met het geld... en ze is nog steeds leuk....
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]niet opgeven lieve Snaptnix.... Ing is blij met het geld... en ze is nog steeds leuk....
![]()
Zal ik haar 1 van mijn Ritalinnetjes geven voor háár adhd?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Bartoli het volgende:
Ing helemaal hyper nu
Ik wel, morgen de reguliere om 19:32.quote:
quote:
Het is heel nodig, John word er blij vanquote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Dus Lieske hoeft er niet uit? Ookal hebben mensen gesmst? Is het smsen dan niet onnodig?
Ze had moeten winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef Arcee het volgende:
Ingrid: "M'n grootste wens was om tot het einde te blijven".
Nou, da's dan mislukt.
gewoon een grote aanhangquote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe komt Roel aan al die stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
![]()
iddquote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
Er verandert echt geen reet aan die stand deze keer.
Valt het erg op?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
Er verandert echt geen reet aan die stand deze keer.
dan wel zonder buit he!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef ART het volgende:
Dit is een slim systeem. Maar je mag toch hopelijk wel aannemen dat LIeske zo de klos is. HOOP HOOP
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lieske gaat zo Lieske gaat zo,
eventjes geduld nog wat
Lieske gaat zo
75 was fair geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef itsme het volgende:
Die Joost is ook erg op de centen zeg. Hij gunde ingrid ook niet veel. nee dankzij hem heeft ze maar 37.50 i.p.v de 50 die ze eerst vroeg.
I wish..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef melke het volgende:
Vervolgens neemt Joost wat geld en vertrekt. Lieske en Roel blijven tot het einde en Roel wint. Let maar op...
*telefoon paktquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Knurkie het volgende:
jippie we kunnen weer bellen..........
Wat een sukkel die Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef itsme het volgende:
Die Joost is ook erg op de centen zeg. Hij gunde ingrid ook niet veel. nee dankzij hem heeft ze maar 37.50 i.p.v de 50 die ze eerst vroeg.
Orgineelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
O god, krijgen we de bevalling weer
quote:
Tja nu het eerlijk gaat kunnen ze geen spannende dingen doen met de tussenstanden. En dat is voor de ongelovige nu precies de reden waarom ze lopen te sjoemelen. Kijkers vinden het niet spannend als de percentages hele tijd gelijk blijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Arcee het volgende:
Nog een uur kijken om Joost voorspelbaar te zien winnen.
jah dat is het zeker, een azijnpisser uit Grun die ze live laten werpenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef CartWOman het volgende:
De beebie weer.![]()
Grootste BB-misser ooit.
nou gaat ze weer AAAW *plop*quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu wel genoeg gezien
Heeft 'ie ookquote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef Rgrr het volgende:
Die stand veranderd gewoon niet! Nu weet ik zeker dat Gert-Jan gelijk heeft!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Pinball het volgende:
Ing heeft tenminste iets, 2 anderen gaan met niks naar huis hopelijk.
Precies ja, wat een enorme nerd is dat zegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Ik wou vechtende mensjes om het geld zienquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
nou dit wou ik echt zien bij de finale
Ook al zo'n misselijke naaiballen actie inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef itsme het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
en josti gun ik het niet omdat hij Ingrid niet eens 50 duizend gunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef Rgrr het volgende:
Die stand veranderd gewoon niet! Nu weet ik zeker dat Gert-Jan gelijk heeft!!!!!!!
roel gaat voor de winst, Joost wilde het geld pakken, maar Lieske haalde Ing en de rest over dat ze het moest pakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Joost is coolquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Bij nader inzien gun ik het niemand, of ja toch: Joscelyne, Tanja's babyquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Ik blijf maar denken dat ze had kunnen winnen... het had haar zo goed gedaan, en dan bedoel ik niet het geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Pinball het volgende:
Ing heeft tenminste iets, 2 anderen gaan met niks naar huis hopelijk.
Foto graag.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens effe nieuwsflash, mijn collega's willen me opgeven voor BB6... ze vinden me er echt een type voor. Er wordt nu zoveel tegen me aangeluld dat ik het ook nog serieus overweeg.
quote:
Hij wilde niet minder dan een tonquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens effe nieuwsflash, mijn collega's willen me opgeven voor BB6... ze vinden me er echt een type voor. Er wordt nu zoveel tegen me aangeluld dat ik het ook nog serieus overweeg.
Als die notaris volgend jaar gehandhaaft blijft dan ga ik er echt serieus over nadenken, anders ga ik sowieso niet aan die poppenkast meedoen
je kunt veel van die kasnicht zeggen.......maar niet dat ie cool is....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joost is coolen lachen
Mooie screenquote:
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
roel gaat voor de winst, Joost wilde het geld pakken, maar Lieske haalde Ing en de rest over dat ze het moest pakken
Dat deed ze omdat ze bang was dat Ingrid te ver zakte naar 5000 euro ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Dan josti dus maar
Zullen we dan samen voor een beetje trubbels gaan zorgen daar?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Als die notaris volgend jaar gehandhaaft blijft dan ga ik er echt serieus over nadenken, anders ga ik sowieso niet aan die poppenkast meedoen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat het dan wel weten he. 1 fan heb je al (wel de polonaise lopen daar natuurlijk)![]()
een kritiek punt Joost Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Waxxer het volgende:
Joh, ik ga nu een gedrag vertonen dat heel erg NIET mij is qua doen, maar:
LIESKEEEEEEEEEE ACHTERBAKSE BOERIN WÉG DAAROOOO EN TERUG NAAR DE DORPJE EN GA MAAR STAPPEN EN INTERESSANT DOEN BIJ DIEKA WAT MIJ BETREFT MAAR DIT WAS AL DE TWEEDE KEER DAT JIJ VANAVOND EEA NAAR JE EIGEN STRAATJE MANIPULEERT!!!!!!!!!RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAHHHHHHHWWWWWWWWW!!!!
![]()
*kuch*
Joost!
Ja, maar dat haar.quote:
Ze is de duivelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zitten
Waarom geeft iedereen Lieske de schuld
als ik me opgeef stuur ik een foto voor het bewijs als ik eenmaal in het huis zitquote:
Omdat mensen altijd een pispaaltje zoekenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lieske wilde het geld toch ook? Zij begon met 50.000 euro, Ingrid zei 45.000 euro en Joost zei 40.000 en toen ging Ingrid er weer onder zitten
Ja die 11 procent gaat ie vast inhalenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
oh oh Roel is iets dichterbij
misschien vanwege dat "neem het geld Ing, neem het gewoon, neem het aan, doe nou maar"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je mond spoelenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Manu82 het volgende:
En als die kut mini-me nu niet gaat bungee jumpen van de martinitoren ...............grmbl
Ik denk het ookquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Arcee het volgende:
Ingrid heeft er toch wel goed aan gedaan zo te zien.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ik me opgeef stuur ik een foto voor het bewijs als ik eenmaal in het huis zit
de josti-band leden hebben hun beltegoed opgewaardeerd blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Welke mongolen blijven op joost stemmen?
Opvallend hè....quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Rgrr het volgende:
godverdomme, stand blijft gewoon hetzelfde.
*vinger opsteektquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Nu al op telegraaf.nlquote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk op teletekst: Joost wint BB
Het is hard hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Manu82 het volgende:
En als die kut mini-me nu niet gaat bungee jumpen van de martinitoren ...............grmbl
D'r staan een clubje mensen bij de achtertuin te schreeuwenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef melke het volgende:
Ze horen in het huis geluiden uit de studio
En als LIeske er zo uit gaat, wordt er weer geshuffeld met de procenten.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
oh oh Roel is iets dichterbij
ze kunnen het voor mij in een keer goedmaken met het filmpje van PCquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Opvallend hè....
Doet je toch denken over de afgelopen weken...
Ja haar enige vrouwelijke concurrent heeft ze eruit gegooid.. Dat was echt wel doordacht hoor..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien vanwege dat "neem het geld Ing, neem het gewoon, neem het aan, doe nou maar"
IEWWWWWWquote:
Wat erg eigenlijk dat je zulke haatgevoelens kunt ontwikkelen puur door een glibberig programma waar je bewust en onbewust door gemanipuleerd raakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een kritiek punt Joost Roel![]()
![]()
![]()
voor de rest![]()
![]()
![]()
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, Lieske, dom kuiken... Je had gewoon voor ¤35.000 moeten vertrekken, desnoods ¤25.000.... Ze kan toch niet serieus menen dat ze wint?
maar dat zijn alleen evenredigheidsfactorenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef ART het volgende:
[..]
En als LIeske er zo uit gaat, wordt er weer geshuffeld met de procenten.![]()
Stom wijf. Jij bent dus ook olie domme die gaat lopen stemmen. HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... ik bel dus 1 minuut geleden voor Joost.
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
Hoezo kan ik niet op Joost stemmen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
Een stem ´helaas kan je op dit moment geen stem uitbrengen, je kunt wel vast een hotelwaardecheque bestellen op www. bla bla bla´
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Manu82 het volgende:
Net hoorde je Bridget uitleg geven over de geldpot. Ze wisten niet wat ze zei, maar hoorde haar wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r staan een clubje mensen bij de achtertuin te schreeuwen
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef melke het volgende:
Is de volgende ronde ook een geldronde?
Niks mis met Ingrid de laatste weken, ben echt boos dat ze gepushed is om eruit te gaan......quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef TheVulture het volgende:
het wordt dadelijk een tweestrijd dus dan kan er nog wel wat gebeuren, maar BB maakt zich echt onsterfelijk belachelijk doordat nu echt duidelijk is dat er al die weken is gemanipuleerd.
Ik snap ook niet dat je dan zo manipuleert dat deze mensen zijn overgebleven. Ik had een finale tussen Linda, Menno, Chantal bijvoorbeeld veel interessanter gevonden dan een nietszeggende Lieske of Ingrid
Alsjeblieft... ik moet nog een avond mee. Zo trek ik het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
als ze nog een keer het dilemma doen neemt Joost het geld.
Lieske gaat er toch wel uit, dus....dan......wint Roel
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, Lieske, dom kuiken... Je had gewoon voor ¤35.000 moeten vertrekken, desnoods ¤25.000.... Ze kan toch niet serieus menen dat ze wint?
In wachten, hééél lang wachten, ben ik erg goed geworden tijdens het kijken van de streams, dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnen![]()
Joost moet winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Stom wijf. Jij bent dus ook olie domme die gaat lopen stemmen. HAHAHAHAHAH
En ook nog op Joost.......![]()
Stom wijf? Hallo, doe effe normaal zegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En dat is al te veel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).
Ik hoop dat ze allemaal wel iets krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Lieske nu definitief haar eigen ruiten ingegooid?
Hoe ze de onzekere Ingrid eruit werkte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Its not gonna happenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnen![]()
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef bemeall het volgende:
Roel mag gewoon NIET winnen, ik herhaal NIET winnen
Ik hoop dat boontje om haar loontje komtquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks mis met Ingrid de laatste weken, ben echt boos dat ze gepushed is om eruit te gaan......
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
Lieske gaat er zo uit en krijgt een straatje oudejaarsloten mee
Van Mummie en Talpa inderdaad ja.quote:
Dat zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.
Was net nog op TV!
niet alles geloven wat je op tv ziet hoor......quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.
Was net nog op TV!
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Loesje is een keurige mevrouw van 29!!
Staat de uitslag al op teletekst??!!
Ik had gvd nog liever gehad dat Ingrid en Roel de pot met z'n 2en deeldenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Lieske nu definitief haar eigen ruiten ingegooid?
Hoe ze de onzekere Ingrid eruit werkte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het gehele oeuvre van Jack Spijkerman op DVDquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En nu probeert ze zichzelf ervan te overtuigen dat het geld toch helemaal niets uitmaakt...
Nee wie er ook wint jij bent de grote verliezer. Als ik ooit zo kansloos word dat ik geld ga weg smijten voor een paar paupers die je niet kent dan kun je mij weg dragen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Stom wijf? Hallo, doe effe normaal zeg![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Maar moet Roel winnen ofzo? Dat ik niet op Joost kon stemmen?
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.quote:
mét Jackpotquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
Ze gaat met meer naar huis dan nummer 2, hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
![]()
Dag Ingrid![]()
![]()
Je was mijn winnaar, maar ik gun je dit hoor, nu kun je nog even genieten van de finale
![]()
![]()
Ik ga je missen![]()
![]()
Wat een geldwolven allemaal.. Volgens mij is iedere ronde zo'n geldrondequote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft gelukkig nog wat...
Lies gaat zo weg met nix...
of de lijnen zijn gewoon weer geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.
Maar stemmen op Joost ging dus net niet.... Dat heeft de notaris niet in de gaten natuurlijk, dat ze gewoon je telefoontje blokkeren. Kreeg letterlijk een stem die zei dat stemmen nu niet gaat.
Ik ook ja. Kom op Roel!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had gvd nog liever gehad dat Ingrid en Roel de pot met z'n 2en deelden
Laat ze haar geld dan aan nuttige dingen besteden of naar een sessie gaan van Emile Ratelband!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Loesje is een keurige mevrouw van 29!!
Staat de uitslag al op teletekst??!!
Wat een leuke sfeer weer hier op Fokquote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee wie er ook wint jij bent de grote verliezer. Als ik ooit zo kansloos word dat ik geld ga weg smijten voor een paar paupers die je niet kent dan kun je mij weg dragen.![]()
Nee die Josti mag ook niet winnenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef cuall het volgende:
Oh Laat Joost maar winnen
De lijnen zijn overbelast. Is niet alleen bij Joost maar bij allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef Loesje29 het volgende:
HUHHHHHHHHH?
Pardon?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.
Maar stemmen op Joost ging dus net niet.... Dat heeft de notaris niet in de gaten natuurlijk, dat ze gewoon je telefoontje blokkeren. Kreeg letterlijk een stem die zei dat stemmen nu niet gaat.
Ja, het is enorm spannend.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
deze aflevering van BB zou alleen realistisch kunnen zijn als Joost wint.
Dat zijn ze alledrie: Lieske en Joost vooropquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
![]()
Roel is wel erg met dat geld bezig zeg
![]()
Hij zou Lieske en Joost nog overhoop steken om dat geld te winnen, volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
![]()
Roel is wel erg met dat geld bezig zeg
![]()
Pas op hoor... als je hier toegeeft dat je gestemd hebt ben je het ergste soort mens dat er bestaatquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De lijnen zijn overbelast. Is niet alleen bij Joost maar bij allemaal.
Volgens mij zit de studio er te ver weg om wat te horenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef melke het volgende:
Ze horen in het huis geluiden uit de studio
Dat schelden mag je achterwege laten.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal hoger moeten inzetten!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:34 schreef schatje het volgende:
Met Lieske heb ik geen medelijden. Had ze maar wat beter moeten onderhandelen.
Was t maar zoquote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef Arcee het volgende:
Er verandert echt geen ene kont aan die stand.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
WHAHAHAHA LIESKE OPROTTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |